کدام کین را بیشتر دوست دارید؟
1- کین ماسکدار
2- کین بدون ماسک
کدام کین را بیشتر دوست دارید؟
1- کین ماسکدار
2- کین بدون ماسک
ماسک داش به نظرم هم شخصیت قویتری داره هم باحال تره
من کین بدون ماسک رو دوست دارم !
»علومه دیگه ماسک دار چون بیشتر میبرد و بهتر بازی می کرد

بدون ماسك بهتره چون با ماسك ديدش كم ميشد![]()
ماسکدار
کین ماسکدار وقتی عصبانی می شد کسی رو زنده نمی ذاشت تورینگ!!
کین با ماسک سالهای 1998-99 واقعا یک هیولا بود نه به همین راحتی پین میشد و هم خیلی قدرتش زیاد بود و لباسشم باحال تر بود .
اما کین با ماسک سال 2001-2002 ضعیف تر بود.
نظرات جالبی بود.امیدوارم که بقیه دوستان هم در این نظرسنجی شرکت کنند.

من قدرت کین ماسکدار و قیافیه ی کین بدون ماسک رو ترجیح میدم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)