بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: ــ×ــ بـررسـی بـرتریـن صحـنه ها و اتفاقـات شـو راو 4 مـی ــ×ــ

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    شماره عضویت
    33199
    سن
    27
    نوشته ها
    737
    تشکر
    852
    تشکر شده 8,014 بار در 686 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    781 Thread(s)

    پیش فرض ــ×ــ بـررسـی بـرتریـن صحـنه ها و اتفاقـات شـو راو 4 مـی ــ×ــ

    بــِه نـــامــِ خـــداونــد
    - - -


    بدون هیچ شک و تردیدی شو دیروز راو یکی از بهترین شو های هفتگی امسال در دبلیو دبلیو ای بود و قطعا هم تا پایان سال چنین شویی در ذهن همگان باقی
    می ماند.

    شو دوشنبه شب راو در شهر معروف مونترال کشور کانادا که اتفاقات بزرگ رسـلینگی در آن رخ داده است برگزار شد و ما شاهد مسابقات عالی و خوبی بودیم که با

    همراهی چندین اتفاق جالب ، سوپـ رایز ها و دبیـوت یک شو کامل و مورد قبول تماشاگران را دیدیم که تاثیر بسیار زیادی هم در پی پر ویو پـی بک داشت.

    اکنون نیز همانطور که نام تاپیک متوجه شده اید می خواهیم در مورد برخی از بهترین صحنه ها و اتفاقات این شو بپردازیم که در خوب بودن آن نقش بسزایی داشتند.



    - - -









    ـــ The Big Victory ـــ


    در اولیـن مسابقه این شو راو گروه د نیـو دی که جدیدا موفق شدند به قهـرمانی کمربند های تگ تیم برسند و روند رو به رشد و موفقیت خود را پیش گرفتند در یک
    مسابقه بزرگ و سخت به مصاف رنـدی اورتـن و رومـن ریـنز رفتند که آنها هم جزء آماده ترین و بهترین های این روز های کمپانی می باشند.

    این مسابقه به صورت سه به دو یا موصوم به هندیـکپ مچ انجام شد که در ابتدا به نظر نمی رسید آنچنان مشکلی ریـنز و اورتن در برابر بیگ ای ، وودز و کینگستن داشته باشند اما رفته رفته مسابقه طولانی شد و کار برای هر دو تیم هم سخت شد و گروه د نیو دی هم خوب و عالی کار کردند و علی رقم اینکه از حریفان خود بسیار کوچکتر بودند ولی

    توانستند با همکاری و هماهنگی بسیار خوبی که داشتند بر دو میـن اونتر پی پر ویو پـی بک که خیلی هم در این مسابقه خوب کار نکردند غلبه کنند. این واقعا یک پـیروزی بزرگ بود که خیلی از هواداران را شوکه کرد و اکثرا هم از آن لذت بردند که در همان ابتدای یک شور و هیجان خاصی به این شو دادند.




















    ـــ Bret Hart Return ـــ


    مگر می شود که شویی از دبلیو دبلیو ای در کشور کانادا به خصوص شهر مونترال انجام شود و بـرت " هیـتمن " هارت در آن حاضر نباشد ؟ قاعدتا جواب خیر است اما کمتر کسی فکرش را می کرد که بـرت هارت در این شو حاضر شود.

    قطعا دوستاران رسـلینگ قدیم با این سـگمنت به قول معروف حال کردند و از دیدن این استار قدیمی که جزء بهترین های تاریخ هست بهرمند شدند.
    برای افراد زیادی هم قطعا ماجرای اسـکروجاب مونترال تداعی شد که بـرت هارت نقش بزرگ در آن داشت. هـارت نیز با شور و تشویق زیاد وارد رینگ شد و شروع به

    صحبت ها و تعریف کردن از این شهر کرد تا اینکه جـان سـینا یکی از بهترین دوستانش وارد شد. این بازگشت بـرت هارت به رینگ و دیدن دوباره او واقعا خوب و به جا بود و کمک خوبی در اواسط به این شو کرد.





















    ـــ Awesome Debut of Sami ـــ


    اما در ادامه پـرومـو برت هارت و جان سینا ، دوباره سـینا خود را اوپن چلنج برای قهـرمانی کمربند ایالات متحـده اعلام کرد و همه منتظر یک حریف معمولی دیگر بودند که ناگهـان تم سانگ یکی از فوق ستاره های این روز های نه تنها دبلیو دبلیو ای بلکه کل رسـلینگ یعنی " سـمی زیـن " به صدا در آمد و

    تقریبا همه در سالن غرق در شادی شدند و شاهد یک کانادایی دیگر بودند که به رینگ آمد و خود را چلنجر جان سینا اعلام کرد و سـمی زین تقریبا دبیـوت خود را در میـن راستر انجام داد آن هم در کشور خودش. مسابقه او با جان سینا شروع شد و بسیار هم زیبا از آب در آمد و با وجود زمان ده دقیقه ای که به این مسابقه اختصاص داده شد که تایم کمی هم می باشد اما زیـن و سـینا به خوبی کار کردند و همه را سرگرم کردند.

    در پایان نیز جـان سـینا با استفاده از تجربه خود موفق به پیـروزی در این مسابقه شد اما خبر بسیار بد این است که سـمی زین در حین مسابقه دچار مصدومیت بد و شدیدی شد که در کریر او مطمئنا تاثیر گذار خواهد بود و بدون شک این مسابقه و دبیوت سـمی زین جزء بهترین صحنه های این شو راو بوده است.




















    ـــ Ambrose's Night ـــ


    اکنون می رسیم به آخرین مورد این مقاله که مختص به استار محبوب و پرطرفدار دیـن امبـروز غیر قابل پیش بینی. در ادامه مشکلات و اختلافاتی که بین اعضای مقامات به خصوص کیـن و سـت رولیـنز وجود داشت ، دیـن امبروز از فرصت طلبی خود استفاده کرد و مسابقه ای

    با برادر سابق خود یعنی قهـرمان کمربند دبلیو دبلیو ای سنگین وزن جهان به دست آورد که اگر برنده آن می شد به میـن اونت پی پر ویو پـی بک و مسابقه قهرمانی اضاف می گردید. واقعا زمانی که مشخص شد

    این دو استار به مصاف هم می روند غوغایی در سالن به وجود آمد و با شروع مسابقه هم این هیجان زیاد و زیادتر شد. جالب است که دیـن امبروز و سـت رولیـنز از جمله استار های نسل جدید هستند که شاید اگر مسابقات زیادی با هم بدهند

    باز هم عالی و زیبا می شود و اصلا کسل کننده نخواهد بود و این بار هم در یکی دیگر از مسابقات سینگل بین این دو رقابتی فوق العاده و دیدنی را شاهد بودیم که به جرات می توان گفت جزء برترین مسابقات سال 2015 در دبلیو دبلیو ای است و بهترین در شو های هفتگی ! سرانجام هم دیـن امبروز با رول غافلگیر کننده ای که داشت پیروز و جواز حضور در مسابقه قهـرمانی را پیدا کرد.

    اما این پایان شب خوب این استار خشن نبود و او در آخر شو هم در مسابقه رومـن ریـنز و رنـدی اورتـن حاضر شد و درس خوبی به این دو استار و گروه مقامات داد و باری دیگر ثابت کرد که در مسابقاتش نه به دوستان ، نه به افراد فیس و نه هیل رحم نمی کند و با قدرت به کار خود ادامه می دهد.






