سلام
به محض اينكه در تاپيك قبلي گفتم ميخوام برم سراغ تاريخچه بازم پ.خ هاي متعددي اومد.
منم مجبور به گذاشتن نظر سنجي شدم.
شايد بازم بعضي مديرا شاكي بشن.ولي من ميخوام تاريخچه اي رو انتخاب كنم كه منتخب اكثريت باشه
پس در نظرسنجي شركت كنيد و از پست اضافه بشدت پرهيز كنيد.
باتشكر







پاسخ با نقل قول



علاقه مندی ها (Bookmarks)