خوب همینطور که قبلا گفتم دادلی بویز در یکی از هاس شوهای tna به طرفداران و خبرنگران اعلام کردند که بزودی به wwe ملحق میشوند اما در هاس شویه بعد دادلی بویز با tna قرار داد مجدد بستند..
بعد از این اتفاق با شین مکمهن درباره ی این اتفاق مصاحبه ای شد که شین در جواب خبرنگاران گفت :
<< من تنها کسی نیستم که در جریان خرید های جدید Wwe هستم ولی از این موضوع اطلاع دارم که دادلی بویز با سران Wwe مذاکره داشتند و به انها قول دادن که با این کمپانی همکاری کنند اما اطلاع ندارم که قرار دادی بین مسئولین و دادلی بویز ثبت شده باشد...در واقع این گروه به هردو کمپانی خیانت کرده و اگه wwe جای اون لیگ بود (منظورش TNA هست)این دو استار رو اخراج میکرد چون قول همکاری به لیگ دیگه ای رو داده بودند... اما لیگ های دیگه اصلا قابل مقایسه با WWE نیستند و اندازه ی WWE به مقررات عمل نمیکنند..در هر صورت اگه دادلی بویز با WWE قرار داد بسته باشه پیوستنش به لیگ دیگه ای قانونی نیست و WWE به راحتی از این گروه شکایت میکند>>
![]()






پاسخ با نقل قول







علاقه مندی ها (Bookmarks)