سلام بروبکس گل.خواستم یه درخواست داشته باشم جهت برقراری رابطه ی دوستی و صمیمی بهتر همه ی کاربرا باهم.
یه فیلد که زیر اسم کاربریتونه که میتونین تغییرش بدین توش اسم واقعیتونو بنویسین تا همه اسم همدیگرو بلد باشیم و توی برقراری رابطه دچار مشکل نشیم.اما کاربرایی مث ساسان که اسمش توی نام کاربریشه نیازی به این کار نداره.من و ارسلان و بابک هم اسمامون توی نام کاربریه.البته ما در حدی نیستیم که در کنار این عزیزان قرار بگیریم.اما خواستم مثال زده باشم.
مظورم این فیلد قابل تغییر هست:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ممنون میشم اگه انجام بدید.امیدوارم این کار مورد حمایت مدیر کل سایت یعنی ساسان هم قرار بگیره.چون واقعا ندونستن اسم باعث میشه ارتباط برقرار نشه.
فعلا!





پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)