بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: ریتینگ نهایی بیستمین سالگرد راء | تغییر استوریلاین بیگ ای لنگستِن ؟! و ...

  1. Top | #1

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3188
    سن
    31
    نوشته ها
    4,480
    تشکر
    11,334
    تشکر شده 30,812 بار در 3,173 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    14
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1829 Thread(s)

    پیش فرض ریتینگ نهایی بیستمین سالگرد راء | تغییر استوریلاین بیگ ای لنگستِن ؟! و ...












    × ریتینگ نهایی بیستمین سالگرد راء ×



    ماندی نایت راء شب گذشته , بیستمین سالگرد برگزاری این شوء که شب خاصی بود 4,550,000 تعداد بیننده داشت .

    ریتینگ نهایی این شو 3.185 اعلام شده .







    × تغییر استوریلاین بیگ ای لنگستِن ؟! ×



    مسئولان Wwe جدیداً در مورد تغییر استوریلاین بیگ ای لنگستِن و جدایی او از دالف زیگلر و ای جی لی صحبت هایی داشته اند .

    اما هنوز مشخص نیست که این اتفاق ممکن چه زمانی بیفته و آیا این بدین معنی هست که لنگستِن فیس میشه یا خـیر .







    × واکنش منفی نسبت به دِ مـــــیــز در راء ×



    یک هوادار که شب گذشته در میان جمعیت در هیوستن حضور داشت اشاره کرد که منفی ترین ریکشن از هوادارا زمانی به وجود اومد که ریک فلیر

    فیگور فور لگ لاک رو بر روی آنتونیو سیزارو اجرا نکرد و به جای او دِ مــــیز اینکارو انجام داد .

    او اضافه کرد که هوادارا اصلاً میــز رو دوست نداشتن .







    × آپدیت مصدومیت سین کارا ×



    سین کارا استار مکزیکی و مصدوم کمپانی اعلام کرد که به زودی به رینگ برمیگرده .

    او سه شنبه در تــویتر نوشت :

    " به مکزیک برگشتم , وضعیتی زانوی من خیلی خوب شده . منتظر باشید که به زودی به رینگ برمیگردم !! "
    19 کاربر مقابل از AƦAƾH عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (01-17-2013), Brodus Clay (01-16-2013), DEAD MAN (01-16-2013), Dark Shadows (01-20-2013), E.H.S.A.N (01-16-2013), Erfan_Cena (01-17-2013), Hall OF PaiN (01-19-2013), Hunter Man (01-16-2013), Keyvan (01-19-2013), Mr. Movie (01-18-2013), S.H.A.Y.A.N (01-16-2013), SasanPunk (01-18-2013), Sgt.Wollek (01-16-2013), The Last Outlaw (01-16-2013), amingorgan (01-19-2013), amir-aghaei (01-16-2013), bomb5 (01-16-2013), © The Phantom Pain (01-16-2013), Ғ Д † Д Ł β (01-16-2013)
    امضای ایشان
    💀 Mas Fuerte Que La Muerte 💀



    DELETE#

  2. Top | #2

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    فقط بارسلونا
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1123
    نوشته ها
    2,803
    تشکر
    9,344
    تشکر شده 15,746 بار در 1,824 ارسال
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1632 Thread(s)

    پیش فرض

    به همون اندازه كه از دالف زيگلر و اي جي بدم مياد , با بيگ اي لانگستن خيلي حال ميكنم . به نظر من هرچه زودتر بايد از اون دو تا جدا بشه و بصورت سينگل پوش دريافت كنه . به نظر من اينده خيلي خوبي در انتظارشه . فينيشرشم كه حرف نداره .
    باتشكر بابت اخبار ...
    3 کاربر مقابل از S.H.A.Y.A.N عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dark Shadows (01-20-2013), Mr. Movie (01-18-2013), Sgt.Wollek (01-16-2013)
    امضای ایشان


  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    شماره عضویت
    31772
    سن
    31
    نوشته ها
    1,125
    تشکر
    6,866
    تشکر شده 5,476 بار در 934 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1600 Thread(s)

    پیش فرض

    ,واقعا از این ناراحتم که اینقدری که رایبک توی چندماه شد سوپرمن هیچ کس دیگه ای پوش نشد. بیگ ای لنگستون که فوق العاده هست. امیدوارم افراد بی استعدادی مثل سینا و رایبک و ... از این کشتی کج برن و کسایی مثل دمین سندو و میز و بیگ ای و انتونیو سزارو که همشون همین الانش خیلی بهتر از خیلی های دیگه هست بیان روی کار.
    2 کاربر مقابل از Seraph عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Mr. Movie (01-18-2013), SasanPunk (01-18-2013)

  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5349
    سن
    33
    نوشته ها
    1,489
    تشکر
    5,764
    تشکر شده 10,487 بار در 1,288 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    899 Thread(s)

    پیش فرض

    قسمت فلیر و میز اونجا که فلیر پا شد من گفتم الان اوولوشن مـــــــــیاد...
    خیلی خیلی منتظرش بودم.... ولی نشد
    کاربر مقابل از Mr. Movie عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Dark Shadows (01-20-2013)
    امضای ایشان


  5. Top | #5

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    شماره عضویت
    32212
    نوشته ها
    18
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    6 Thread(s)

    پیش فرض

    تو اصلا از كشتي كج سر در مياري كه به اينا ميگي بي استعداد

  6. Top | #6

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    شماره عضویت
    32703
    سن
    38
    نوشته ها
    60
    تشکر
    13
    تشکر شده 58 بار در 29 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط seraph نمایش پست ها
    ,واقعا از این ناراحتم که اینقدری که رایبک توی چندماه شد سوپرمن هیچ کس دیگه ای پوش نشد. بیگ ای لنگستون که فوق العاده هست. امیدوارم افراد بی استعدادی مثل سینا و رایبک و ... از این کشتی کج برن و کسایی مثل دمین سندو و میز و بیگ ای و انتونیو سزارو که همشون همین الانش خیلی بهتر از خیلی های دیگه هست بیان روی کار.

    دوست عزیز اگه به نظر شما سینا و رایبک بی استعداد هسن من موندم با استعداد ها کیا میتونن باشن؟
    حالا اگه زیاد ناراحتی فرض کن اینا از کشتی کج رفتن!
    ویرایش توسط ARSENAL8002 : 01-21-2013 در ساعت 01:21 PM
    2 کاربر مقابل از ARSENAL8002 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Attitude-Era (01-21-2013), morteza1041 (01-29-2013)
    امضای ایشان


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-03-2013, 02:06 AM
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 12-03-2012, 05:11 PM
  3. ریتینگ ضعیف ماندی نایت راء | خبری از بیگ شو و ...
    توسط Scofield در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-03-2012, 02:31 PM
  4. نامزد جدید هالک هوگان؟ | ریتینگ نهایی راء
    توسط Mr.Carter در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 12-03-2009, 02:57 PM
  5. احتمال تغییر در مسابقه ی Breaking Point + ریتینگ این هفته راء
    توسط The Great One در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 09-02-2009, 08:58 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد