بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: ``مصاحبه : صحبت های جدید تایلر رکس در مورد وینس مکمن و ... ``

  1. Top | #1

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3188
    سن
    31
    نوشته ها
    4,480
    تشکر
    11,334
    تشکر شده 30,812 بار در 3,173 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    14
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1829 Thread(s)

    پیش فرض ``مصاحبه : صحبت های جدید تایلر رکس در مورد وینس مکمن و ... ``






    • ســوپـراستار سابق کمپانی WWE ' تایلر رکس ' به تازگی مصاحبه ای جدید رو با Wrestling101 انجام داده .



    او در این مصاحبه به این موضوع اشاره کرد که احساس میکنه کریر رسلینگش به پایان رسیده و قصد بازگشت رو در آینده نیز نخواهد داشت .

    رکس همچنین گفت که از زمان خروجش از کمپانی , WWE تماشا نکرده .




    تایلر رکس افشا کرد که تنها یک تماس تلفنی از تریپل اچ داشته ، او گفت :


    " تریپل اچ برای اولین بار از زمانی که من رفتم باهام تماس گرفت و ما مکالمه ی خیلی خوبی داشتیم . او به من گفت که درها همیشه به روی تو باز

    هست که به بک استیج بیای و به بچه هایی که در شهر هستن سلام بدی . "



    رکس همچنین صحبتی در مورد حد متوسط مذاکرات ســوپــراستارها با وینس مکمن کرد و گفت :


    " من اساساً هیچ مذاکره ای در یک روز با وینس مکمن نداشتم ، من فقط یک کالمه در آفیس او زمانی که کارم رو در ECW شروع کرده بودم داشتم .

    جایی که او به من انتظاراتش رو میگفت و چند سوال راجع به خودم و خانواده ام ، و اگر من سوالی از او داشتم ...

    این نهایتش 5 تا 10 دقیقه در آفیس او به طول انجامید و من هم کرو بودم . "


    " یک سال بعد وقتی من به عنوان رکس جدید به اسمکدان رفتم ، همون اتفاقات پیش اومد اما اینبار راحت تر بودم . اگر او رو ( وینس )

    در حال قدم زدم در راهرو میدیدم ، دستم رو دراز میکردم و باهاش دست میدادم و ازش در مورد اینکه چطور بوده میپرسیدم .

    این اساساً تقابل بین افراد و او به صورت کلی در طول حضورشون در WWE هست ، مگر اینکه جزء افراد تــاپ باشی .

    وینس یک مرد خیلی مشغول هست . "

    ویرایش توسط AƦAƾH : 09-25-2012 در ساعت 06:45 PM
    12 کاربر مقابل از AƦAƾH عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (09-25-2012), Django (09-25-2012), EmInEm (09-25-2012), Enliven (09-26-2012), Erfan_Cena (09-26-2012), Holy Diver (09-25-2012), Keyvan (09-25-2012), S.H.A.Y.A.N (09-26-2012), SHAHIN (09-26-2012), Sgt.Wollek (09-25-2012), rahman24 (09-25-2012), Ғ Д † Д Ł β (09-26-2012)
    امضای ایشان
    💀 Mas Fuerte Que La Muerte 💀



    DELETE#

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 07-11-2011, 12:43 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-10-2011, 12:36 PM
  3. ویکتوریا بکهام : من و دیوید هیچگاه از هم خسته نمیشویم !
    توسط Olympic Hero در انجمن سینمای هالیوود
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-09-2011, 01:56 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد