[size=medium]بابی لشلی سوپراستار تنومند و سابق کمپانی دبلیو دبلیو ای که هفته پیش کار خودش را در لیگ MMA آغاز کرده با شکست دادن حریفش در اولین بازی اش به همگان نشان داد که چه استار خطرناکی میتواند باشد
او گفت من یک کشتی گیر هستم و براک هم همینطور ، اینجا جایی است که میتوانم قدرت واقعی خودم را به همه نشان دهم ، توانایی ها و مهارت هایی را که من در کشتی دارم هنوز به کسی ثابت نشده است ولی می شود و من به زودی در مقابل لزنر قرار خواهم گرفت
همچنین در آخر صحبت هایش لشلی به موضوعی اشاره کرد و گفت لاکر روم های MMA به WWE شباهت زیادی دارد و من در اینجا احساس راحتی زیادی دارم و گفت مت 4 -3 بازی بیشتری را در اینجا تجربه میکنم و به زودی UFC خواهم پیوست[/size]








پاسخ با نقل قول




علاقه مندی ها (Bookmarks)