[size=x-small][align=center]
خوب دوستان داریم به پایان سال WWE هم نزدیک میشیم ( با برگزاری رسلمنیا ) طبق نظر سنجی که در تمام فورم ها ( تقریبا ) انجام شده نظر کاربر ها رو در مورد بهترین GM سال جویا شدند که ما هم گفتیم در این فوروم باب این بحث رو بازکنیم دوستان میتونن از بین این گزینه ها یکی رو انتخاب کنند ( البته سوال رو در بُرحه زمانی در نظر بگیرید ( فقط از شروع رسلمنیا 24 تا الان کار )
1 . ویکی گــِرِرو ( SmackDown )
2 . مایک اَدملی ( RAW )
3 . شین و استفانی مک مهن ( RAW )
4 استفانی مک مهن ( RAW )
5 . تدی لانگ ( ECW )
6 . آرماندو اِسترادا ( ECW )
7 . ویلیام ریگال ( RAW )
[/size][/align]






پاسخ با نقل قول


همش نامردانه مدیریت میکردند.البته مایک آدملی هم از اسمش معلومه که آدم بود
.




علاقه مندی ها (Bookmarks)