بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: ماجرای جالب هوگان و سیبیل های خود !!!

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7486
    سن
    32
    نوشته ها
    259
    تشکر
    333
    تشکر شده 650 بار در 77 ارسال
    حالت من
    Naomid
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    118 Thread(s)

    پیش فرض ماجرای جالب هوگان و سیبیل های خود !!!

    سلام






    چندی پیش هالک هوگان در یک مصاحبه ی بسیار جالب صحبت های بسیار جالبی رو در مورد سیبیل های خودش انجام داده بود که در پایین میتونید ملاحظه کنید



    هوگان در حدود یک ماه پیش در یک مصاحبه بال TNZ اعلام کرد که حاضر هستش که سیبیل های خودش رو برای تست دادن و بازیگری در فیلم بتراشه که واکنش های جالبی رو هم در پی داشت که حتی دکتر آرون پرلوترئیس رئیس موسسه سیبیل آمریکا به طور کاملا جدی از هوگان درخواست کرده بود که این کار رو نکنه و هوگان هم پذیرفته بود


    اما به تازگی هوگان دوباره مصاحبه کرده و نظر خودش رو عوض کرده و گفته که زدن سیبیل هاش قیمت داره و در صورت داشتن پیشنهاد خوب سیبیل هاش رو میزنه !!!


    خوب من صحبت هایی رو در این باره انجام دادن ( زدن سیبیل هاش ) انجام دادم که همه رو دیووته کرده و میدونم که مردم هم پرداختن به این موضوع رو دوست دارند شنیدن صحبت هایی مثل ( اوه خدای من اون سیبیل هاش رو زده ) اما مسئله ی بعدی هم در مورد صحبت های یکی ازعوامل ورزشی از من خواسته بود تا دست به شاخ و برگ های زیر دماغم نزنم و از سوی دیگه هم من پیشنهاد هایی داشتم از سوی شرکت های ژیلت و رایت گارد که با اونها معامله کنم و برای اونها تبلیغ کنم که من به اونها گفتم که فعلا دست نگه دارند


    اما سوال بعدی هم این بود که آیا اون میخواد که سیبیل های خودش رو بزنه که هولکمنیا در جواب گفت که اگر شما به من چند ملیون دلا بدید معلومه که آره سیبیل ها بعد از مدتی دوباره در خواهند آمد


    .................................................. ..........
    ویرایش توسط SAVEUS-Y2J : 02-11-2012 در ساعت 05:19 PM
    16 کاربر مقابل از SAVEUS-Y2J عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (02-12-2012), Arsalan (02-11-2012), DEAD MAN (02-11-2012), El Niño (02-11-2012), Erfan_Cena (02-11-2012), Goldberg The Man (02-11-2012), I Am Legend (02-11-2012), MAMAD (02-11-2012), S.H.A.Y.A.N (02-11-2012), Sgt.Wollek (02-11-2012), Tombstone (02-11-2012), amirnba (02-11-2012), farzam_12 (02-11-2012), © The Phantom Pain (02-11-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-11-2012)
    امضای ایشان


    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو اخراجی
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    شماره عضویت
    28786
    نوشته ها
    189
    تشکر
    4,108
    تشکر شده 269 بار در 128 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    توی آمریکا انجمن سیبیل هم هست؟!

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. - کنسرت انریکه اگلسیاس بزودی در گرجستان و سواحل دریای سیاه !
    توسط Arsalan در انجمن اخبار سينماي ايران و جهان
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 07-16-2011, 06:46 PM
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 09-11-2008, 07:08 PM
  3. خبر بسیار بسیار مهم ازWM25 و خداحافظی آندرتیکر
    توسط kian در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: 09-04-2008, 10:43 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد