دوستان حواشي پي پي وي اماده شده .
و تا عصر گزاشته ميشود .
فعلا به طور ناقص است :4: :ي !!!
دوستان شوء زيرشاخه هم بدونن اين هفته شوء شون برگزار ميشه .
نمایش نسخه قابل چاپ
دوستان حواشي پي پي وي اماده شده .
و تا عصر گزاشته ميشود .
فعلا به طور ناقص است :4: :ي !!!
دوستان شوء زيرشاخه هم بدونن اين هفته شوء شون برگزار ميشه .
- حق ak اِی کِی ( من و علی :4: ) نبود که با اون همه شایستگـی حذف شیـم .... ! :4:
ایشالا سال بعد ....
+ تشکـّـر ویژه از ساسان
+ تبریک به نیـو چمپ ها و صد البتّه برنده ی رویال رامبل !
ما هم که اومدیم ولی دیگه نیومدیم :4:
چون همون جا افتادم بیرون :16: