بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: نکته ای در مورد پروموی آندرتیکر و تریپل اچ + عذرخواهی کول از کوفی و ...

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض نکته ای در مورد پروموی آندرتیکر و تریپل اچ + عذرخواهی کول از کوفی و ...





    • عذرخواهی مایکل کول از کوفی کینگستن

    مایکل کول دیشب در حین برگزاری راء اسم کوفی رو اشتباه گفت و حالا در تویـیتر بخاطر خراب کردن اسم کوفی از اون عذرخواهی کرده :

    من میخوام برای خراب کردن اسم کوفی کینگستن در راء دیشب ازش عذرخواهی کنم. متاسفم ولی کوفی تو خیلی حائر اهمیت هم نیستی.

    و کوفی جوابشو به شکل زیر داده :

    آره ممکنه من اون قدری که تو در امر گزارشگری ستاره هستی حائز اهمیت و بزرگ باشم. اما تو هنوز یاد نگرفتی که Anaconda Vice رو درست تلفظ کنی ؟ بیشعور .


    • وقفه ی زیاد پروموی تیکر و تریپل اچ

    قسمت پروموی آندرتیکر و تریپل اچ بیش از حد معمولی که برنامه ریزی شده بود طول کشید. اونطور که مشخصه این پرومو چیزی بین 8 الی 9 دقیقه بیشتر طول کشید و باعث شد بخشی از بازی دیواها و همینطور ورودی جان سینا برداشته بشه.


    • درگیری سی ام پانک و کریس براون در تویـیتر

    روز گذشته پانک و کریس براون پاپ استار معروف دچار یه درگیری کوچیک در تویـیتر شدن که چندین بار علیه هم توییت دادن که در یکی از اونا براون پانک رو مسخره کرد که میخواد با این کار به تعداد Follower های خودشو ببره بالا. اما بعد از این اتفاق امروز یکی از هوادارای پانک بهش پیشنهاد داده که اون و کریس براون یه فایت 5 دقیقه ای در 3 راند داشته باشن. پانک با این پیشنهاد موافقت کرده اونو تایید کرده.


    فعلا ...

    19 کاربر مقابل از Arsalan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (02-21-2012), Batista Unlimited (02-21-2012), Ehsan Hero (02-21-2012), El Niño (02-21-2012), Erfan_Cena (02-22-2012), Goldberg The Man (02-21-2012), HBK25 (02-21-2012), Naser (09-29-2014), SASAN (02-21-2012), Sgt.Wollek (02-21-2012), TeZAR (02-21-2012), The Last Outlaw (02-21-2012), The Shadow (02-21-2012), amingorgan (02-21-2012), amirnba (02-22-2012), bomb5 (02-21-2012), © The Phantom Pain (02-21-2012), ĜЁЙЗЯĂŁ (02-21-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-21-2012)
    امضای ایشان

  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1295
    سن
    37
    نوشته ها
    1,658
    تشکر
    11,446
    تشکر شده 4,910 بار در 900 ارسال
    حالت من
    Shad
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1685 Thread(s)

    پیش فرض

    من که دستم به این کریس براون نمیرسه.ولی دلم میخواد تا جایی که میخوره این پانک بزنتش
    2 کاربر مقابل از AREF TAKER عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Naser (09-29-2014), bomb5 (02-21-2012)
    امضای ایشان

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-29-2011, 05:17 PM
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: 12-27-2008, 07:49 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد