هوی امیر من با پس انداز خودم بلیت خریدم :22: حداقل یه پولی از واکس زدن نصیب آدم میشه دیگه :4:
و تاریخ دوباره تکرار شد،امیر بن شد.و 4 روز از شرش خلاصیم.فقط فرقش این بود که دفعه ی قبل نامه ی خداحافظیش فحش بود :4:
نمایش نسخه قابل چاپ
هوی امیر من با پس انداز خودم بلیت خریدم :22: حداقل یه پولی از واکس زدن نصیب آدم میشه دیگه :4:
و تاریخ دوباره تکرار شد،امیر بن شد.و 4 روز از شرش خلاصیم.فقط فرقش این بود که دفعه ی قبل نامه ی خداحافظیش فحش بود :4:
بعضی از دوستان سوال کردن که در بازی حضور ندارن
کل کنند .
جواب : خیر :D
برای کی میخواین کل کل کنین . انشالله در اینده در پی پی وی ها بودین برای خودتون یک کل کل درست حصابی کنین :d
راحت ترین بازی کریر من بود ! آرین رو خورد و خاکشیر کردم و یه کتک هم نخوردم حتی ! بعدم که تف و این حرفــا ... :19: دیگه شاخ نشیداااا !
اتفاقات پس از بازی :
عبدی خوشحال هست و به بیرون رینگ میره در بک استیج یه نفر میاد واسه مصاحبه و میگه : آقا جان بازی رو بردید. تبریک میگم. نظرت در مورد بن شدن امیر چیه؟
عبدی میگه : ببند!!!! دیدی که این مردک هم نتونست جلوی من بایستاده !!
Who's Next ؟
تو هم از جلو چِشَم خفه شو
گزارشگر میگه : آقا جان من که دارم کارمو میکنم
یهو عبدی با یک عدد جفتک اونو نقش بر زمین میکنه
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
خود پی پی وی یه طرف جاستین بیبر هم یه طرف خوب شد حامله نشد حالا معلوم نیست بعد از بازی بچه های لاکان چه بلایی سرش آوردن :21:
دمت گرم ساسان خیلی حال کردم :6:
ما که دیگه واقعا خسته شدیم از بس نوک این جوجه موجه ها و چُغُک ها-به مشهدی یعنی گنجشک ها :دی- رو چیدیم !!! بابا لااقل یکی بیاد قبل اسپیر و جکهمر خوردن یه کم مشت و مال بده ما رو !!
جناب بهمن اوقنیه نمیدونم چرا من به شما نظر دارم , یه کم بیشتر مواظب باش مخصوصا تو شب و تاریکی :19: :دی
داش علي مسولين كمپاني گفتن بيا به اين جوونه (علي گلدبرگ) بباز تا يه پوش درست حسابي بهش بديم بره براي تايتل بازي كنه. من اين فداكاري رو كردم تا از يه mid - card رسلر به يه مين ايونتر تبديل بشي! :4:
زياد جو نگيرت من همين جا درخواست ريمچ با علي گلدبرگ براي پي پي وي بعدي ميدم!
بازگشت پر افتخار تیم "Easy Brotha" به انجمن مبارک باد :4:
پی پی وی یعنی واقعی در حد بنز.:دی
من از اول هم شکست امیر رو پیش بینی کرده بودم و به فضل اللهی این امر انجام شد.
بازگشت مجید لشلی و مین اونت هم تبریک.
امیر جی بی ال یور نکست.:دی
تو ول کن این بدبخت نشدی هنوز ؟ :136: :136:نقل قول:
اوه و یه چیزی ،
شایان جان
نشناختی بگم همون حسین هم مدرسه ایت هستم :4: خوش برگشتی برادر :4: