بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: × عضو تيم توليد wwe در گذشت + تـويـيـت کشتي گيران در اين باره ×

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    شماره عضویت
    37585
    سن
    29
    نوشته ها
    760
    تشکر
    6,401
    تشکر شده 5,483 بار در 669 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1215 Thread(s)

    پیش فرض × عضو تيم توليد wwe در گذشت + تـويـيـت کشتي گيران در اين باره ×



    × عضو تيم توليد wwe در گذشت ×

    Frank Bullock ، يکي از اعضاي تيم توليد wwe که سال ها در کنار wwe بود ، در شنبه شب

    درگذشت . او چند سال بود که دچار سرطان شده بود . بسياري از کارمندان و استاران جديد و

    سابق wwe در مورد مرگ فرانک بولاک تـويـيـت هايي را فرستادند که به شرح زير مي باشد :

    کريس جريکو :

    " هنگامي که خبر مرگ فرانک بولاک را شنيدم خيلي ناراحت شدم . او در طول اين سالها من را

    راهنمايي کرد و او واقعا يک مرد بزرگي بود . "

    ميسون رايان :

    " فرانک بولاک مرد ! چه مرد بزرگي بود ، هميشه لبخند بر لب داشت ... واي بر من ، هميشه کسي که

    خوب است زودتر مي رود . "

    Howard Finkel :

    " متاسف شدم وقتي که خبر مرگ فران بولاک را شنيدم . او يکي از قهرمانان گمنام است که در بيرون

    رينگ براي پخش تلويزيوني ما کار مي کرد . دوست قديمي من . "

    Bruce Prichard :

    " دوست قديمي من . يک فرد بزرگ و انساني فوق العاده بود . شما مي دانيد که چه انسان بزرگي از

    دست رفته است . "

    Tom Prichard :

    " اخبار فقط درباره ـي مرگ فرانک بولانک است . او و ديگر خدمه 13 سال پيش يک مهماني بزرگ

    به خاطر ليسانس گرفتن من گرفتند و او واقعا يک مرد بزرگي بود . "

    Adam Hopkins :

    به خاطر مرگ خدمه قديمي عضو توليد ، فرانک بولاک خيلي متاسفم . خانواده wwe يک مرد بزرگ را از

    دست داده است . "

    Gbrisco :

    " دوست خوب من ، فرانک بولاک يک فرد مهربان بود . "

    Jimmy Korderas :

    " امروز wwe يکي از اعضاي قديمي خود را از دست داد . من از شنيدن خبر مرگ او خيلي غمگينم .

    تسليت به خانواده و دوستان او . "

    Scott Stanford :

    " از مرگ بولاک خيلي غمگينم . هر هفته قبل از شو Superstars به من مي گفت : امشب تو کار نمي کني ؟ "

    MVP :

    " فقط من از مرگ بولاک غمگينم . حتي اگر يک شخصي در حال مرگ است و تو از ديدن او نفرت داري

    حتما به عيادتش برو . به قدرت فرانک نگاه کن . مرد خوبي بود . "

    Gregory Shane Helms :

    " خبر غم انگيز . به خانواده او تسليت مي گويم . "

    Mark Yeaton :

    " بهترين افراد تيم wwe که در کنار رينگ حضور داشتند . "




    ویرایش توسط King MahDi : 02-10-2014 در ساعت 02:15 PM
    9 کاربر مقابل از King MahDi عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (02-10-2014), Cna3zar (02-10-2014), Dash.Hossein (02-10-2014), Hamid (02-10-2014), Hunter Man (02-10-2014), Naser (02-10-2014), The Enforcer (02-10-2014), Tyler Black (02-10-2014), deadking (02-10-2014)
    امضای ایشان



    " The Best "


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 01-27-2014, 10:32 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 01-24-2014, 05:40 AM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-15-2014, 10:34 PM
  4. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 07-27-2013, 04:15 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد