[align=center]



خبر میرسه که دِرفت امسال WWE در جریان دوشنبه شب راو برگزار خواهد شد . گفته میشه این 2 شنبه شب 13 آپریل میباشد


000000000000000000000000


خبر رسیده که هانکی تانک من در جریان رِسلمنیا 25 حضور خواهد داشت . تا حالا با اضافه شدن تانک من و سالگیتر و قطعی شدن حضور ریک فلیر باید منتظر نفر بعدی مراسم HOF امسال رسلمنیا باشیم



[/align]