بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: در هل این اِ سل فقط مسابقه رایبک/پانک در محاصره قفس خواهد بود | بوکرتی بعنوان کاپیتان افتخاری و ...

  1. Top | #1

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    New در هل این اِ سل فقط مسابقه رایبک/پانک در محاصره قفس خواهد بود | بوکرتی بعنوان کاپیتان افتخاری و ...

    در هل این اِ سل فقط مسابقه رایبک/پانک در محاصره قفس خواهد بود

    همانطور که می دانید معمولاً در مین اونت های پی پی وی هل این اِ سل که بر سر تایتل ها ( WWE و WHC ) می باشد

    Hell In A Cell Match می باشد اما به گزارش از سایت های معتبر رسلینگ در پی پی وی امسال تنها مسابقه رایبک و پانک بر سر تایتل

    دبلیو دبلیو ای Hell In A Cell Match خواهد بود و مسابقه ی شیمس/بیگ شو اینطور نخواهد بود . البته ممکن است این ایده

    تغییر کند .













    اخباری از مبارزات پانک و رایبک در لایو اونت های اخیر

    به گزارش از سایت های رسلینگ مسابقات اخیری که رایبک و پانک در لایو اونت ها برگزار کردند هر مسابقه بهتر از مسابقه قبل بوده

    است و همچنین در لایو اونت دیشب کمپانی در Hartford نیز این دو مسابقه ی خوبی رقم زدند که گفته می شود رایبک به خوبی

    کنترل بخشی از بازی را به دست گرفته بود .














    بوکرتی بعنوان کاپیتان افتخاری

    جنرال منیجر برند اسمکدان بوکرتی روز یکشنبه بعنوان کاپیتان افتخاری تیم NFL's Houston Texans بود و این تیم

    توانست The Baltimore Ravens را شکست دهد . بوکرتی زمانی که داشت به حاضرین معرفی می شد نسبتاً تشویق

    خوبی شد . شما می توانید عکس او و Sharmell را که در این مسابقه حضور داشتند در زیر مشاهده کنید :

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]













    حضور مایکل مکگیلیکاتی بعنوان بیبی فیس در لایو اونت دیشب

    مایکل مکگیلیکاتی در لایو اونت دیشب کمپانی بعنوان بیبی فیس حضور داشت و او در مسابقه ای به مصاف دیوید اوتانگا رفت

    که در 20 ثانیه موفق به شکست او شد . شایان ذکر است که چند هفته قبل اعلام شد که تریپل اچ بر روی او نظر دارد و گفته

    می شود که بزودی او پوشی دریافت خواهد کرد
    ویرایش توسط Scofield : 10-22-2012 در ساعت 04:32 PM
    22 کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AƦAƾH (10-22-2012), Der TitaN (10-22-2012), Erfan_Cena (10-26-2012), Ghost OF Sparta (10-22-2012), Goldberg The Man (10-22-2012), Holy Diver (10-22-2012), Keyvan (10-23-2012), Mr. Movie (10-22-2012), S.H.A.Y.A.N (10-22-2012), SHAHIN (10-22-2012), Secret (10-22-2012), Sgt.Wollek (10-22-2012), TeZAR (10-22-2012), amingorgan (10-22-2012), amir-aghaei (10-22-2012), bomb5 (10-22-2012), danger 1 (10-23-2012), msaz (10-22-2012), rahman24 (10-22-2012), the awesome one (11-30-2012), Ғ Д † Д Ł β (10-22-2012), ARM@N (10-22-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  2. Top | #2

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    فقط بارسلونا
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1123
    نوشته ها
    2,803
    تشکر
    9,344
    تشکر شده 15,746 بار در 1,824 ارسال
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1632 Thread(s)

    پیش فرض

    اصلا مسابقه شيمس و بيگ شو فقط توي hiac ميتونست جذاب بشه . اگه سينگل مچ معمولي باشه كه اصلا به درد نميخوره .
    هيچ تناسبي ندارن اين دو تا كه بخوان با هم مسابقه بدن . باز حداقل تو hiac يه كم متفاوت تر ميشد .
    8 کاربر مقابل از S.H.A.Y.A.N عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ghost OF Sparta (10-22-2012), M.S (10-22-2012), Mr. Movie (10-22-2012), SHAHIN (10-22-2012), Scofield (10-22-2012), Sgt.Wollek (10-22-2012), rahman24 (10-22-2012), ARM@N (10-22-2012)
    امضای ایشان


  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4739
    سن
    35
    نوشته ها
    1,193
    تشکر
    2,644
    تشکر شده 2,868 بار در 516 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    583 Thread(s)

    پیش فرض

    بهتر بابا باید قداست این مسابقه حفظ بشه .

    فکر کن کوفی کینگستون و د میز میرفتن تو قفس
    7 کاربر مقابل از Der TitaN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ghost OF Sparta (10-22-2012), M.S (10-22-2012), Mr. Movie (10-22-2012), SHAHIN (10-22-2012), Scofield (10-22-2012), rahman24 (10-22-2012), ARM@N (10-22-2012)
    امضای ایشان


  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    شماره عضویت
    32508
    نوشته ها
    1,309
    تشکر
    4,778
    تشکر شده 5,537 بار در 1,137 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    3
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    722 Thread(s)

    پیش فرض

    بنظر من کلا حیفه که hiac رو برگزار کنند با این مسخره بازی ها و پی جی بازی ها
    برن لامبرجک بازی کنن
    یاد تیکر و هانتر و شان بخیر که نام hiac با نام آن ها تداعی میشد و جذابیت خاصی رو به وجود می آورد
    با تشکر ...
    کاربر مقابل از Brodus Clay عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: rahman24 (10-22-2012)
    امضای ایشان




اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 06-01-2011, 04:07 PM
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 05-15-2011, 09:01 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد