- نظر كلیت در مورد سالی كه گذشت؟
كلن سال بد يمني شد واسم از هر لحاظ
2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 90داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟( مثلان میر علی کنکور داشت خودشو کشت اما اخرشم مشروط شد )
والا بزرگترين هدفمون سر و سامون گرفتن دوباره تو زندگي متا هلي مون بود كه دوباره داره جور ميشه
3- بهترین و خوشحال كننده ترین اتفاقی كه در سال 90 برات رخ داد؟
دوباره به يار خودمون رسيديم
4- بدترین و ناراحت کننده ترین اتفاقی که در سال 90 برات رخ داد رو تشریح کن
يه دزد محترم لپ تاپمون رو با مخلفاتش به غنيمت برد :|
5- نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1391 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...) چرا؟
بهتر نيست كه بدتر هم ميشه
اين از سردي هوا كه باعث شده درختا هنوز بيدار نشن از خواب
اينم از گروني و تحريما
خدا سال بعد رو به خير كنه
6- تصور کن 10 سال دیگه سال 1400 شده .فکر میکنی کجایی چکاره ای چی شدی؟ (اون موقع من رو فرستادن پیش کلاغا هوا خوری!)
فك كنم تا اون موقع يه توله بياريم به همراه عيال 
ولي بي شوخي فك كنم اگه برنامم درست از آب در بياد دارم تو عسلويه كار ميكنم 
7-بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن iwe در سال 90 شنیدی چه بود...
بدترينش همون پاك شدن و منحل شدن انمن بود
بهترينش هم شروع دوبارش
8- مهمترین ویجگی عید نوروز از دید تو چیه؟ ..اصلان عید رو دوست داری؟ اگه نداری دلیلش چیه..
مهمترين ويجگيش ديد و بازديد فاميلايي هست كه صد سال سياه هم بگزره نميبينمشون 
عيد رو فقط به خاطر عيديش و آجيلاش دوست داريم 
9- با ارزشترین عیدی كه از بچگیت تا حالا گرفتی چی بوده؟ (با ارزش، بستگی به تعریف خودتون از ارزش داره! كه میتونه ارزش معنوی باشه یا مادی...)
*** مرغ رنگي كه از عيال گرفتيم 
10- یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال90 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن.
همون سوتي راجع به زنگ زدن به خونه همكلاسي دختر 
11- بهترین بازی تیم محبوبت در سال 90 كدوم مسابقه بود؟ ( ما که میدونیم پرسپولیسی ها برد 3.2 رو فراموش نمیکنن)
استق لول رو تو پايتخت 3-2 تركونديم
هفته قبلش هم بلديچه هامون زدن پرسپوليس هاي رو 2-1 تركوندن 
12- موقع تحویل سال 90 كجا و كنار چه كس یا كسانی بودی؟ دوس داشتی بجز پدر و مادر پیش چه کسایی یا چه جایی باشی لحظه عید امسال...(مثلان بابی لحظه عید 89 تو مستراب بود 90 از دسشویی اومد بیرون )
فك كنم دوباره سال 90 تو مستراح باشم و 91 برم تو حموم .gif)
ولي دوست داشتم كنار
باشم 
13-بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 90 خوشحالت کرد چی بود( مثل برنده شدن جدایی نادر از سیمین در اسکار یا موفقیت تیمهای ورزشی یا استار مورد علاقت )
بهترين خبر بازگشت دوباره انجمن بود
14. بزرگترین هدفی كه در سال 91 برای رسیدن بهش تلاش میكنی چیه؟ چقدر امیدواری محقق بشه؟
اينكه دوباره زندگي مشترك تشكيل بديم
اگه خز و خيلي ها بزارن صد در صد محقق ميشه 
15 . از 20 نمره به سال 1390 چه نمره ای میدی؟
0.025
بله استادي داشتيم كه تو ميان ترم اين نمره رو چپوند تو حلقمون 
16.... در آخر یك جمله نوروزی و یه ارزو تقدیم كن به بچه ها...
نوروز بايرامي هامي قارداشلاريما و عزيز دوستلاما كوتلو اولوپ و تازا ايل هاميسينا بركت لي ايل اولسون 
علاقه مندی ها (Bookmarks)