:57: !
تخت جمشید رو که قرار شد من ببرم !
مانی این د بنک واسه تو !
اسمش آی دبلیو ای منیاس !
آره پس چی :55:
پارسی کولا :53: !
نمایش نسخه قابل چاپ
:57: !
تخت جمشید رو که قرار شد من ببرم !
مانی این د بنک واسه تو !
اسمش آی دبلیو ای منیاس !
آره پس چی :55:
پارسی کولا :53: !
ساسان جان حقا خسته نباشی ...کارت راه افتاده و بدجور گرفته!! باید یه چند تا همکار بگیری...
حاشیه ای از بعد ppv :
در پی پیروزی قهرمانانه سید ابوالفضل نصر ا... مقابل بهنام قزوینی مردم ورزشی و انقلابی شهر اوکسین (اهواز سابق) به خیابانها ریختن و به شادی و سرور پرداختن!!
به گزارش خبرگزاری ایسنا از خوزستان ...
عصر امروز در یک بازی از مسابقات مهم کشتی کج جهانی لیگ معتبر iwe ! ابوالفضل موفق شد یکی از مزدوران سابق گروه 7 رو شکست بده...
در پایان بازی یاد شده یکی از سران فتنه 7 به نام میر علی که مدتیه قصد براندازی سید ابوالفضل نصرا... رو از مقام رهبری داره به تمثال مبارک ایشان حمله کرد و باعث مصدومیت سید از بیضه شد ...
ابوالفضل بعد از این حمله در بیمارستان در مقابل دوربین های تلویزیونی از میر علی به عنوان یه خائن مزدور نام برد و از خدای متعال تقاضای عفو این حیوان انسان نما شد ...
ابوالفضل در جواب سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا ایشون از اول با شما بود گفت : مار در استینم پرورش دادم...16 سال پیش در باشگاه پرورش اندام مردان خدا کار میکردم که پدربزرگ علی اومد پیشم و تقاضا کرد بگذاریم ایشون هم کمی هالتر بزند و همون جرقه دوستی بنده با ایشون بود ..
همیشه هواشو داشتم اما بد کاری کرد..جواب تمام ناملایماتی هاش رو در میدان مسابقه و پی پی وی های اینده خواهم داد...
شما دیدید بهنام که شلوارشو نمیتونست بکشه بالا رو من ادمش کرد اما دیدید اخرش با هلز گیت فرستادمش جهنم... و علی هم.......
این استوری لاین ادامه دارد...
تا بعد...
ما آرزو به دل يه تايتل مونديم :4: اون از ايران استيس اينم از اين :57: :4: مثل اينكه رسماً بايد طرفدار منچستر شيم تا تو استوري ها تايتل بگيريم :4: و اِلا تايتل رو بايد تو خواب ببينيم :4:
عالي بود و كلي شاد شديم :4: خسته نباشي ساسان جان دستتم درد نكنه :5: :4:
اينقدر In Memory of John Lennon رو خز نكنيد ! :-Lنقل قول:
تورو که یه پخ کنم خودت تب میدی :4: !
در هر صورت بدون شانس بیاری تو قرعه کشی برنده نشم وگرنه !
In Memory Of Olympic Hero
من صندلي پشت سريت بودم ، منو نديدي ؟ :O:Dنقل قول:
لازم به ذکر هست که من در جایگاه وی ای پی نشسته بودم و نظاره گر این رویداد بودم !
در سالروز کور شدن فتنه پیروزی بزرگ اینجانب را به همه امت بزرگ انجمن تبریک عرض میکنم.
همونطور که مستحضرید در نظرسنجی ها هم بنده با درصد بالایی پیروز رقابت ها بودم و در این میدان هم به حول قوه الهی پیروز شدم.
جنگ با یدیگر فتنه گکران را در 5 پی پی وی بردیم و جنگ با این فتنه گر را 2 پی پی وی.
این نشان میدهد امت ما قویتر شده.:4:
تسکر ویژه و از ساسان و وقتی که میذاره.
واسه هر پی پی وی اندازه اون رسلمنیا های ما وقت میذاره.:4:
ساموعلیکوم به قرزندان انجمن
احسنت ساسی جون که PPV ها رو به موقع میذاری و حتی
زودتراز خود اینکه شبکه ها پخش کنن میذاری((جلل خالق))
خوب با توجه به اینکه بنده چند وقت پیش از آرمین بردم اومدم
و یه گریزی بزنم و بازی رو نقد مهندسی کنم.
خوب بازی خوب شروع شد و نقطه عطفش هم بازی سعید با ک*و*ن آرمین بود
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
بازی روال خوبی در پیش داشت و یهو من نمیدونم آرمین چرا اون حرکت
انقلابی رو کرد و گ*و*زی*د تو صورت سعید
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
واقعا مایه تاسف بود این کارت آرمین حد اقل اگه یه گــــ و ز ضربتی
و محکم و کوبنده ورزشی رزمی میدادی که پرت میشد و حرکتت ورزشی تر بود
مثلا اینطوری:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ولی از حرکت ســـ ا کــــــ ایت خیلی خوشم اومد و تقدیرت میکنم
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
خوب بازی یکم جدی تر دنبال شد و فنهای بیشتری دیدیم از بازیکنها
و خیلی خوب بود که فیلم بردارها هم خیلی به کشتی گیرها نزدیک بودن
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اواخر بازی خیلی عالی گذشت تا اینکه اردل با پوتکش وارد بازی شد
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
واقعا من نمیدونم توی ورزشگاه ها مامورین سکیوریتی چیکار میکنن:4:
امیدوارم دیگه از این اتفاقات نیوفته و مامورینی بذارن که کارشون رو بلد باشن
و تجهیزاتشون کامل باشه
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
حتی شده از بـــ ســـ یــــ ج و ســــ پـــــ اه هم بیارن،کلا باید سکیوریتی رو بالا برد :4:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
خوب متاسفانه اشتباهات داوری گریبان گیر بازی شد و آرمین با پتک به سر سعید بیچاره زد
به دلیل خشونت زیاد رنگ و آب عکس تغییر کرد که کودکان صدمه روحی نبینن
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
و آرمین هم در همین لحظه از فرصت استفاده میکنه و سعید رو خونین و مالین میکنه
به دلیل دلخراش بودن عکس،عکس سیاه و سفید نمایش داده میشود
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
خوب آرمین تونست در یک بازی جوانمردانه و به کمک اردل پیروز بشه و
پول حاصل از این بازی رو هم به کم*ی*ته ام*ا*م خم*ی*ن*ی داد
و کمربندش رو به کمر بست و برای خوشحالی به میون جمعیت حاضر در آرنا رفت
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
خوب من هم فرصت رو غنیمت شمردم و به بهونه پیروزی جوونمردونه آرمین رفتم
بهش تبریک گفتم و یه چندتایی عکس یادگاری باهم گرفتیم که واستون میذارم.
متاسفانه دوستان بدلیل اینکه من از نظر جوسته و هیکل از آرمین بزرگترم،بدن من
بطور کامل نیوفتاد و فقط عکاس تونست آرمین رو توی عکس جا بده.
همونطور که میبینید آرمین کمربندش رو هم بسته
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
عکاس:خوب دیگه استایل عوض بشه...مجید جون بالای سر آرمین جون
بایست و دستات رو بذار رو شونه های آرمین جون
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
خوب دیگه آرمین جون دستت رو بده به من و بیا بریم یه نوشیدنی بخوریم
و درمورد زندگی زناشوییت واسم بگو
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
خوب دوستان امیدوارم از این نقد تونسته باشین استفاده کنید و توی
زندگیتون و در طرح ی*ا*ر*انه ها هم استفاده کنین.
ما بریم بخوابیم که فردا باید بریم سر کار.
خدافس:7:
شیکاگو خوش بگذره.
بردی که با ل اشی بازی باشه که این همه مرثیه خونی نداره ! :57::94:نقل قول:
نوشته اصلی توسط ħ д † ε ð [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
یه توئیت در پیج تـ وئـ یتر Undead Assassin " The Shadow " منتشر شده که ترجمه ی آن به این صورت میباشد :
" جيبك، لم نفعل ذلك ، ثم دعونا تفشل. هناك شخص يمكن أن ظل الفريق وإعطاء رجل ميت كسر. الأب الذي احترق لدينا صورة سيلينا مسابقة يجعل بلوتوث؟ انّ الله لا يحب المستخدمين بلوتوث . "
ترجم إلى الفارسية...
شما جیب ما را نزن ، بعداً ما رو شکست بده . کسی وجود ندارد که بتواند تیم سایه هـا و مرد مرده را شکست بده . کدوم پدر سوخته ای برای ما سر مسابقه عکس سلنا بلوتوث میکنه ؟؟؟ قطعاً خداوند بلوتوث کنندگان را دوست ندارد .
:4:
در آخر هم در همین پیج ، ممد خوارز یه توئـ یت کوچک در مورد فان ترین مسابقه ی شب داد که در این بازی تیم The Nation of Domination رو مسخره میکنه و میگه این همه سورپرایز بازی در اوردین و باختید ؟ :55:
:45:
این هم عکس من و ممتی توی بک استیج :)
همه چی تقصیر بابک (cha) هستش :4: زنگ زد که برم دم خونشون تا بیایم پی پی وی رو از ورزشگاه ببینیم . ولی وقتی رفتم دم خونشون خیلی دیر کرد . چون داشت دختر م یکرد . و ما فقط تونستیم به بازی مین اونت برسیم .
ما از کج کارها فن های خیلی خوبی یاد گرفتیم و سعی میکنیم که تمریناتمون رو بیشتر کنیم .
از مستر ساسان هم خیلی تشکر میکنم که گذاشت تو وی ای پی کنار بزرگانی چون باربد اکسترمی و عرفان 3rfan بشینیم .
البته ما یه 10 ردیفی با اینها فاصله داشتیم .
نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Shadow [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
به پژمان عزیز هم بگم که من اون عکس سلنا رو به طور ناخواسته بلوتوث کردم :4: . داشتم عکس رو به بابک نشون میدادم که یهو اینطوری شد . فکر میکردم که شما با دیدن عکس قدرت چند برابری میگری .
عفو کنید مارو ...