× عضو تيم توليد wwe در گذشت ×
Frank Bullock ، يکي از اعضاي تيم توليد wwe که سال ها در کنار wwe بود ، در شنبه شب
درگذشت . او چند سال بود که دچار سرطان شده بود . بسياري از کارمندان و استاران جديد و
سابق wwe در مورد مرگ فرانک بولاک تـويـيـت هايي را فرستادند که به شرح زير مي باشد :
کريس جريکو :
" هنگامي که خبر مرگ فرانک بولاک را شنيدم خيلي ناراحت شدم . او در طول اين سالها من را
راهنمايي کرد و او واقعا يک مرد بزرگي بود . "
ميسون رايان :
" فرانک بولاک مرد ! چه مرد بزرگي بود ، هميشه لبخند بر لب داشت ... واي بر من ، هميشه کسي که
خوب است زودتر مي رود . "
Howard Finkel :
" متاسف شدم وقتي که خبر مرگ فران بولاک را شنيدم . او يکي از قهرمانان گمنام است که در بيرون
رينگ براي پخش تلويزيوني ما کار مي کرد . دوست قديمي من . "
Bruce Prichard :
" دوست قديمي من . يک فرد بزرگ و انساني فوق العاده بود . شما مي دانيد که چه انسان بزرگي از
دست رفته است . "
Tom Prichard :
" اخبار فقط درباره ـي مرگ فرانک بولانک است . او و ديگر خدمه 13 سال پيش يک مهماني بزرگ
به خاطر ليسانس گرفتن من گرفتند و او واقعا يک مرد بزرگي بود . "
Adam Hopkins :
به خاطر مرگ خدمه قديمي عضو توليد ، فرانک بولاک خيلي متاسفم . خانواده wwe يک مرد بزرگ را از
دست داده است . "
Gbrisco :
" دوست خوب من ، فرانک بولاک يک فرد مهربان بود . "
Jimmy Korderas :
" امروز wwe يکي از اعضاي قديمي خود را از دست داد . من از شنيدن خبر مرگ او خيلي غمگينم .
تسليت به خانواده و دوستان او . "
Scott Stanford :
" از مرگ بولاک خيلي غمگينم . هر هفته قبل از شو Superstars به من مي گفت : امشب تو کار نمي کني ؟ "
MVP :
" فقط من از مرگ بولاک غمگينم . حتي اگر يک شخصي در حال مرگ است و تو از ديدن او نفرت داري
حتما به عيادتش برو . به قدرت فرانک نگاه کن . مرد خوبي بود . "
Gregory Shane Helms :
" خبر غم انگيز . به خانواده او تسليت مي گويم . "
Mark Yeaton :
" بهترين افراد تيم wwe که در کنار رينگ حضور داشتند . "








پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)