
نوشته اصلی توسط
I Am Legend

نوشته اصلی توسط
trust no.1
دوست عزیز شما گفتید بر خلاف سالهای پیش در عراق بر گزار میشه فکر نمیکنی که سال پیش هم در عراق بود تا اونجایی که من یادم هست همیشه برای سربازهای امریکای در عراق برگزار میشه
شما اول خوب خبر رو بخون بعد اشکال بگیر من منظورم شبکه ایی بود که قرار است این شو پخش بشود .
مگه من اشکال گرفتم ؟
شما به عنوان معاون سایت باید انتقاد پذیر باشی
اگه فرضا من چیزی میگم ممکنه درست باشه یا اشتباه من که معاون سایت نیستم
خیلی راحتم قبول میکنم که درست گفتم یا اشتباه اگه هنوز پافشاری روی حرفم داشته باشم باید فرد منتقد را قانع کنم
یک چیز دیگه هم بگم من توی این سایت 2 یا 3 نفر هستند که وقتی صحبت میکنند من حرفاشون را قبول دارم و با دقت بیشتری مطالبشون را میخونم که یکی از این 3 نفر خود شما هستی
اگه یک وقت صحبتی میشه ازتون انتظار ندارم ناراحت شی چون انقدر مطلب درست در کارهاتون هست که فرضا یکیشم اشتباه باشه دوست دارم اونم درست ببینم همین الان هم من پوزش میخواهم قصد جسارت نداشتم
علاقه مندی ها (Bookmarks)