سلام
فكر كنم اولين بار بود كه براي بيوگرافي نظر سنجي زديم
مسئله اصلي اينجا بود كه پ.خ هاي مختلفي اومد و بيو 2 نفر رو خواستن.من ميخواستم بيو كريسچن رو انتخاب كنم.ولي ساسي Pm داد گفت كه بيو استون كلد رو ميخواد.ما هم كه رو حرف ساسي حرف نميزنيم
گفتيم تنها راه همين نظر سنجيه
شما تا 36 ساعت يعني ساعت 00:00 چهارشنبه "همون 12 شب"وقت داريد
لطفا پست اضافي اصلا نديد و فقط در نظر سنجي شركت كنيد.








پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)