بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: براک لزنر برای Extreme Rules تبلیغ شد + دمیز میزبان برنامه ی Mtv و ...

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21282
    سن
    29
    نوشته ها
    1,558
    تشکر
    8,242
    تشکر شده 10,272 بار در 1,490 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1092 Thread(s)

    New براک لزنر برای Extreme Rules تبلیغ شد + دمیز میزبان برنامه ی Mtv و ...

    سلام



    براک لزنر ستاره تازه بازگشته به Wwe برای پی پی ویو EXtreme Rules که در 29 آپریل است تبلیغ شد.او حتما در این شو حضور خواهد داشت.او برای راء هفته قبل از Extreme Rules نیز تبلیغ شده.انتظار میرود که او در Extreme Rules با جان سینا بازی کند.

    دمیز میزبان برنامه ی امشب Mtv

    دمیز یکی از **** استار های Wwe امشب میزبان یکی از برنامه های ویژه Mtv یعنی "The Challenge: Battle of the Exes" خواهد بود.

    براک لزنر به روستر Wwe اضافه شد

    براک لزنر که به تازگی به Wwe بازگشته رسما به روستر سوپراستاران Wwe اضافه شد




    22 کاربر مقابل از Arsal4n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (04-06-2012), Attitude-Era (04-05-2012), Blood Raven (04-05-2012), DIONYSUS (04-06-2012), EmInEm (04-05-2012), Enliven (04-05-2012), Erfan_Cena (04-06-2012), Goldberg The Man (04-06-2012), Keyvan (04-05-2012), Mr. Movie (04-07-2012), S.H.A.Y.A.N (04-05-2012), Scofield (04-06-2012), Sgt.Wollek (04-05-2012), TORNADO (04-05-2012), amingorgan (04-05-2012), amir-aghaei (04-05-2012), amirnba (04-05-2012), © The Phantom Pain (04-05-2012), Ħ д † ε Р(04-05-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-06-2012), MAHDIRKO (04-05-2012)
    امضای ایشان

  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1295
    سن
    37
    نوشته ها
    1,658
    تشکر
    11,446
    تشکر شده 4,910 بار در 900 ارسال
    حالت من
    Shad
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1685 Thread(s)

    پیش فرض

    به نظر من بهترین استوری براک با لورد تنسای میشد.کمپانی داره به خاطر این سینا همه چیز و همه کسو نابود میکنه
    2 کاربر مقابل از AREF TAKER عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. bomb5 (04-06-2012), Ħ д † ε Р(04-06-2012)
    امضای ایشان

  3. Top | #3

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض

    بــاو !!* هـر كي مياد ميره سراغ سينا :

    The Rock

    Masked Kane

    And Now Lasner

    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  4. Top | #4

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2471
    نوشته ها
    10
    تشکر
    34
    تشکر شده 20 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    حالم از دبلیو دبلیو ای بهم میخوره
    که چقدر کثیف سیاست شون دیدن دارند ببینده از دست میدند رفتند دنبال راک براک
    چرا وقتی تیکر و اچ و شان حضور داشتند نرفتند دنبالشون که مسابقات قشنگتر جذابتر کنند

  5. Top | #5

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5349
    سن
    33
    نوشته ها
    1,489
    تشکر
    5,764
    تشکر شده 10,487 بار در 1,288 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    899 Thread(s)

    پیش فرض

    به نظرم االان جان سینا بعد از اون استوری دیوونه کننده با راک باید برای مدتی از اولویت خارج میشد...نه اینکه فرداش یه حریف داغ و تپل انداختن واسش
    بعضی تبعیضا آدم رو عصبی میکنه ...
    کاربر مقابل از Mr. Movie عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: TORNADO (04-07-2012)
    امضای ایشان


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نتایج Extreme Rules زنده و کامل
    توسط Mr.Carter در انجمن پی پر ویو
    پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: 05-16-2010, 12:41 PM
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 04-03-2010, 11:18 AM
  3. تبليغات احمد*ي نژاد در Extreme Rules!
    توسط The Last Outlaw در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: 06-12-2009, 04:22 PM
  4. مصدومیت جف هاردی در طی Extreme Rules
    توسط R . I . P در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 06-09-2009, 02:01 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد