[align=center]نود و عادل دوشنبه هفته بعد می*آیند[/align]
[align=center][/align]
بعد از پایان هر فصل فوتبالی ایران، معمولا شایعات مختلفی در خصوص تعطیلی برنامه نود به گوش می*رسد که البته این شایعات فصل گذشته و در هفته*های ابتدایی رنگ حقیقت به خود گرفت و تعطیلی چند هفته*ای برنامه نود غم بزرگی برای فوتبالدوستان ایرانی بود.
به* گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، عدم پخش برنامه نود در لیگ سال گذشته بیشتر از چند هفته طول نكشید و عادل فردوسی پور با بازگشت خود دوبارهیجان را به فوتبال ایران آورد. قبل از شروع لیگ امسال هم شایعات مختلفی در خصوص عدم پخش این برنامه شنیده شد ولی این اخبار فقط در حد شایعه است و برنامه جذاب و پربیننده نود دوشنبه هفته آینده روی آنتن خواهد رفت.
رقابت*های لیگ برتر از روز گذشته آغاز شد و خیلی*ها پای تلویزیون نشستند تا در آخرین ساعات روز دوشنبه شاهد پخش برنامه نود باشند ولی این برنامه پخش نشد. مهمترین دلیل عدم پخش برنامه نود به پخش سریال فاصله*ها مربوط می*شود. این سریال ساعت 23 از شبكه سوم سیما پخش می*شود و دست*اندركاران برنامه نود و از همه مهمتر عادل فردوسی پور ترجیح دادند كه برنامه نود دیروقت پخش نشود.
اگر نود دوشنبه شب پخش می*شد، باید بعد از سریال فاصله*ها و حدود ساعت 24 روی آنتن می*رفت كه در نهایت این اتفاق نیافتاد و نودی*ها ترجیح دادند اولین برنامه خود را در فصل جدید فوتبال ایران، دوشنبه هفته آینده روی آنتن ببرند. قرار است روز دوشنبه سریال فاصله*ها كمی زودتر پخش شود تا برنامه نود حدود ساعت 23 روی آنتن برود. در اولین برنامه نود، هفته اول رقابت های لیگ برتر به صورت مختصر بررسی خواهد شد و هفته دوم بررسی كامل*تری خواهد داشت.فردوسی*پور هم در گفت*وگو با خبرگزاری فوتبال ایران خبر پخش برنامه نود در دوشنبه هفته آینده را تایید كرد.







[/align]
پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)