بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: كينكت رونمايي شد!!!!

  1. Top | #1

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1144
    سن
    31
    نوشته ها
    3,240
    تشکر
    12,227
    تشکر شده 12,456 بار در 1,878 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1874 Thread(s)

    پیش فرض كينكت رونمايي شد!!!!

    [align=center]




    سلام
    شايد تعجب كنيد.كينكت چيه.امروز ساعت 7:30 صبح به وقت تهران شركت مايكروسفت قبل از E3 همايشي رو براي معرفي حسگر حركتي جديد خودش كه ناتال نام گذاري شده بود برگذار كرد.طي اين همايش اتفاقات جالبي افتاد كه بررسي شون ميكنم.

    اوليش تغيير نام بود كه مايكروسافت ناتال رو به كينكت(Kinect) تغيير داد.

    اين همايش از لحاظ امنيتي بسيار بالا بود و حضار حق استفاده از دوربين و موبايل و در كل برداشتن تصوير و فيلم از اين همايش نداشتند.ولي تعدادي عكس كم كيفيت به بيرون درز كرده.

    طي همايش يه سري سيرك هم مثل اينكه انجام شده و فيل آوردن رو استيج.

    چند تا از بازي ها كه از كينكت پشتيباني ميكنن هم معرفي شدن:

    کینکتامالز (Kinectamals) ک شبیه ساز زندگی حیوانات است که بیشتر به گربه*ها می*پردازد.
    جوی*راید (Joyride): یک ماشین سواری است که کنترل آن با استفاده از دستانتان صورت می*گیرد.
    کینکت*اسپورتز (Kinect Sports): یک بسته شامل بازی*های ورزشی از جمله بوکس، بولینگ، والیبال ساحلی، فوتبال و تنیس*روی*میز است.
    همچنين يه بازي جنگ ستارگان هم تاييد شد كه تو بازي شما از اون شمشير نوريا داريد.

    اما حواشي و شايعه هم زياد داشت اين كنفرانس.يكيش اين بود كه اين حسگر در 2 مدل امكان عرضه داره.كه گفته شده گرون ترين مدل 189 دلار قيمت داره.

    خبر رسيده كه چند تن از افراد هم استفاده از اين حسگر رو تجربه كردن و با اون به بازي پرداختن.

    اما تاريخ عرضه كه رو تابلو ها و خود كنفرانس اعلام شد سپتامبر امسال كه مطابق شهريور و آبان هست عرضه ميشه.

    اما امشب مايكرو سافت كنفرانس E3 رو برگزار ميكنه كه اطلاعات بيشتر و دقيق تر تو اون كنفرانس اعلام ميشه.هم*چنین شایعاتی در خصوص رونمایی از مدل باریک کنسول ایکس*باکس360 در جریان کنفرانس امشب مایکروسافت بگوش می*رسد.

    تا اخبار بعدي ياعلي...[/align]

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7199
    نوشته ها
    110
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: كينكت رونمايي شد!!!!

    من که اصلا بهش اعتماد ندارم.
    چون هرچی ویدیو ازش پخش شده همه پشت درهای بسته بوده و به نوعی فیک(FAKE) بوده.

  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1280
    نوشته ها
    1,053
    تشکر
    0
    تشکر شده 20 بار در 10 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: كينكت رونمايي شد!!!!

    خوب من امشب دارم میرم Virgin E3 Expo و شاید یک مدل از ناتال بیارن اونجا و من بتونم ازش استفاده کنم. منتظر بمونید تا امشب با report live

  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5425
    نوشته ها
    1,335
    تشکر
    4,969
    تشکر شده 2,489 بار در 600 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    253 Thread(s)

    پیش فرض RE: كينكت رونمايي شد!!!!

    چه با حال شود این.
    دم ماکروسافت با این ایده هاش گرم.تنها بدی ماکروسافت برای گیمر های ایرانی طرح بن کردن کپی خور هاست.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 11-15-2010, 04:43 PM
  2. Xx اخبار جديد از كينكت xX
    توسط DEAD MAN در انجمن XBOX 360
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 08-28-2010, 12:18 AM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد