بنده به عوان برگزار کننده ی بن مچ
و
رفاقتی که با هر دوی این دو نفر دارم
پیام ویژه ای برای هر یک دارم
* * *
بسم الله الرحمن الرحیم
عبدی جان ، صحنه را دیدم . از این که دل کاربرای انجمن را شاد کردی ممنونم . باشد که در تمامی مقاطع انجمن موفق و سر بلند باشی .
سید محمد حسینی - هشتم اردیبهشت ماه 1391
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
و اما تو امیر . . .
باور کن وقتی بازی رو نگاه کردم و شروع طوفانی سینا رو دیدم گفتم امیر برنده است . . .
اما با گذشت زمان کم کم پی بردم که این دلقک کمپانی ، حتی با اورال بیشتر هم نمیتواند رندی را شکست دهد و محبوب دل تو باشد . . .
لازم میدونم که بگم سینا بعد از این که نتونست به رندی إی إی بزنه ، دو بار پشت سر هم آر کی او خورد و بازی رو باخت . . .
و دیگر هیچ . . .
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - -
ولی جدا برام سخت بود که ببینم از بین صمیمی ترین رفیق هام ، یکیشون بن شه . . .
اما حقیقت همیشه تلخه . . . .
همیشه . . . .
پ ن : این پست فقط جنبه طنز دارد و در حد یه اسپم حساب مبشه :4:
