بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: مصاحبه ی جدید ایکر کاسیاس . گلر اول اسپانیا !

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض مصاحبه ی جدید ایکر کاسیاس . گلر اول اسپانیا !

    سلام ...



    ایکر کاسیاس !

    ایکر کاسیاس دروازبان و کاپیتان تیم قدرتمند " رئال مادرید " مصاحبه ای رو کرده و در آن به موضعات مختلف پرداخته . در این تایپک صحبت هایه مهم این مصاحبه را برای شما قرار میدهم .


    - امسال دیگه مطمئمن باشید که من تمام حواسم رو روی گل نخوردن رئال مادرید میزارم . امسال دیگه کاره دیگه ای ندارم و تمام تلاشم را به کار میگیرم تا باشگاه به یک عنوان مهم برسه . تیم روال مادرید الان با این تیمی که داره مستحق دریافت چند عنوان مهم است . تیم ما داره سخت کار میکنه و مطمئمن باشید مستحق قهرمانی است .

    --------

    - مورینیو یک اسطوره است . من این جمله رو بار ها گفتم و دوباره خواهم گفت . اون دقیقا میدونه از فوتبال چی میخواد و این حس رو به ما هم منتقل کرده . اون به نظر من باید از اول به رئال می امد و این پروژه رو زودتر شروع میکرد . مطمئمن باشید که من و بقیه بازیکن ها تا آخر پشت او ایستاده ایم و از او دفاع میکنیم .

    --------

    - خیلی ها فکر میکنن که خوزه یک آدم خودخواه و جدی است . اما به نظره من اصلا اینطور نیست . او شبه موقع شوخی میکند و موقع کار کاملا جدی است . در ضمن کسانی که بیرون از باشگاه هستن لزومی ندارد که با اخلاق او اشنایی داشته باشند و از او خوششان بیاد . مهم ما بازیکن ها هستیم و ما هم عاشق اونیم . هیچ کس در باشگاه بده اون رو نمیگه چون اون خیلی خوب میدونه که هر بازیکنی چی مبخواد و او هم تلاشش رو میکنه تا همه رو راضی نگه داره .

    -----------

    - هدف ما در هر بازی بردن است . ار اول فصل تا الان مورینیو طوری با ما صحبت کرده که ما باور کردیم هر بازی یک فینال است و ما باید پیروز شویم . اون به من گفت که تو توی جام حذفی هم بازی کنی و من هم قبول کردم . مورینیو اعتقاد داره که اسم بزرگ دلیلی برای حتما بازی کردن نیست و همه ی بازیکن ها حتی من باید بهترین تمرین را داشته باشیم تا در ترکیب اصلی باشیم . در تیم او هیچ بازیکن عزیز تر از بقیه وجود نداره .

    ---------------------

    - ما باید در لیگ قهرمانان المپیک لیون رو از پیش رو بداریم اگر میخواهیم قهرمان بشیم . این کاربسیار سخته چون ان ها الان نسبت به پارسال در وضعیت بسیار بهتری قرار دارند و همین کار رو برای ماسخت خواهد کرد . رئال باید سخت تلاش بکنه . به نظره من اگر ما به دور بعد صعود کنیم فشار بسیار زیادی از روی ما برداشته میشه و همین باعث بهترشدن تیم ما میشه .

    ----------------------------

    - من مشکلی با کریس ندارم ( رونالدو ) ما خیلی رابطه ی خوبی با هم داریم و با هم به تیم کمک میکنیم . اتفاقا شکریس و کاسیاس اسم هایی هستن که بیشتر از همه در باشگاه میفروشن . اون یک بازیکن است که استایل مخصوص خودشو داره و منم اصلا مشکلی با این قضیه ندارم . کریس واقعا بازیکن بزرگی است .

    ----------------------------------

    - من واقعا نگران مصدومیت هیگائین هستم . این مصدومیت زمانی برای او اتفاق افتاد که او روی فرم بود و الان امکان بازگشتش روی همان فرم عالی و کلیدی بودن 50 - 50 است . کاکا الان آماده شده و از این اتفق بسیار خوشحال است .کریم بنزما هم عالی شده . او الان اسپانیایی رو خوب یاد گرفته بنابراینبا همه بیشتر صحبت میکنی و با همه شوخی میکنه .

    ----------------------------------------

    یا علی ....
    3 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Kaj (01-03-2011), The Survivor (01-03-2011), wcwwwe (01-14-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 09-21-2010, 11:20 AM
  2. بیانیه تند سپاهان علیه 90....
    توسط Ariyan در انجمن لیگ برتر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 09-14-2010, 11:15 AM
  3. دانلود آهنگ شد گسپارد
    توسط THE UNDISPUTED در انجمن ستاره های دبلیو دبلیو ای
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 05-31-2010, 12:49 PM
  4. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 09-11-2008, 07:08 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد