بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: » ادامه ی اظهار نظرات مک گروگر l جزئیاتی جدید از بازی WWE2K17 «

  1. Top | #1

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    مدیریت کل
    تاریخ عضویت
    Oct 2014
    شماره عضویت
    40920
    نوشته ها
    7,147
    تشکر
    16,856
    تشکر شده 77,033 بار در 6,094 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    780 Thread(s)

    پیش فرض » ادامه ی اظهار نظرات مک گروگر l جزئیاتی جدید از بازی WWE2K17 «


    » کنسل شدن کنسرت سامراسلم «



    قرار بر این بوده است که Flo Rida روز 18 آگوست کنسرتی را تحت عنوان کنسرت سامراسلم برگذار کند.اما گویا بلیط های این کنسرت به خوبی فروش نرفته است و WWE هم تصمیم گرفته این کنسرت را کنسل کند.
    همه ی کسانی که قبلا بلیط خریداری کرده اند ، مبلغ بلیط به صورت اتوماتیک برگشت داده شده است.







    » ادامه ی اظهار نظرات مک گروگر «



    فایتر UFC همچنان به اظهار نظرات جنجالی خود برای فروش بیشتر UFC 202 ادامه میدهد.او در جواب به ریک فلیر گفت:بله او یک اسطوره است ولی استاران دوره ی جدید اصلا معقول نیستند و بیشتر اونها احمق هستند.همچنین من باید به ریک فلیر بگم این گیمیک نیست و واقعیته.متاسفانه اینا فرق واقعیت و توهم را نمیفهمند.

    او در مورد وینس مکمن هم گفت:اون یک اسطوره ی لعنتیه.چند سال پیش میلیاردها دلار از دست داد ولی تونست باز هم به جمع میلیاردرها برگرده. در واقع کاری که او انجام داده اونم با این استاران احمق یک کار فوق العاده ای هست و من بهش احترام میذارم همانطور که به قدیمی ها مثل راک و استون کلد و ریک فلیر احترام میذارم.اما نسل جدید واقعا آشغالند.این ترش تالک نیست بلکه صحبت واقعیه.

    درمورد جان سینا هم گفت:اون یه پیرمرد چاق گنده ی 40 ساله هست که هنوزم میگه نمیتونی منو ببینی.




    جواب ها به مک گروگر

    لوک هارپر:اون یه بیزینسمن کوچیکه.ولی زرنگه.اون تونست کمی جذابیت های یه ایونت ناشناخته را بالا ببره.بزرگترین مرد ما تونسته بیشترین دستمزد تاریخ UFC را بگیره و بزرگترین مرد ما تونسته بیشترین فروش (UFC 100) را برای UFC رقم بزنه.
    این مرد خوب تونست برای خودش شهرت بخره.اگه تا هفته ی قبل 20 نفر اونو میشناختند الآن شدند 200 نفر اونم به خاطر WWE.مرد این یه واقعیته.ما جان سینا را داریم که هر جای دنیا بره همه براش دست و پا میشکنند ولی این مرد ناشناس فقط توی محدوده ی خودش طرفدار داره.این واقعیته مرد.آدمای خیلی کمی توی جهان اسم 5 فایتر بلد هستند ولی همه ی جهان اسم جان سینا ، تریپل اچ و یا تیکر را شنیده اند.

    کرت انگل:من دوست دارم مک گروگر را به مبارزه بطلبم.فقط 5 حرکت توی رینگ بهش میزنم.فقط 5 فن.قتی من برای اولین بار وارد رینگ شدم 3 فن خوردم و گفتم گور باباش ، من دیگه نیستم.برای چند روز تمرینات را ترک کردم تا مربی ام مرا برگرداند.من فقط دوست دارم این مرد و دانا وایت به رینگ بیاند و من 5 فن بهشون بزنم.اونجاست که میفهمند عجب کار سختیه.تازه این بخشی از کشتی کج هست.







    » رتینگ ایمپکت «

    شوی این هفته ی ایمپکت TNA که دبیوت Damien Sandow استار سابق WWE در آن انجام شد ، 315,000 بیننده داشت که از هفته ی قبل با 317,000 بیننده کمتر بود.این شو رتبه ی 115 را میان 150 برنامه ی برتر شبکه های کابلی بدست آورد.
    قابل ذکر است هفته ی آینده در این شو یک مسابقه ی تیمی چهار طرفه ی نردبانی برگذار خواهد شد.برندگان به مصاف قهرمان تگ تیم خواهند رفت. Tribunal vs. the Hardys vs. the Helms Dynasty vs. the BroMans







    به گزارش PWInsider کمپانی WWE قصد دارد تا برای تورنومنت Cruiserweight Classic مدال هایی را طراحی کند.این مدال ها همزمان با کمربند جدید Cruiserweight رونمایی میشوند.







    » جزئیاتی جدید از بازی WWE2K17 «



    گیم پلی بازی:ما سعی کرده ایم در این بازی به نهایت واقعیت دست پیدا کنیم.طبق خواسته ی طرفداران ما هسته ی بازی را ارتقاع بخشیدیم.حرکات و کنترل را تنوع بخشیدیم .طرفداران اکنون میتوانند بیشتر از هر زمان دیگری بر رستلر خود تسلط داشته باشند.طرفداران خواستند که ما مبارزات در میان طرفداران و بک استیج را برگردانیم و ما هم همین کار را کردیم.هزاران انیمیشن جدید به بازی اضافه شده اند و سیستم بازی را ارتقاع دادیم.مثل نردبان ها و حرکات نمایشی.این ها کمی از ارتقاعات بازی هستند و تا زمان انتشار اطلاعات بیشتری ارائه میدهیم.قابل ذکر است راستر این بازی از WWE2K16 بیشتر خواهد بود

    قسمت ساختن:قسمت Creation جدید به بازی بازان اجازه میدهد تا استاران ، سالن ها ، ورودی ها و شوهای خاص خودشان را بسازند.ما ویژگی های جدیدی به این قسمت اضافه کرده ایم تا طرفدار بتواند تغییرات زیادی در استار خود بدهد.طرفداران تا موهای بدن را هم میتوانند انتخاب کنند.همچنین سیستم صحنه های آهسته پیشرفت کرده اند و شما میتوانید قسمت مورد علاقه خود از مسابقه راذخیره کنید و در ویدئوی ورودی استار خود استفاده کنید.بله شما اجازه ی ساخت ویدئو برای ورودی را خواهید داشت.

    قسمت 2K SHOWCASE: ما چندین ایده برای این بخش داشتیم ولی به دلیل نبودن اطلاعات کافی و نیازمند به استاران بیشتر که در توان ما برای اضافه کردن به بازی نیست از این بخش منصرف شدیم.ما دیگر قسمت 2K SHOWCASE را نخواهیم ساخت ولی در عوض همه ی تلاشمان را برای بهتر شدن WWE Universe و MyCareer انجام خواهیم داد.

    قسمت UNIVERSE MODE:ما دوست داریم آن هیجان و تنشی که هر هفته در راو و اسمکدان مشاهده میشود را به این بخش اضافه کنیم.سیستم جدید به این طرفداران این حس را میدهد که گویا دارند شوهای هفتگی راو و اسمکدان را میبینند.همچنین قابلیت های دخالت قبل از مسابقه و یا حملات پس از مسابقه را ارتقاع بخشیدیم.ما پرومو را به این بخش اضافه کردیم.چیزی که حس میکردیم بزرگترین خلاء این بازی است.با استفاده از موتور پرومو استاران میتوانند مانند واقعیت احساسات خود را با طرفداران تقسیم کنند.استوری های بسیار جدید و تنوع در انتخاب استوری و چیدن مسابقات پیشرفت عالی داشته اند.

    قسمت MYCAREER: به این قسمت هم چند ویژگی جدید اضافه شده.با توجه به موتور پرومو استار ساخته شده میتواند در رینگ پرمو کات کند ، استار دیگری را چلنج کند و مسیر استوری خود را تعیین کند.بخش مصاحبه با رنه یانگ هم کاملا متحول شده است.طرفداران میتوانند استار خود را هیل یا فیس کنند و یا با براک لسنر فیس تو فیس بشوند.
    ویرایش توسط ALITAKER : 08-13-2016 در ساعت 07:39 PM
    26 کاربر مقابل از ALITAKER عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (08-14-2016), DEAD MAN (08-13-2016), Dr.Jalal (08-15-2016), FC Bayern (08-13-2016), Hamid (08-13-2016), MrHOF (08-16-2016), Naser (08-13-2016), SHAHIN (08-13-2016), Seraph (08-13-2016), Successful Man (08-13-2016), The Evil Dead (08-15-2016), The Shadow (08-16-2016), VIVA THE ROCK (08-14-2016), alistair (08-16-2016), asmi (08-14-2016), great (08-13-2016), jessi (08-14-2016), mahdy77 (08-13-2016), mojtabaufc (08-16-2016), noreply (08-17-2016), pooyanh (08-15-2016), rahman24 (08-13-2016), reza motory (09-07-2016), Ħ д † ε Р(08-14-2016), Вαңгαмi (08-13-2016), براک لسنر (08-14-2016)
    امضای ایشان



    Even After ، All His Hand-Chosen Favorites Left Town For Greener Pastures—More Money—I Stayed Here

    REST IN PEACE

    Thank You Taker


  2. Top | #2

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    عضو اخراجی
    تاریخ عضویت
    Aug 2016
    شماره عضویت
    44900
    نوشته ها
    13
    تشکر
    0
    تشکر شده 92 بار در 27 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    12 Thread(s)

    پیش فرض

    اولامن علی اازشماتوقع نداشتم بعدشم برای این تاپیک هاانرژی گذاشته میشه درست نیست شمابایه دکمه ببندیدش بعدشم شماازسن من خبرداریدازاطلاعات خدماتم به رستلینگ میدونیدمن بابعضی ازاستارهاازطریق ایمیل درارتباطم فکرکنم

    پاسخ به علی ومنتقدین تاپیک هارونبندیدنوبت به مقاله طولانی هم میرسه
    5 کاربر مقابل از big evil عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (08-13-2016), alistair (08-16-2016), asmi (08-14-2016), mojtabaufc (08-16-2016), براک لسنر (08-14-2016)

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    شماره عضویت
    33749
    سن
    39
    نوشته ها
    238
    تشکر
    784
    تشکر شده 1,530 بار در 239 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    457 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط big evil نمایش پست ها
    اولامن علی اازشماتوقع نداشتم بعدشم برای این تاپیک هاانرژی گذاشته میشه درست نیست شمابایه دکمه ببندیدش بعدشم شماازسن من خبرداریدازاطلاعات خدماتم به رستلینگ میدونیدمن بابعضی ازاستارهاازطریق ایمیل درارتباطم فکرکنم

    پاسخ به علی ومنتقدین تاپیک هارونبندیدنوبت به مقاله طولانی هم میرسه

    سلام دوست عزیز .. اول خواستم به خاطره تمام تاپیک هایی که زدین تشکر کنم ؛ تاپیک های شما از لحاظ صفحه آرایی و محتوا در سطح استاندارد بودن و به شخصه از خوندن مجددشون خاطره زنده شد برام ؛ اما صحبتم و مابقی دوستان اینکه

    تاپیک های شما از لحاظ فنی مشکل ندارن از لحاظ اطلاعات مشکل دارن . اطلاعاتی که شما برای مخاطب این انجمن میزارید کمی اماتور هستش و 70 در صد دوستان با این مطالب آشنا هستن . .. منم مثل خودتون و شایدم بیشتر فن WWE WWF بودمو هستم

    از سال 1996 دارم زنده مسابقات رو دنبال میکنم . ( اولین بار پدرم سال 96 رسیور Skay X خریده بود و با کارت از شبکه Skay Sport زنده مسابقات رو دنبال میکردم ) .. بیشتر بچه های اینجا هم همینطورین . .

    کاره شما خوبه فقط تخصصی تر بشه بهتره ..


    ============

    در خصوص موضوع تاپیک : این بحث دیرو زود دوباره راه میوفتاد ؛ دلیل این واکنشها به نظره من به یک سری عقده گشایی ها بر میگرده ؛ اینکه فایترهای UFC مبارزاتشون واقعی هستش و از نظر مالی و شهرت کمتر از اینتر تیمنت های WWE دارن

    شهرت و پول کسب میکنن .. حرف ؛ حرفه حسابه . اما عوام مردم اسطوره و داستان سرایی رو دوست دارن و به خاطره همینکه این شو طرفداراش بیشتر . هرچند که ضربات هم کنترلی هستش
    ویرایش توسط Successful Man : 08-13-2016 در ساعت 07:06 PM
    10 کاربر مقابل از Successful Man عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (08-13-2016), Dr.Jalal (08-15-2016), FC Bayern (08-13-2016), alistair (08-16-2016), asmi (08-14-2016), great (08-13-2016), jessi (08-14-2016), mahdy77 (08-13-2016), mojtabaufc (08-16-2016), براک لسنر (08-14-2016)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  4. Top | #4

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2015
    شماره عضویت
    44148
    نوشته ها
    209
    تشکر
    631
    تشکر شده 990 بار در 205 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    352 Thread(s)

    پیش فرض

    ممنون بابت اخبار

    يكي نيست به كج كار گمنام بگه گذشت اون روزا كه بيشتر مردم كج

    ميديدن!!!

    كل wwe يك ميليارد دلار نميارزه اما ufc چهار ميليارد دلار ارزش داره!!!

    بليط UFC چند برابر WWE قيمتشه و همه تو فضاي مجازي نبرد واقعي

    با دوستاشون ميذارن و هر روز يك ركوردي تو فروش و جذب تماشاچي

    ميزنه!

    الان كج مختص خردسالا و پيرمردهاست! براك لزنر هم با يو اف سي لزنر شده

    نه با wwe
    4 کاربر مقابل از mojtabaufc عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (08-16-2016), alistair (08-16-2016), احد33 (08-16-2016), براک لسنر (08-16-2016)
    امضای ایشان

  5. Top | #5

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2016
    شماره عضویت
    44309
    نوشته ها
    93
    تشکر
    514
    تشکر شده 343 بار در 91 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    64 Thread(s)

    پیش فرض

    آغا alitaker دست درد نكند برادر كه اين حواشي را ميذاري اما يو اف سي
    كجا و دبليو دبليو اي كجا?
    من تو باشگاه يك بار اسم جان سينا را آوردم مسخرن كردن و گفت مهدكودك
    ميري؟ كج مال دوران ١٩٩١ الي ٢٠٠٤ بود و فاتحه...
    الان كج با بيش از نيم قرن سابقه چه پيشرفتي داشته و يو اف سي با كمتر از
    ١٥ سال سابقه كجا رسيده! من طرفدار هردوتاشونم اما كج را بخاطر
    سرگرمي ميبينم و يو اف سي را بخاطر هيجان و جذابيت واقعيش، موفق باشيد
    3 کاربر مقابل از alistair عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ALITAKER (08-16-2016), احد33 (08-16-2016), براک لسنر (08-16-2016)

  6. Top | #6

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    مدیریت کل
    تاریخ عضویت
    Oct 2014
    شماره عضویت
    40920
    نوشته ها
    7,147
    تشکر
    16,856
    تشکر شده 77,033 بار در 6,094 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    780 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mojtabaufc نمایش پست ها
    ممنون بابت اخبار

    يكي نيست به كج كار گمنام بگه گذشت اون روزا كه بيشتر مردم كج

    ميديدن!!!

    كل wwe يك ميليارد دلار نميارزه اما ufc چهار ميليارد دلار ارزش داره!!!

    بليط UFC چند برابر WWE قيمتشه و همه تو فضاي مجازي نبرد واقعي

    با دوستاشون ميذارن و هر روز يك ركوردي تو فروش و جذب تماشاچي

    ميزنه!

    الان كج مختص خردسالا و پيرمردهاست! براك لزنر هم با يو اف سي لزنر شده

    نه با wwe
    سلام دوست عزیز.
    صحبت های شما شاید فقط برای ایران صدق کنه.برعکس صحبت های شما هنوز wwe بیشترین طرفدار چه در فضای مجازی و چه در واقعیت را داره.چه در تویـ تر چه در فیسبوک چه در اینستاگرام و چه در یوتیوب هم خود کمپانی wwe و هم خود استاران wwe بیشتر از کل فایترها طرفدار و دنبال کننده دارند.تا جایی که رسلمنیای 32 رکورد کل پیام های تویـ تر را با 2 میلیون پیام شکست.تازه در اون زمان سیستم شمارش تویـ تر تغییر کرده بود و فقط از هر فرد یک پیام را حساب میکرد و اگر مثل قدیم حساب میشد تعداد پیام ها بیش از 90 میلیون بود.مطمئنا شما میدونید که تویـ تر مهمترین شبکه ی مجازی در آمریکا هست.شما اگه به نیمه ی دوم سال wwe نگاه کنید میتونید متوجه میشید بیش از 8 میلیارد بار ویدئوهای مربوط به wwe دیده شده.فقط در سه ماه گذشته.
    بلیط های ufc درسته که بیشتره ولی تعداد تماشاگران wwe همیشه بیشتر بوده و تعداد ایونت های برگذار شده توسط wwe درآمد این کمپانی را به راحتی از ufc بیشتر میکنه.
    اما درمورد لسنر.مشخصا براک لسنر مشهور بودن خودشو مدیون تلاش خودش هست ولی تا قبل از اینکه به ufc بیاد خیلی مشهور بود و اصلا ربطی به رفتنش به ufc نداشته.
    در مورد ارزش wwe هم باید بگم که ارزش سالانه ی wwe در سال 2016 نزدیک به 690 میلیون دلار هست.در حالی که ارزش ufc قبل از فروش نزدیک 630 میلیون دلار بوده.طبق صحبت های کارشناسان سایت بسیار معتبر فوربس اگه وینس مکمن بخواد کمپانی wwe را بفروشه از اونجایی که wwe توی سهام هم هست ، ارزش این کمپانی تا 6 میلیارد دلار هم بالا خواهد رفت و مشخصا ufc ارزش کمتری داره.
    اینم یک تصویر از ارزش سالانه ی wwe و ufc که توسط فوربس منتشر شده و تا سال 2015 هست.





    نقل قول نوشته اصلی توسط alistair نمایش پست ها
    آغا alitaker دست درد نكند برادر كه اين حواشي را ميذاري اما يو اف سي
    كجا و دبليو دبليو اي كجا?
    من تو باشگاه يك بار اسم جان سينا را آوردم مسخرن كردن و گفت مهدكودك
    ميري؟ كج مال دوران ١٩٩١ الي ٢٠٠٤ بود و فاتحه...
    الان كج با بيش از نيم قرن سابقه چه پيشرفتي داشته و يو اف سي با كمتر از
    ١٥ سال سابقه كجا رسيده! من طرفدار هردوتاشونم اما كج را بخاطر
    سرگرمي ميبينم و يو اف سي را بخاطر هيجان و جذابيت واقعيش، موفق باشيد
    سلام دوست عزیز.
    همانطور که گفتم شاید حرف های شما فقط در ایران صدق کنه چون در آمریکا جان سینا یکی از مظهرهای بدن سازی هست و توی سال شاید هفت یا هشت بار عکسش میره روی معتبر ترین مجله ی بدنسازی جهان.
    منم هم ufc میبینم و هم کشتی کج.و کاملا قبول دارم هیجان واقعی یه چیز دیگه هست.ولی نمیشه گفت کشتی کج هیچ هیجانی نداره.
    اما ثابت شده بحث بین طرفداران کشتی کج و ufc به جایی نمیرسه چون این دو از ریشه با هم تفاوت دارند.

    ممنون از دو دوست عزیز.
    7 کاربر مقابل از ALITAKER عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. The-Game (08-16-2016), chiao (08-16-2016), faridphenom (08-16-2016), noreply (08-17-2016), pooyanh (08-17-2016), reza motory (09-07-2016), براک لسنر (08-16-2016)
    امضای ایشان



    Even After ، All His Hand-Chosen Favorites Left Town For Greener Pastures—More Money—I Stayed Here

    REST IN PEACE

    Thank You Taker


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. |اخبــــار| آیا nxt منحل میشود؟ ، تاکید کمپانی بر بهبود اسمکدان ، گلدبرگ در wwe2k17
    توسط ALITAKER در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 05-31-2016, 09:50 PM
  2. |مقـــاله| 5 بازی فوق العاده تی تی آنری برای توپچی های لندن ,,,,
    توسط Olympic Hero در انجمن مقالات اختصاصی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12-17-2014, 01:06 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد