[align=center][/align]
همان طور که مطلع هستید در جلسه کنفرانسی که هفته گذشته وینس مکمن با سران کمپانی WWE داشته وی صحبت هایی را رباره شو جدید چهارشنبه شب ها کرده بود ، او اکنون گفت من فقط یک سری از ایده هایی را که قرار بود عملی بشود را در آن جلسه ذکر کردم و ذکر من دلیل بر قطعی شدن حرف هایم نمی شود
شو جدید چهارشنبه شب ها یکی از بخش های صحبت من بود که به این نتیجه رسیدیم که این شو را منتفی کنیم و هیچ برنامه خاصی برای بوجود آوردن این شو جدید نداریم








[/align]
پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)