در هل این اِ سل فقط مسابقه رایبک/پانک در محاصره قفس خواهد بود
همانطور که می دانید معمولاً در مین اونت های پی پی وی هل این اِ سل که بر سر تایتل ها ( WWE و WHC ) می باشد
Hell In A Cell Match می باشد اما به گزارش از سایت های معتبر رسلینگ در پی پی وی امسال تنها مسابقه رایبک و پانک بر سر تایتل
دبلیو دبلیو ای Hell In A Cell Match خواهد بود و مسابقه ی شیمس/بیگ شو اینطور نخواهد بود . البته ممکن است این ایده
تغییر کند .
اخباری از مبارزات پانک و رایبک در لایو اونت های اخیر
به گزارش از سایت های رسلینگ مسابقات اخیری که رایبک و پانک در لایو اونت ها برگزار کردند هر مسابقه بهتر از مسابقه قبل بوده
است و همچنین در لایو اونت دیشب کمپانی در Hartford نیز این دو مسابقه ی خوبی رقم زدند که گفته می شود رایبک به خوبی
کنترل بخشی از بازی را به دست گرفته بود .
بوکرتی بعنوان کاپیتان افتخاری
جنرال منیجر برند اسمکدان بوکرتی روز یکشنبه بعنوان کاپیتان افتخاری تیم NFL's Houston Texans بود و این تیم
توانست The Baltimore Ravens را شکست دهد . بوکرتی زمانی که داشت به حاضرین معرفی می شد نسبتاً تشویق
خوبی شد . شما می توانید عکس او و Sharmell را که در این مسابقه حضور داشتند در زیر مشاهده کنید :
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
حضور مایکل مکگیلیکاتی بعنوان بیبی فیس در لایو اونت دیشب
مایکل مکگیلیکاتی در لایو اونت دیشب کمپانی بعنوان بیبی فیس حضور داشت و او در مسابقه ای به مصاف دیوید اوتانگا رفت
که در 20 ثانیه موفق به شکست او شد . شایان ذکر است که چند هفته قبل اعلام شد که تریپل اچ بر روی او نظر دارد و گفته
می شود که بزودی او پوشی دریافت خواهد کرد





پاسخ با نقل قول






علاقه مندی ها (Bookmarks)