سلام

[align=center][/align]

آپدیت روی مـت هاردی | دلیل کند طی شدن اخراج مـت
[align=justify]همانطور که در جریان هستید مـت هاردی استار کمپانی WWE بالاخره بعد از یک مدت طولانی که در برنامه ریزی های WWE هیچ جایی نداشت و زمزمه های اخراجش به گوش می رسید، هفته ی قبل با اعلام کمپانی WWE اخراج شد.

اما پس از این اخراج مت کامنتی داد و اعلام کرد که جای هیچ تعجبی نیست و من اصلا شوکه نشدم.با این جال بعضی از مقامات کمپانی WWE عقیده داشتند که اصلا دوست ندارند مـت هاردی به TNA برود و به برادرش بپیوندد و دوباره تیم هـاردی بویـز تشکیل شود.

مـت اعلام کرده بود که از این قضیه بسیار خوشحال است و از موقعیتش راضی است.اما در همین مورد جیـم راس آنوسـر سابق WWE کامنتی داد و اعلام کرد که کمپانی با مـت قطع همکاری کرد.من از جزئیات این ماجرا خبر ندارم، ولی می گویم موفق باشی مـت.برای همه مشکلات پیش می آید و امیدوارم مشکلات تو برطرف شود.[/align]


اما حالا آپدیتی بر روی مـت هاردی به این صورت آمده است :
[align=justify]مقامات WWE قبل از اینکه مـت هاردی را کنار بگذارند ، به دقت در مورد این قضیه بحث و گفتگو کردند.بعضی از مقامات WWE عقیده داشتند مـت خیلی زودتر باید اخراج میشد، چون خودش خواسته بود، اما روند این کار آهسته آهسته طی شد.

اما نکته ی اساسی و مهم برای WWE جایی بود که WWE احساس میکرد با اخراج مـت هاردی وی به احتمال زیاد به برادرش جـف در TNA خواهد پیوست و این کار باعث می شود جـف دوباره یک قرارداد بلند مدت دیگر با TNA ببندد و در TNA ماندگار شود.به همین دلیل بود که WWE روند اخراج مـت را کند طی کرد تا شاید شرایط طوری پیش رود تا مـت در WWE ماندگار شود.
این قضیه نشان می دهد که کمپانی WWE نیم نگاهی به بازگشت جـف هاردی به WWE دارد و با استفاده از فرصتهای بدست آمده سعی بر عملی کردن این قضیه دارد.[/align]

فعلا . . .