بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: آپدیت بر روی وضعیت آندرتیکر | کامنت وید برت در مورد حمله به کوفی کینگستون و ...

  1. Top | #1

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    New آپدیت بر روی وضعیت آندرتیکر | کامنت وید برت در مورد حمله به کوفی کینگستون و ...

    آپدیت بر روی وضعیت آندرتیکر

    همونطور که می دانید تریپل اچ در راء دیشب برای دریافت جایزه خود حضور یافت . او در راء دیشب قول داد که

    ما باز هم آندرتیکر را خواهیم دید . با این اوضاع و طبق اخبار گذشته به نظر می رسد آندرتیکر برای رسلمنیا 29 حاضر

    شود و مسابقه ای در این پی پی وی داشته باشد .













    کامنت وید برت در مورد حمله به کوفی کینگستون

    وید برت به تازگی کامنتی در مورد حمله خود به کوفی کینگستون در راء دیشب داد . او در تـ ــویـ ــیـ ــتـ ـــر چنین نوشت :

    از بین بردن اون پوزخند مسخره از روی صورت کوفی کینگستون احساس خوبی بود . Bull-Hammerــی که دیشب بر روی کوفی

    اجرا کردم شیرین ترین Bull-Hammerــی بود که تا به حال اجرا کرده بودم .













    تولد های امروز رسلینگ

    امروز تولد 48 سالگی دبلیو دبلیو ای هال آو فیمر استون کلد استیو آستین می باشد . همچنین امروز تولد 37 سالگی تریش

    دیـ ـوا سابق کمپانی و تولد 42 سالگی راب ون دَم می باشد .

    12 کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Attitude-Era (12-18-2012), DEAD MAN (12-18-2012), Django (12-18-2012), EmInEm (12-18-2012), Erfan_Cena (12-18-2012), Goldberg The Man (12-25-2012), Keyvan (12-25-2012), Mr. Movie (12-19-2012), MrHOF (12-25-2012), Secret (12-19-2012), Sgt.Wollek (12-18-2012), The_Rock (12-19-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  2. Top | #2

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    May 2007
    شماره عضویت
    605
    سن
    39
    نوشته ها
    2,265
    تشکر
    8,532
    تشکر شده 8,793 بار در 1,715 ارسال
    حالت من
    Narahat
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1184 Thread(s)

    پیش فرض

    در اینکه آندر در رستلمنیا خواهد بود شکی نیست و بحث در مورد نبودنش خنده داره. کمپانی خیلی میترسه آندر رو از دست بده و بدون آندر شو رستلمنیا رو اجرا کنه. کمپانی این ترس رو داره که بدون آندر رستلمنیا شکست سنگینی بخوره. الان اگه کسی کشتی کج رو دنیال نکنه رستلمنیا رو با آندر میشناسه. پس کمپانی شده بیشترین هزینه رو میکنه تا آندر تک بازیش رو در سال انجام بده. به امید خداحافظی ددمن در رستلمنیای امسال
    4 کاربر مقابل از bomb5 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AMIRh0SsEIN (12-25-2012), AREF TAKER (12-18-2012), Mr. Movie (12-19-2012), MrHOF (12-25-2012)
    امضای ایشان
    بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

  3. Top | #3

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    شماره عضویت
    32478
    نوشته ها
    49
    تشکر
    19
    تشکر شده 18 بار در 12 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    7 Thread(s)

    پیش فرض

    اقایه بمب 5 خیلی باحال توضیح میده کلا تو این انجمن بهتر از همه میدونه . همیشه نظراتش خوبن فکر کنم حریف اندر تیکر لسنر باشه اگه لسنر نباشه جان سیناست اینایی که میگن پانکه واقعا مسخره هست چون پانک جلویه رایبک و جان سینا هم کم میاره حالا درسته بردشون ولی با کمک یا دخالت اخه پانک 99 کیلویه خودتون قاضی شما 99 کیلو میتونی یه 120 کیلویی رو بزنی خواهشن بچه نباشید اینایی که میگن پانک خوب مسابقه میده خوب تو تی ان ای هم خوب مسابقه میدن ولی تی ان ای کشتی گیراش همیشه وزرنشون پایینه یه ادم که میره بدن سازی با بالا رفتن وزن سرعتش میاد پایین حالا چرا کمپانی wwe خوبه چون کشتی گیرانه سنگین وزن عالیه داشته و داره مثل اندر تیکر لسنر جان سینا گلدبرگ باتیستا و ... اینا استثنا هستند هر کی هیکلش بزرگ باشه سرعت و استقامته اینا رو نداره رایبک هم اگه حریف اندر تیکر باشه باید طوری کمپانی جلوه بده که از همه قویتره کلا حریفه اندرتیکر کسیه که از همه باید قویتر جلوه داده بشه تولد استون کلد استیو استین سروره کشتی کج هم مبارک باشه
    2 کاربر مقابل از مجید10 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (12-25-2012), bomb5 (12-25-2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 11-20-2012, 02:55 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-28-2012, 03:54 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 09-10-2012, 09:07 PM
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-23-2012, 05:07 PM
  5. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 06-22-2010, 04:51 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد