سلام
چندی پیش هالک هوگان در یک مصاحبه ی بسیار جالب صحبت های بسیار جالبی رو در مورد سیبیل های خودش انجام داده بود که در پایین میتونید ملاحظه کنید
هوگان در حدود یک ماه پیش در یک مصاحبه بال TNZ اعلام کرد که حاضر هستش که سیبیل های خودش رو برای تست دادن و بازیگری در فیلم بتراشه که واکنش های جالبی رو هم در پی داشت که حتی دکتر آرون پرلوترئیس رئیس موسسه سیبیل آمریکا به طور کاملا جدی از هوگان درخواست کرده بود که این کار رو نکنه و هوگان هم پذیرفته بود
اما به تازگی هوگان دوباره مصاحبه کرده و نظر خودش رو عوض کرده و گفته که زدن سیبیل هاش قیمت داره و در صورت داشتن پیشنهاد خوب سیبیل هاش رو میزنه !!!
خوب من صحبت هایی رو در این باره انجام دادن ( زدن سیبیل هاش ) انجام دادم که همه رو دیووته کرده و میدونم که مردم هم پرداختن به این موضوع رو دوست دارند شنیدن صحبت هایی مثل ( اوه خدای من اون سیبیل هاش رو زده ) اما مسئله ی بعدی هم در مورد صحبت های یکی ازعوامل ورزشی از من خواسته بود تا دست به شاخ و برگ های زیر دماغم نزنم و از سوی دیگه هم من پیشنهاد هایی داشتم از سوی شرکت های ژیلت و رایت گارد که با اونها معامله کنم و برای اونها تبلیغ کنم که من به اونها گفتم که فعلا دست نگه دارند
اما سوال بعدی هم این بود که آیا اون میخواد که سیبیل های خودش رو بزنه که هولکمنیا در جواب گفت که اگر شما به من چند ملیون دلا بدید معلومه که آره سیبیل ها بعد از مدتی دوباره در خواهند آمد
.................................................. ..........








پاسخ با نقل قول



علاقه مندی ها (Bookmarks)