![]()
- مارک هنری استار مصدوم کمپانی در پاسخ به سوالی که درباره وضعیت بدنیش در توئیتر ازش پرسیده بودن چنین گفت : " من حالم خوبه و 100% آماده هستم و به زودی به رینگ بر میگردم. "
- دالف زیگلر استار جوان دبلیو دبلیو ای مصاحبه ای جدید انجام داده که در زیر مهمترین صحبت هاشو میتونید بخونید.
نظرت درباره اولین الیمنیشن چمبری که حضور داشتی چیه؟
اره این اولین چمبری بود که من درش حضور داشتم. نمیتونم بگم عالی ولی در کل تجربه خوبی برام بود. وسط مسابقه یه لحظه احساس کردم که وسط جهنم هستم!
بازی رویاییت در رسلمنیا کدومه و دوست داری با کی بازی کنی؟
من همیشه آرزوم بوده که با شان مایکلز در رسلمنیا بازی کنم، دوست داشتم الان سال 96 بود و من جای برت هارت در اون آیرون مچ مقابل شان قرار میگرفتم.
- د میز استار دبلیو دبلیو ای که برای یک سری کارهای اداری کمپانی به لهستان سفر کرده بود امروز برای ادامه کارها لهستان رو به مقصد روسیه ترک کرد.
- در تپینگ اسمکدان دیشب اعلام شد که کودی رودز باید در رسلمنیا از کمربند بین قاره ایش در مقابل بیگشو دفاع کنه. با این اوصاف بازیی که در این چند هفته پیش بینی میشد رسما ثبت شد.
- دبلیو دبلیو ای روز گذشته یک دفتر جدید در میامی افتتاح کرد. گفته میشه که این دفتر یکی از دفاتر و شعب مهم کمپانی خواهد بود و بیشتر فعالیتش در بخش آمریکای لاتین شامل لایو اونت ها، تورهای کمپانی و شوهای هفتگی خواهد بود.







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)