بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

موضوع: ویژه*بهترین استار به تفکیک سالها

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو اخراجی
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21603
    سن
    33
    نوشته ها
    251
    تشکر
    465
    تشکر شده 1,442 بار در 172 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض ویژه*بهترین استار به تفکیک سالها

    سلام.چند مدت نبودیم حالا با انرژی برگشتیم:



    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    2000
    رویال رامبل 2000 که با برد راک تموم شد تقریبا همه مطمئن شدن که
    سال موفقی برای راک در انتظاره.همینطورم شد.درخشیدن در رستلمنیای
    زیبای فاتال فور وی المنیشن مچ بین راک و فولی و بیکشو و هانتر که در
    نهایت هانتر برد.همچنین مسابقه ی زیبای راک و هانتر در بک لش و برد
    تایتل از هانتر توسط راک باعث شد خیلی محبوب بشه.برد در تریپل ترد
    سامر اسم بین راک و هانتر و کرت انگل و همچنین برد در آن فورگیون
    که توش بزرگانی چون آندرتیکر و کین ماسکدار و کریس بنوا بود
    که راک با برد در اون مسابقه ثابت کرد شایستگی بهترین استار سال
    رو داره.
    بهترین استار سال:راک

    ************************************************** **********

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    2001
    این سال با پرستاره ترین رویال رامبل تاریخ آغاز شد که خیلی زیبا تموم شد.
    استونکلد که از این رویال رامبل برد بسیار زیبایی نصیبش شد برخلاف انتظارات
    سال موفقی رو نداشت.با اینکه راک رو باکمک وینس مکمن در رستلمنیا برد
    اما هیل شدن بی موقعش باعث شد به خیلیا فرصت بهترین شدن توی این سال
    رو بده.استارهایی مث کین ،جریکو ، بوکرتی،کرت انگل،بیگ شو، آر وی دی
    آندرتیکر کبیر خیلی خوب درخشیدن.اما کسی که از همه بهتر بود هانتر بود.
    با نبود راک و رفتن به هالیوود برای فیلم بازگشت مومیایی و هیل شدن استونکلد
    بهترین فرصت برای بهتر شدن واسه هانتر ایجاد شد.مسابقه با آندر در رستلمنیا
    و همچنین برد های متوالی نوید برد رویال هانتر رو در سال آینده میداد.
    بهترین استار سال:تریپل ایچ

    ************************************************** *************

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    2002
    این سال با برد تریپل ایچ در رویال رامبل و همچنین باخت راک از جریکو در همین
    پی پی وی شروع شد.هانتر با اینکه رویالو برد اما سال خیلی خوبی نداشت.بازگشت
    شاون مایکلز به کشتی در این سال یه هایلایت برای این سال محسوب میشه.همچنین
    بازگشت اسکات هال هالک هوگن و کوین نش یعنی nwo به wwe هم جذابیت رو دو
    چندان کرد.مسابقه ی راک و هوگن در رستلمنیا فراموش نشدنی بود.اما با وجود این همه
    استار فوق ستاره یک نفر بنام براک لزنر اومد توی رینگ.اونقد ریکیشی رو زد که داشت
    میمرد.بعد همه متوجهش شدن.برد براک در کینگ آف د رینگ سال با مغلوب کردن rvd
    در فینال باعث شد که یه نفر جدید به رستلینگ معرفی بشه.اون باید با قهرمان wweکه
    آندیسپیوتد چمپیونشیپ بود یعنی دوتا کمربند باهم یکی شده بودن مسابقه میداد.راک با بردن
    این کمربند از آندرتیکر آماده ی مسابقه با براک در سامر اسلم شد.طرفدارای راک این سامر
    اسلم رو سامر اسلم سیاه نامیدن.چون راک از براک با دخالتهای متعدد پاول هیمن باخت.
    بهترین استار سال:براک لزنر

    ************************************************** ************************

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    2003
    براک با اینکه خیلیارو توی سال قبل شکست داده بود هنوز مکمن ازش سیر نشده بود
    و رویال رامبل رو براک با حذف کردن فینام آندرتیکربرد.مسابقات یک طرفه اش با
    کرت انگل و از همه مهمتر مسابقات متعددش با آندرتیکر که همشو بدون استثنا وکاملا
    مزخرف برد.مطمئن باشین اگه براک هرچی بود نمیتوست بصورت تاپ آندر رو ببره.
    (مکمن همین کارارو کرد که آرزوی دیدن مسابقه ی آندر و گلدبرگ رو به دل مردم
    گذاشت.)بازگشت گلدبرگ و برد از راک توی بکلش باعث شد تمام نگاها به طرف
    گلدبرگ متمرکز بشه.قهرمان سنگین وزن شدنش و بردهای زیباش از هانتر و باتیستا
    و رندی و ریک فلیر و اسکات استینر و خیلیای دیگه باعث شد بدون کوچکترین
    تردیدی بهترین استار سال بشه.البته اضافه کنم این سال بد ترین سال کریر بزرگانی
    چون راک ، هوگن ، هانتر و براک لزنر بود.
    بهترین استار سال:گلدبرگ

    ************************************************** ******************

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    2004
    برد بسیار زیبای کریس بنوا در رویال رامبل و همچنین بردهاش در تریپل ترد های
    رستلمنیا 20 و بکلش همون سال که با هانتر و hbk مسابقه میداد خیلی شروع خوبی
    بود واسش.اما از اون بهتر استاری که خیلی اون موقع ها به چش نمیومد بود.یعنی
    رندی اورتن.برد رندی و باتیستا و ریک فلیر از راک و فولی در رستل منیا
    و همچنین برد رندی در مسابقه ی هاردکوری که فولی داد و اینترکانتینتال رو
    برد خیلی خودشو خوب نشون داد.طوریکه بشه لیاقت حریف بودن آندرتیکر رو
    توی رستلمنیا داشته باشه.خیلی دوس دارم رندی رو بهترین این سال
    بنویسم اما واقعا کریس بنوا از همه بهتر بود.بدون شک و به اعتقاد خیلیا سیاه ترین
    سال برای تاریخ wwe همین سال بود.خداحافظی راک ،گلدبرگ ،براک و تقریبا
    استونکلد باعث شدwwe تبدیل به یه مهد کودک بشه که امسال ........توش بشن
    آدم و حال همه رو بهم بزنن.اگه هانتر و شاون مایکلز و آندرتیکر نبودن چیزی
    از wwe باقی نمیموند.بطور کلی میشه گفت جرقه ی روی کار آمدن سانتینو
    مارلا ها در این سال سیاه زده شد.
    بهترین استار سال:کریس بنوا

    /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

    خداییش این سالو نوشتم حالم گرفته شد.دستم به تایپ نمیره.
    واقعا سال بدی بود.
    از کما در اومدم آپدیت میکنم تاپیکو.
    به قول کینگ ارسلان فعلا!


    ویرایش توسط Ehsan Hero : 02-16-2012 در ساعت 10:43 AM
    28 کاربر مقابل از Ehsan Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (02-15-2012), Arsalan (02-16-2012), Blood Raven (02-16-2012), Django (02-16-2012), El Niño (02-15-2012), Erfan_Cena (02-16-2012), Goldberg The Man (02-16-2012), Keyvan (02-15-2012), S.H.A.Y.A.N (02-15-2012), SAVEUS-Y2J (02-16-2012), TeZAR (02-16-2012), The Last Outlaw (02-16-2012), amingorgan (02-15-2012), amir lord (04-11-2012), amir-aghaei (02-15-2012), amirnba (02-15-2012), arash kaka (04-11-2012), arman rko (04-12-2012), javad randy (04-11-2012), mohammad_sincara (02-15-2012), nima gag (04-12-2012), sajad (02-16-2012), © The Phantom Pain (02-15-2012), ĜЁЙЗЯĂŁ (02-15-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-15-2012)

  2. Top | #2

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض

    داش شرمنده ولي بهترين استارهاي هر سال رو بر چه مبنا يا منبعي نوشتي ؟؟

    اگه منظورت از بهترين استار سال همون مجله PWI هستتش كه بد نيست يه نيگاهي به اينجا بكني :

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    در غير اينصورت ملاكت رو بگي ما هم استفاده ميكنيم
    5 کاربر مقابل از Ғ Д † Д Ł β عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (02-16-2012), SAVEUS-Y2J (02-16-2012), Sgt.Wollek (02-15-2012), TeZAR (02-16-2012), © The Phantom Pain (02-15-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آذربایجان منیم ائلیم ، آذربایجان مینم دیلیم

    دوغراسالار دیلیم دیلیم

    آنا دیلیم اولن دئیر

    باشقا دیله دونن دئیر



  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو اخراجی
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21603
    سن
    33
    نوشته ها
    251
    تشکر
    465
    تشکر شده 1,442 بار در 172 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض خواستم بگم

    خواستم بنویسم که نظر شخصیه.خوش حال میشم اگه نظر شخصی شما عزیزان رو بدونم.
    فعلا
    6 کاربر مقابل از Ehsan Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (02-16-2012), amir lord (04-11-2012), arash kaka (04-11-2012), javad randy (04-11-2012), nima gag (04-12-2012)

  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    2023
    نوشته ها
    1,711
    تشکر
    2,453
    تشکر شده 4,037 بار در 509 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    935 Thread(s)

    پیش فرض

    تا اونجا که یادمه سنتینو 2007 اومد WWE !! شما جرقشو کجای 2004 دیدی ؟ به اعتقاد کیا 2004 سیاه ترین سال wwe بوده ؟ , 2004 یکی از بهترین سال های wwe بود بیخود جو ندین .. همیشه که نیمشه گلدبرگ و راک و .. اینا باشن !!
    4 کاربر مقابل از TeZAR عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-27-2012), Kaj (02-17-2012), bomb5 (02-16-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-16-2012)
    امضای ایشان


    I'm back / And I'm better than ever

  5. Top | #5

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض

    سال 2004 سال گل کردن استارهایی مثله باتیستا، رندی، ادی گررو، سینا، جی بی ال و... بود. این سال جز سال های موفق wwe بوده.
    2 کاربر مقابل از bomb5 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-27-2012), Kaj (02-17-2012)
    امضای ایشان
    بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

  6. Top | #6

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو اخراجی
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21603
    سن
    33
    نوشته ها
    251
    تشکر
    465
    تشکر شده 1,442 بار در 172 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    عزیز اگه درست خونده باشیش نوشتم سانتینو مارلا ها نه فقط سانتینو مارلا.امثالشو منظورم بود.درضمن مرده شور wwe رو ببرن که توش استونکلد و راک و گلدبرگ و شاون مایکلز و هوگن نباشن.
    5 کاربر مقابل از Ehsan Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Kaj (02-17-2012), amir lord (04-11-2012), arash kaka (04-11-2012), javad randy (04-11-2012)

  7. Top | #7

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    2023
    نوشته ها
    1,711
    تشکر
    2,453
    تشکر شده 4,037 بار در 509 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    935 Thread(s)

    پیش فرض

    احتمالا شما انتظار داری تا ابد این استار ها با عصا و .. بیان تو رینگ کشتی بگیرن ؟ بعدشم منظورت از سنتینو مارالا ها یوجینه ؟ .. همیشه از اینجور استارا توی wwe بوده .. گیلبرگ , دوین د کلاون و ..
    ویرایش توسط TeZAR : 02-16-2012 در ساعت 12:19 PM
    5 کاربر مقابل از TeZAR عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-27-2012), Arsalan (02-16-2012), Blood Raven (02-16-2012), bomb5 (02-16-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-16-2012)
    امضای ایشان


    I'm back / And I'm better than ever

  8. Top | #8

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ehsan Hero نمایش پست ها
    درضمن مرده شور wwe رو ببرن که توش استونکلد و راک و گلدبرگ و شاون مایکلز و هوگن نباشن.
    به هرحال هر استاری تاریخی داره و نمیشه تمام عمر کشتی بگیره. شاون چند بار از دنیای کشتی کج رفت ولی مک ماهان برگردوندش. هوگن هم تا 2003 در کمپانی بود (2005 هم یه مدت بود) دیگه داره 100 سالش میشه ولی دوست داره کشتی بگیره و این ایراده هوگان هست که فکر میکنه تا 100 سالگی میشه کشتی گرفت نه مک ماهان. استون کلد در سال 2003 به خاطر مصدومیت از کشتی کج رفت و دیگه مسابفه نداد وگرنه مک ماهان هرجور شده (جنرال منیجر - داور - مهمان ویژه و ...) برشگردوند.
    گلدبرگ هم حاضر نبود با استوری هایی که کمپانی براش در نظر بگیره کنار بیاد و رفت. (یک سال در کمپانی بود بدون باخت در بازی های 1-1) وگرنه کمپانی 100% دوست داشت با این استارها باز همکاری کنه.
    من از گاسکویین خیلی خوشم میومد ولی در سال 97 از تیم انگلیس رقت کنار. من الان باید بگم مرده شور تیم ملی انگلیس رو ببرن؟؟؟
    4 کاربر مقابل از bomb5 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (02-16-2012), Kaj (02-17-2012), TeZAR (02-16-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-16-2012)
    امضای ایشان
    بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

  9. Top | #9

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    کلا دلیلی اصلی که هیچ چیزی در ایران پیشرفت نمیکنه ، مردمش هستن انتظارات بیخود و بالایی دارن

    الان اگه wwe دستشون بود . مین اونت رسلمنیا بین هوگان و تیکر میزاشتن

    جمع کنین دیگه بابا ، تغییر نسل لازمه دیگه .

    همین سایت های خارجی برین استاران چرت و پرت کلی طرفدارن دارن چه میدونم زی زی گو لو اسمشو یادم نیست و امثال این
    6 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (02-16-2012), Arsalan (02-16-2012), S.H.A.Y.A.N (02-16-2012), TeZAR (02-16-2012), bomb5 (02-16-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-16-2012)
    امضای ایشان



  10. Top | #10

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    2023
    نوشته ها
    1,711
    تشکر
    2,453
    تشکر شده 4,037 بار در 509 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    935 Thread(s)

    پیش فرض

    راستی یه سوال .. شما چطور تریپل ایچ رو بهترین استار سال 2001 ( که نصف سال رو مصدوم بود ) میدونی ؟ استون کلد 2001 سال موفقی نداشت ؟ راک با کمک وینس رسلمینیا رو برد ؟
    ویرایش توسط TeZAR : 02-16-2012 در ساعت 12:40 PM
    2 کاربر مقابل از TeZAR عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-27-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-16-2012)
    امضای ایشان


    I'm back / And I'm better than ever

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کامنت جدید ویکی + کامنت جیم راس + استار جدید کمپانی wwe
    توسط THE DARKEST SIDE در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 03-17-2011, 06:36 PM
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 08-07-2010, 09:59 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 09-12-2009, 08:09 AM
  4. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 01-25-2009, 10:45 PM
  5. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 01-22-2009, 05:40 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد