با سلام ...بهنام مشکل داشت نتونست بیاد فوروم این اخبارو داد به من تا بزرارم
نتایج راو این هفته رو به اختصار تقدیم حضورتون میکنم.بازم اخبار مارو برق گرفت و دوبار نوشتیمش
--------------------------------------------------------------------------------------------------
ابتدا در مسابقه ای در درک مچ دی لو براون موفق شد مت استریکر رو شکست بده.
اما نمایش این هفته هم با پخش ویدئوی از قهرمانی پانک اغاز شد.سپس اتفاقات مین اونت هفته قبل پیرامون
حرکات عجیب کین پخش شد.سپس در بک استیج شین و استفانی از تغییرات جدید در راو صحبت میکنند و میگویند
که در غیبت مکمن باید اوضاع رو به راه باشد.در ادامه تصاویری از درگیری و زد و خورد شون مایکل و جریکو
در بیرون ورزشگاه پخش میشه.لنس کید هم اونجاست.سپس اهنگ کین زده میشه.کین با حرکات عجیبی وارد میشه و
یک کیف هم تو دستشه.کین هر کس که سر راهش هست رو میرزنه و لیلیان گارسیا رو پرت میکنه.بعد به سمت
میز گزارشگران میره.در این حال جری لاولر و مایکل کول بلند میشن.کین جلوی اون ها خم میشه و داد میزنه
من متاسفم من متاسفم.تصویر میره بیرون ورزشگاه و همچنان کتک کاری مایکل و جریکو ادامه داره.
Mickie James vs. Katie Lea
پول برچیل هم در کنار رینگ بود.لی برچیل بازی رو خوب اداره کرده بود اما در اواخر مسابقه میکی جیمز
از گوشه رینگ یه هوراکانا بهش زد و بعد هم یه دزپرس زد و برچیل رو پین کرد.بعد از بازی پول وارد رینگ شد و
میکی رو گرفت و لی برچیل با کمیربند میکی رو زد.در این حال کوفی کینگستون وارد شد و برچیل رو زد و او را
برای یک مسابقه امشب دعوت کرد.
برنده : میکی جیمز
Kofi Kingston vs. Paul Burchill
در اوایل این بازی پول برچیل کاملا بر بازی مسلط بود.سپس میکی جیمز و لی برچیل اومدن کنار رینگ و
لی برچیل برای کمک به پول خواست وارد زمین بشه اما نتونست.در این حال کوفی هم از فرصت استفاده کرد و
یه اسپین کیک به برچیل زد و او را پین کرد.
برنده : کوفی کینگستون
در بک استیج سانتینو مارلا و مت استریکر حضور دارند.مارلا داره ری میستریو رو مسخره میکنه که کین میاد
و داد میزنه که سی ام پانک کجاست.مارلا میگه نمیدونم.کین هم میره دنبال پانک.کین پانک رو پیدا میکنه.
کین میگه من میدونم که اون مرده.کین میگه ن احتیاج دارم که امشب با تو یک به یک مسابقه بدم.پانک میگه
من مسابقات زیادی داشتم.کین میگه این اصلا در مورد قهرمانی و کمربند نیست و من به تو احتیاج دارم.
بعد پانک از کین میپرسه که داخل کیف تو چی هست؟کین بلند میخنده و میره.سپس تود گریشام در کنار جان سینا هست.
گریشام در مورد مسابقه پارکینگ سوال میکنه.سینا میگه شما بعد از بازی جای سالمی در صورت جی بی ال
پیدا نخواهید کرد.بعد این یک مسابقه نیست بلکه یک جنگ است.من از جی بی ال به خاطر گذشته بدمون خوشم نمیاد.
سینا میگه من این یکشنبه به جی بی ال حالی میکنم.من طوری جی بی ال رو میزنم که او هرگز نام من را فراموش
نکند.سپس شاد و جی تی جی میان و سینا میگه این دو از جی بی ال متنفر هستند.بعد سینا از جی بی ال میخواد
تا دو نفر رو به عنوان یار خودش برای مین اونت انتخاب کنه.
Santino Marella vs. Beth Phoenix
هر دو وارد میشن.جری میگه فینیکس منو یاد چاینا میندازه.در ابتدا سانتینو بازی رو ق4فل کرده بقود که فینیکس
یه اتمیک دراپ زو د بعد هم چند تا اسکوپ اسلم زد.بعد سانتینو یه فینیکس رو به گوشه رینگ پرت کرد
و بعد رفت برای کلولاین که فینیکس در یک لحظه سانتینو رو رول اپ کرد و او را پین کرد.
برنده : بس فینیکس
در قسمت بعدی کلی کلی وارد رینگ میشه و اماده برای مسابقه هست.در این حال تد دیبیاز و کودی رودز وارد
میشن و از کلی کلی میخوان که بره بیرون و او هم میره.بعد لیلیان گارسیا رو هم میندازن بیرون.رودز یه
میکروفون میگیره و از خودشون تعریف میکنه و میگه من از پدرم بهتر هستم.بعد جیم دوگان وارد میشه و از
گذشته تعریف میکنه.سپس جی بی ال به رینگ میاد و از دیبیاز و رودز درخواست میکنه که او را در مین اونت همراهی
کنند.اون ها هم قبول میکنند.
Kane vs. CM Punk
کین با کیف خودش وارد میشه.سپس سی ام پانک به رینگ میاد.کین سیلی از مشت و لقد به سمت پانک میزنه.
کین میره بیرون رینگ تا یه صندلی بیاره ولی پانک به سمت کین میپره.کین یه مشت قوی بهش میزنه و به رینگ
برش میگردونه.کین همچنان به پانک مشت میزنه.بعد یه بادی اسلم میزنه.حالا میره برای لگ دراپ که پانک جاخالی میده.
بعد این پانک هست که چند تا لقد میزنه و کین رو به گوشه رینگ میفرسته.حالا یه رانینگ کنی میزنه و میره
برای بولداگ که کین دفاع میکنه.پانک چند تا لقد میزنه و میره برای GTS اما نمیتونه کین رو بلند کنه
حالا کین میخواد چوک اسلم بزنه اما پانک با یه لقد بلاک میکنه.پانک از رینگ فرار میکنه.کین به دنبال پانک میره
و پانک کین رو به گوشه رینگ میکوبه و بعد هم یه بولداگ بهش میزنه.داور داره میشمره و پانک در شماره 9
به رینگ برمیگرده و کین بیرون افتاده.و پانک برنده بازی میشه.حالا کین بلند میشه و چند همه چیز رو بهم میریزه
و صندلی ها رو پرت میکنه.سپس کین به رینگ میاد و داور رو میزنه و بعد هم پانک رو میزنه.کین یه صندلی میاره
و گردن پانک رو میذاره لای صندلی و میره برای پرش.اهنگ باتیستا زده میشه.باتیستا وارد میشه و با یه اسپیر
کین رو میزنه و بعد صندلی رو برمیداره و یه ضربه به سر کین میزنه.باتیستا پانک رو بلند میکنه.پانک میخواد با باتیستا دست بده
باتیستا میگه من دوست تو نیستم و فقط خواستم برای یکشنبه سالم باشی.بعد این دو با هم درگیر میشن و باتیستا
یه اسپاین باستر به پانک میزنه و رینگ رو ترک میکنه.
برنده : سی ام پانک با قانون کونت اوت
Chris Jericho vs. Paul London
در این بازی جریکو تسلط کامل داشت و لاندان رو خسته کرده بود.در پایا ن هم جریکو با یه واز اف جریکو
لاندان رو قفل کرد و او تسلیم شد.سپس جریکو یه میکروفون گرفت و شروع کرد به تحقیر کردن شون.
اهنگ شون زده میشه و او به رینگ میاد.جریکو و لنس کید اماده مبارزه میشن.شون فاصله خودش رو با اون ها حفظ میکنه
میگه من منتظر بش هستم تا بهت نشون بدم.
در قسمت بعد جیمی نوبل و لیلا وارد رینگ میشن.بعد اسنیتسکی وارد میشه.نوبل به اسنیتسکی حمله میکنه .
نه زنگ زده میشه و نه داور در رینگ حضور داره.درگیری به رینگ کشیده میشه و اسنیتسکی یه پامپ هندل بریکر به
نوبل میزنه و رینگ رو با عصبانیت ترک میکنه.لیلا هم نوبل رو رها میکنه و میره.
JBL, Cody Rhodes and Ted DiBiase vs. John Cena and Cryme Tyme
هر دو تیم وارد میشن.جان سینا و کودی رودز بازی رو اغاز میکنند.سینا چند تا مشت به رودز میزنه اونو به گوشه
رینگ میبره.سینا یه سوپلکس میزنه.بعد دوباره چند تا مشت میزنهو با شاد دست میده.شاد وارد میشه و لوک اپ
میزنه و بعد هم یه کلوزلاین میزنه.تد دیبیاز با کودی دست میده و وارد میشه اما شاد یه دابل سوپلکس بهشون میزنه.
شاد با جی تی جی دست میده و جی تی جی وارد میشه و با دیبیاز درگیر میشه.دبیاز جی تی جی رو به گوشه
رینگ میبره و با کودی دست میده.کودی یه دراپ کیک به جی تی جی میزنه.حالا چند تا مشت میزنه جی تی جی
با یه بولداگ خودش رو ازاد میکنه اما دیبیاز دخالت میکنه.بعد کودی با جی بی ال دست میده و جی بی ال وارد
میشه و در گوشه رینگ روی جی تی جی کار میکنه.جی بی ال کمی واسه سینا ادا در میره و کودی و تد
دور از چشم داور روی جی تی جی کار میکنند.جی ربی ال چند تا لقد میزنه و با تد دست میده.تد هم چند تا مشت میزنه
وبا کودی دست میده.کودی وارد میشه و یه لگ لوک میزنه وبعد با تد دست میده.تد هم روی پای جی تی جی کار میکنه.
دوباره با کودی دست میده کودی چند تا مشت میزنه و با جی بی ال دست میده.جی بی ال یه کلوزلاین میزنه بهد
چند تا البو پشت سر هم میزنه.بعد با کودی دست میده.کودی میره برای پرش اما جی تی جی خودش رو به شاد
میرسونه و دست میده.شاد کودی رو میزنه و بیرون میندازه.تد و کودی با کمک هم شاد رو میزنن.تد وارد میشه
و یه مشت به شاد میزنه.بعد دوباره با کودی دست میده اون ها حرکاتی رو روی ششاد اجرا میکنند.بعد شاد هر دو رو میزنه
با سینا دست میده.سینا وارد میشه و همه رو میزنه بعد یه فایو ناکل شافل به تد میزنه و یه اف یو هم به او میزنه.
کودی دخالت میکنه اما سینا یه بلاک باستر بهش میزنه.سینا میره گوشه رینگ و یه لگ دراپ به رودز میزنه.
سینا اس تی اف یو رو روی کودی قفل میکنه اما جی بی ال از پشت سر میاد و سینا رو میزنه و داور هم دی کیو اعلام میکنه.
سینا دنبال جی بی ال میوفته و جی بی ال به سمت بک استیج فرار میکنه.سینا در پارکینگ رو باز میکنه و به سمت ماشین
جی بی ال میره جی بی ال از پشت سر به سینا حمله میکنه جی بی ال سینا رو به ماشین ها میکوبونه و بعد
سوار ماشین میشه و سینا رو زیر میگیره و در میره.به این ترتیب راو این هفته هم به پایان میرسه.
اما پس از پایان راو در یک مسابقه حساس در درک مچ باتیستا و پانک به مصاف هم رفتند.این بازی سر کمربند نبود
در پایان پانک رفت برای GTS که باتیستا بلاک کرد و یه باتیستا بمب زد و پانک رو پین کرد.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
موفق باشید . . . خدانگهدار
کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد http://www.iranwwe.net






پاسخ با نقل قول









علاقه مندی ها (Bookmarks)