با سلام. در این تاپیکم که در واقع اولین تاپیک من هستش آهنگ بسیار زیبای گروه تن به 10 رو آماده کردم . گروه تن به 10 گروه خیلی

قشنگی نیستش ولی این آهنگش واقعا میترکونه . پیشنهاد میکنم از دستش ندید.

[align=center]

[/align][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

فعلا دوستان ....