[align=center]-اریک بیشاف در صفحه فیس بوک خودش درباره ایمپکت زنده در 8 مارچ اینگونه صحبت کرده است :
" خوشحالم که برخلاف نظر همه ، همه ما ( هوادارن TNA ) معتقدیم که توانستیم به خوبی ثابت کنیم که می تاونیم شوء و محصول بهتری را تولید کنیم.با اینکه مدت زمانی طول میکشد تا ما به میزانی از هواداران و بینندگان که در نظر داریم برسیم ، همه از برنامه ای که ارائه کردیم خرسندیم و نسبت به آینده امیدواریم "
به نظر میرسد او دید بلند مدتی نسبت به این قضیه دارد.
-همانطور که اشاره شد کن دوآن یا همان کنی دیکسترا که سابقه حضور در WWE و قهرمانی تگ تیم همراه اسپریت اسکواد را دارد ، به صورت امتحانی در یک دارک مچ در تیپینگ 3 شنبه ایمپکت حضور یافته و در مورد نتیجه این تست گفته شده که مسوولان ایمپکت از کار او بسیار راضی هستند اما هنوز تصمیم نهایی برای امضا یا عدم امضای قرارداد با او گرفته نشده است.
[/align]






پاسخ با نقل قول



علاقه مندی ها (Bookmarks)