    ــ نظر شما در مورد صحنه های چیست ؟

    ــ شما این شو راو را در چه سطحی دیدید ؟



    امیــدوارم لــذت بــرد ــه باشیــد | بـا تشــکر
    21 کاربر مقابل از sңдұди عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Amir s (05-09-2015), Attitude-Era (05-07-2015), AƦAƾH (05-06-2015), Cna3zar (05-06-2015), DEAD MAN (05-06-2015), DanyaL (05-06-2015), Kevin (05-06-2015), Naser (05-07-2015), S i n a (05-06-2015), SHAHIN (05-06-2015), Scofield (05-06-2015), TRIPLE H (05-10-2015), The Enforcer (05-09-2015), The Evil Dead (05-06-2015), Tyler Black (05-06-2015), mahdy77 (05-09-2016), pouryaorn (05-08-2015), rahman24 (05-06-2015), reza_sabor (05-06-2015), rko7 (05-06-2015), Вαңгαмi (02-13-2016)
    امضای ایشان



    " Finn Bálor "

  2. Top | #2

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3188
    سن
    31
    نوشته ها
    4,480
    تشکر
    11,334
    تشکر شده 30,812 بار در 3,173 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    14
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1829 Thread(s)

    پیش فرض

    یه اسم دیگه به لیست قربانیان جان سینا اضافه شد ، به همین سادگی !

    واقعا نیاز بود یه استعداد خالص و جوون دبیوتش نابود شدن به دست سینا باشه ؟! الان نگاه کسانی که ان اکس تی رو دنبال نمیکنن و نکردند و شناخت خاصی از سمی ندارن چجوری ـه ؟ قطعاً یه استار معمولی که به سینا باخته و هرگز هم به برد نزدیک نشد در بازی رو میبینن


    کمپانی که تکلیفش مشخصه , پول به جیب زدن به کمک سینا و هواداری خردسال و دبستانی ـش و دخترای جوون که رویاشون یک شب بودن به جای نیکی بلا ـه ( کار به تعداد ناچیز دیگر هوادارش ندارم ) . ولی خود سینا چی ؟ بابا مرد مومن یکم از رو برو دیگه پیش خودت بشین فکر کن من تا کی میخوام گند بزنم به کریر این جوونا


    باعث تاسف هست واقعاً ...


    در کل راو قشنگی بود , مخصوصا زمانی که کین اعلام کرد اگه امبروز پیروز بشه به مین ایونت اضافه میشه و این اتفاق هم افتاد , خیلی حال داد . امبروز حقش بیش از ایناس واقعاً



    پ.ن : نویسنده محترم کور شدیم ، اینقدر ریز نکن فونت رو لطفاً تشکر بابت تاپیک
    ویرایش توسط AƦAƾH : 05-06-2015 در ساعت 01:54 AM
    13 کاربر مقابل از AƦAƾH عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DanyaL (05-06-2015), Kevin (05-06-2015), Naser (05-07-2015), S i n a (05-06-2015), SaberKhan (05-06-2015), Scofield (05-06-2015), jessi (05-07-2015), mahdy77 (05-09-2016), mohsenvcd (05-06-2015), pouryaorn (05-08-2015), rahman24 (05-06-2015), reza_sabor (05-06-2015), sңдұди (05-06-2015)
    امضای ایشان
    💀 Mas Fuerte Que La Muerte 💀



    DELETE#

  3. Top | #3

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    May 2015
    شماره عضویت
    42874
    نوشته ها
    19
    تشکر
    20
    تشکر شده 62 بار در 17 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    تایپک فوق العاده بوووووووود

    چاره داشتم چند بار تشکر میکردم

    ولی در کل کاری به این قضایا ندارم - مهم ترین چیز اماده بودن رندیه که منو خوشحال کرده

    وقتی دی دی تی میزنه همه بلند میشن و جیغ مییییییییییییییکشن

    این یعنی بهترین چیز برای طرفدارای رندی
    4 کاربر مقابل از rko7 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Kevin (05-06-2015), SHAHIN (05-06-2015), mahdy77 (05-09-2016), sңдұди (05-06-2015)
    امضای ایشان
    عرفان رندی


  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2013
    شماره عضویت
    33284
    سن
    30
    نوشته ها
    818
    تشکر
    1,012
    تشکر شده 3,353 بار در 655 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1674 Thread(s)

    پیش فرض

    از شــو راضی بودم ، اتفاقات جالبی توش افتاد

    سامی زین با اینکه مسابقش رو باخت ولی خوب کــار کرد و با اینکه باخت اما کمپانی تصمیم خوبی گرفت که تو کشور خودش مسابقه بده و مثلا شاید مصدوم شدنش باعث باختش شده و اتفاق بهتر تشویق شدن توسط جان سینا بود که اتفاق خوبی میتونه برای زین باشه و آینده درخشانی در انتظارشــه .

    مین اونت پی بک امسال هم میتونه پیش نمایشی از مین اونت احتمالی رسلمنیای سال بعد که ترپل ترت مچ بین اعضای شیلده میتونه باشــه ..

    واقعا هم پیش بینی برنده کار سختیه که البته باز برنده شدن ست احتمال بیشتری داره

    رومن هم واقعا پیشرفت کرده و اینو میشــه تو حرف زدناش و کار تو رینگش دیــد ، فقط بووو شدنش تو کارش تاثیر نزاره خوبه ، به نظرم دیگه کمپانی باید با این شرایط اونو هیل بکنــه چون فیسی که بوو میشه یکم تو روحیش تاثیر میزاره .

    عمو هم که خودتون دیدیـــد دیگه فوق العادس همه چیــش خوبه ، دوس دارم حداقل یکی دوبار دیگه اونو به عنوان قهرمان ببینم
    ویرایش توسط Cna3zar : 05-08-2015 در ساعت 09:24 PM
    5 کاربر مقابل از Cna3zar عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Kevin (05-06-2015), SHAHIN (05-06-2015), jessi (05-07-2015), mahdy77 (05-09-2016), sңдұди (05-06-2015)
    امضای ایشان


    Now He Is A Legend Killer


  5. Top | #5

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    شماره عضویت
    40480
    نوشته ها
    241
    تشکر
    2,068
    تشکر شده 1,557 بار در 232 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    437 Thread(s)

    پیش فرض

    واقعا شو عالی بود ، از حرکات رندی بگیر تا دین امبروز و لانا و سمی زین و در اخر بازم سوتی از کین!!!
    حضور سمی زین یکی از بهترین سوپرایز های چندساله ی کمپانی بود برام چون خیلی وقت بود منتظرش بودم ، اما اگه دقت کرده باشین وقتی سمی زین رو پله ها بود (قبل این که وارد رینگ بشه) چند بار جلوی تماشا گرا بدجور دستاشو تکون داد و بعدش سریع کتف چپشو گرفت ، یعنی میخوام بگم سینا مصدومش نکرد خودش یه ذره جو گیر شد و باعث مصدومیت کوچیک شد که تو طی مسابقه مصدومیت تشدید شد ، فقط امیدوارم مصدومیتش خیلی وخیم نشه چون واقعا فوقالعادست...
    ویرایش توسط Kevin : 05-06-2015 در ساعت 10:17 PM
    3 کاربر مقابل از Kevin عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. SHAHIN (05-06-2015), mahdy77 (05-09-2016), pouryaorn (05-08-2015)
    امضای ایشان


    .................................................. .................................................. ...............................The King Of Kings











  6. Top | #6

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    شماره عضویت
    39872
    سن
    34
    نوشته ها
    600
    تشکر
    4,226
    تشکر شده 1,537 بار در 465 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1328 Thread(s)

    پیش فرض

    شو عالی بود و حضور سمی زین واقعا سوپرایز بزرگی بود اما حیف که چند وقتی از مسابقات ذور میشه
    در کل من دوس داشتم سمی زین در حضور اولش در مقابل رندی مسابقه بده
    اتفاقات مین ایونت و حضور امبروز هم به جذابیت شو افزود
    2 کاربر مقابل از pouryaorn عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. mahdy77 (05-09-2016), sңдұди (05-08-2015)
    امضای ایشان


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد