بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: صحبت های جدید دالف زیگلر و مارک هنری و...

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    شماره عضویت
    30333
    سن
    35
    نوشته ها
    829
    تشکر
    5,431
    تشکر شده 9,681 بار در 833 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    533 Thread(s)

    پیش فرض صحبت های جدید دالف زیگلر و مارک هنری و...




    - مارک هنری استار مصدوم کمپانی در پاسخ به سوالی که درباره وضعیت بدنیش در توئیتر ازش پرسیده بودن چنین گفت : " من حالم خوبه و 100% آماده هستم و به زودی به رینگ بر میگردم. "

    - دالف زیگلر استار جوان دبلیو دبلیو ای مصاحبه ای جدید انجام داده که در زیر مهمترین صحبت هاشو میتونید بخونید.


    نظرت درباره اولین الیمنیشن چمبری که حضور داشتی چیه؟

    اره این اولین چمبری بود که من درش حضور داشتم. نمیتونم بگم عالی ولی در کل تجربه خوبی برام بود. وسط مسابقه یه لحظه احساس کردم که وسط جهنم هستم!

    بازی رویاییت در رسلمنیا کدومه و دوست داری با کی بازی کنی؟

    من همیشه آرزوم بوده که با شان مایکلز در رسلمنیا بازی کنم، دوست داشتم الان سال 96 بود و من جای برت هارت در اون آیرون مچ مقابل شان قرار میگرفتم.

    - د میز استار دبلیو دبلیو ای که برای یک سری کارهای اداری کمپانی به لهستان سفر کرده بود امروز برای ادامه کارها لهستان رو به مقصد روسیه ترک کرد.

    - در تپینگ اسمکدان دیشب اعلام شد که کودی رودز باید در رسلمنیا از کمربند بین قاره ایش در مقابل بیگشو دفاع کنه. با این اوصاف بازیی که در این چند هفته پیش بینی میشد رسما ثبت شد.

    - دبلیو دبلیو ای روز گذشته یک دفتر جدید در میامی افتتاح کرد. گفته میشه که این دفتر یکی از دفاتر و شعب مهم کمپانی خواهد بود و بیشتر فعالیتش در بخش آمریکای لاتین شامل لایو اونت ها، تورهای کمپانی و شوهای هفتگی خواهد بود.
    ویرایش توسط Enliven : 03-03-2012 در ساعت 02:34 PM
    9 کاربر مقابل از Enliven عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. El Niño (03-03-2012), Goldberg The Man (03-03-2012), HBK25 (03-03-2012), Keyvan (03-04-2012), Sgt.Wollek (03-03-2012), The Phenom (03-03-2012), amirnba (03-03-2012), Ғ Д † Д Ł β (03-03-2012)
    امضای ایشان



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 07-04-2011, 05:03 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-16-2011, 01:22 PM
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 08-15-2010, 05:28 PM
  4. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: 09-17-2009, 10:52 PM
  5. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 03-18-2009, 05:46 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد