هالک هوگان طی مصاحبه ای که دیروز داشت مطالبی رو درباره wwe به زبون آورد.
هوگان گفتش که من میخوام اختلافات دیرینم با وینس رو کنار بذارم و در wwe حضور پیدا کنم.
هوگان ادامه میده که من دوست دارم که با استون کلد همکاری کنم و با کمک او راسولمنیا 25 رو جذاب کنم. کاری میکنم که شهر تگزاس جذابترین رویداد ورزشی سال 2009 رو در همون شب ببینه.
جیم راس هم بهشون ملحق میشه و میگه که من دوست دارم بعد مدتها و بعد بازیهای تاریخی hogan vs andre و hogan vs the rock این هم یه بازی جذابی بشه.
هوگان اعلام نکرد که میخاد چی کار کنه ولی برای همه واضح هست که امسال استون کلد برای جنگ با مک من ها به یارهای قوی نیازمنده و هوگان شاید اولین فرد در یاری دادن اسون کلد در این مسابقه باشه.





پاسخ با نقل قول






راک بهترین گزینه هست
مثلا راک و استون کلد تیم بشن مقابل مکمن ها


علاقه مندی ها (Bookmarks)