- ســوپـراستار سابق کمپانی WWE ' تایلر رکس ' به تازگی مصاحبه ای جدید رو با Wrestling101 انجام داده .
او در این مصاحبه به این موضوع اشاره کرد که احساس میکنه کریر رسلینگش به پایان رسیده و قصد بازگشت رو در آینده نیز نخواهد داشت .
رکس همچنین گفت که از زمان خروجش از کمپانی , WWE تماشا نکرده .
تایلر رکس افشا کرد که تنها یک تماس تلفنی از تریپل اچ داشته ، او گفت :
" تریپل اچ برای اولین بار از زمانی که من رفتم باهام تماس گرفت و ما مکالمه ی خیلی خوبی داشتیم . او به من گفت که درها همیشه به روی تو باز
هست که به بک استیج بیای و به بچه هایی که در شهر هستن سلام بدی . "
رکس همچنین صحبتی در مورد حد متوسط مذاکرات ســوپــراستارها با وینس مکمن کرد و گفت :
" من اساساً هیچ مذاکره ای در یک روز با وینس مکمن نداشتم ، من فقط یک کالمه در آفیس او زمانی که کارم رو در ECW شروع کرده بودم داشتم .
جایی که او به من انتظاراتش رو میگفت و چند سوال راجع به خودم و خانواده ام ، و اگر من سوالی از او داشتم ...
این نهایتش 5 تا 10 دقیقه در آفیس او به طول انجامید و من هم کرو بودم . "
" یک سال بعد وقتی من به عنوان رکس جدید به اسمکدان رفتم ، همون اتفاقات پیش اومد اما اینبار راحت تر بودم . اگر او رو ( وینس )
در حال قدم زدم در راهرو میدیدم ، دستم رو دراز میکردم و باهاش دست میدادم و ازش در مورد اینکه چطور بوده میپرسیدم .
این اساساً تقابل بین افراد و او به صورت کلی در طول حضورشون در WWE هست ، مگر اینکه جزء افراد تــاپ باشی .
وینس یک مرد خیلی مشغول هست . "






پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)