بردوس کلای استار قدرتمند دبلیو دبلیو ای بعد از چندین هفته غیبت شب گذشته در لایو اونت راء در شهر لس آنجلس حضور پیدا کرد و در یک مسابقه دیوید اوتانگا رو شکست داد. گفتنیه که بردوس بعد از رویال رمبل حضوری در شو ها نداشت. طبق گفته وینس مک من برودس هنوز برای حضور در تلوزیون آماده نیست و باید دید که کی وی به شوهای هفتگی و پی پی وی ها برمیگرده.








پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)