Coldplay - Charlie Brown - 1080i
کد:Video: MPEG4 Video (H264) 1920x1080 25.00fps 7311kbps Audio: AAC 44100Hz stereo 189kbps PAL,16:9
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

Coldplay - Charlie Brown - 1080i
کد:Video: MPEG4 Video (H264) 1920x1080 25.00fps 7311kbps Audio: AAC 44100Hz stereo 189kbps PAL,16:9
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
5 کاربر مقابل از TeZAR عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (02-06-2012), SASAN (02-06-2012), The Shadow (02-06-2012), amirnba (02-07-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-06-2012)
I'm back / And I'm better than ever

درسته کلدپلی در زمین ساخت ویدیو خرجی نمیکنه ، و ساده میسازه .
اما اهنگ فوق العاده است همراه ویدیو گوش دادن ارزش زیادی داره .
ممنون شروین جان .
3 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. TeZAR (02-09-2012), amirnba (02-07-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-07-2012)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)