همونطور که همه می دونید کمپانی دابلیو دابلیو ای افت زیادی کرده و دیگر ریتینگ های بالا شو از دست داده. دابلیو دابلیو ای سال هایی هم داست که تو اوج بود. شما در این نطرسنجی سال هایی که فکر می کنید دابلیو دابلیو ای در اوج بود رو با نظر دادنتون مشخص کنید. اگه توضیح درباره سال ها خواستید به من بگید.








پاسخ با نقل قول




علاقه مندی ها (Bookmarks)