بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

موضوع: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    2023
    نوشته ها
    1,711
    تشکر
    2,453
    تشکر شده 4,037 بار در 509 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    935 Thread(s)

    پیش فرض ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !

    خو بله .. همراه با احسان .. و عزیزان گروه جی تی کی .. تصمیم گرفتیم تاپیکی زده بشه تا 5 تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی مشخص بشه ! .. 68 تیکه جمع آوری شده و از دوستان عزیز خواهشمندیم 5 تیکه برتر از نظر خودشون رو در این تاپیک ارسال کنند تا در پایان رای ها جمع آوری بشه و 5 تیکه برتر مشخص !!
    فقط خواهشا از 5 تا بیشتر نگید ! ...
    40 تای اول رو من براتون میزارم بقیش رو احسان در پست بعدی قرار میده ...

    یه تشکر خیلی ویژه هم از احسان میکنیم


    [align=center][/align]

    01.رونالدو محبوب نیست - مشهوره - یعنی همه میشناسنش !

    02.اشتباه کنه کارشون تمومه,حالا ببینیم اشتباه میکنه یا نه

    03.طرفدارای مکزیک راه زیادی رو از مکزیک تا آفریقا اومدن,البته اگه از مکزیک اومده باشن

    04.یک ساعت,60 دقیقه از بازی گذشته

    05.همه چیز به بازی آخر میچسبه

    06داور در سوت خودش میزنه

    07.بذاريد به صراحت بگم كه دو دقيقه وقت به پايان مسابقه باقي مونده !

    08.شاید نزدیک ترین کشور به قطب جنوب , آفریقای جنوبی باشه

    09.زاکو نی که زا به معنای افریقا و ک و نی به معنایه عدد 10 است

    10.تشنش شده داره اب ميخوره . نوش جان

    11.باران هم به شدت ميوزه

    12.بازي شيلي و اسپانيا بسيار جذاب خواهد شد مخصوصا اينكه بازيكناي هر دو تيم هم زبان و همجنس و (بعد از يه مكث طولاني) و هم زبان هستن

    13. وقتی یه بازیکن هوندوراس تنه میزنه , انگار یه درخت تنه میزنه

    14. تعویض های دلبوسکه خارج از عرفه .

    15.اسپانیا یه گل زده ، داوید ویا هم زده ، خیلی قشنگم زده ، 5 دقیقه پیشم زده

    16.نود ثانیه از الان بشمارید تا مسابقه تموم شه

    17.با شماره 2013 تماس بگیرید و پیامک بدید

    18.دقیقه 15 بازی هستیم .... اگر تبریزی ها این بازی رو واگذار کنند چیزی از ارزش های این تیم کم نمیشه

    19.بله ! این گل هم تقدیم به شهدای 8 سال دفاع مقدس

    20.بدون شک الان مردم شهر چلسی خیلی خوشحال هستند

    21.داور هند پنالتی رو دیده و میگه نه !

    22.کاسیاس از توپی که داره بازی میشه انتقاد کرده بود

    23.به قول خودمون یه پا دو پا انجام داد توپ رو کشید رو پای ضربه زنندش

    24.کاسیاس هرگز به قد و قواره ی آرکوندا نمیرسه

    25.سرخیو راموس به ناواس اُه اُه بد زدنش

    26.هنوز هم مزه مزه میکنن تا توپو بزنن

    27.اسپانیایی ها V وسط رو B میخونن مثل والنسیا که بالنسیا خونده میشه

    28.بازیکنای اسپانیا در بازی با سوئیس از توپ هم سریعتر می دویدن

    29.تورس می*فرسته روی دروازه ... کسی نیست که استفاده کنه... جای خود تورس اونجا خالی بود

    30.دومنک بازیگر آماتور وحرفه ای تئاتر

    31.جالبه بدونيد كه اين دو تيم اولين بازي جام جهاني در اولين جام جهاني رو انجام دادن.... .... ... .... البته نه اين دو تيم.بازيكناشون فرق داشتن

    32.از نظر ران هم در نظر بگيريم.ران بازيكنان هندوراس خيلي بزرگتره

    33.خوب الان دو تيم بايد هر كدوم 5 تا پنالتي بزنن.بايد بگم كه هر تيمي كه پنالتي ها رو ببره يعني اينكه بازي رو برده و هر تيمي هم كه ببازه يعني اينكه بازي رو باخته

    34.مسی حرکت میکنه .. مسی ضربه میزنه .. مــــسی .. ولی مسی گل نمیزنه !!!

    35.مسی مسی گل میزنه ... توز توز گل میزنه !

    36.یه اشتباه .. اشتباه مرگ بار .. بله .. مرگ مکزیک نزدیک میشه در این مسابقه

    37.حالا دیگه مکزیک نمیتونه کمر راست کنه

    38.حرکت توپ رو ببینید : قشنگ در آغوش دروازبان قرار میگیره

    39.یه گل مسی داد به توز .. و حالا توز باید دنبال این باشه که یه گل بده به مسی

    40.هلند تنها رقیب جدیش برزیله البته اسلــــــواکــــی هم تیم نــــــــاجــــدی نیســـــــــت
    14 کاربر مقابل از TeZAR عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (06-05-2012), DIONYSUS (03-23-2011), Dejavoo (03-23-2011), Didoo (03-23-2011), El Niño (01-22-2015), Kaj (03-23-2011), Keyvan (01-17-2011), MrSAMET (03-23-2011), MαмαđRezα (05-26-2015), P H E N O M (01-17-2011), Sarkesh (03-23-2011), TORNADO (06-05-2012), The Survivor (12-10-2010), r v d (01-21-2011)

  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    شماره عضویت
    6417
    نوشته ها
    1,188
    تشکر
    5,157
    تشکر شده 3,381 بار در 587 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    168 Thread(s)

    پیش فرض RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !

    [align=center]و اما بشنوید از دیگر عرایض های د کینگ جواد (ت) خیابانی :
    [/align]


    41.مــارادونـــا فعــلا ســــــگرمــه هاش تو همه تا ببینیم در جریان بازی چه خواهند کرد

    42.بعد از شوت سرکش Teves , مارادونا مثل یه تماشاگر مثل یه طرفدار مثل یه فوتبالیست خوشحال میشه

    43.توپ رو با بادکنک اشتباه گرفته

    44.فشار که روی دروازه ی تیم آرژانتین بیاد این تیم وا میده

    45.سبک بازی او جون میده برای بازی در تیم آرژانتین

    46.یه دریبلی میزنه که تو گل کوچیک هم نمیشه از این دریبل ها زد

    47.توپ به وسط زمین میره

    48.واقعا عجیبه که در تهران ما الان هوا گرمه،ولی در افریقا الان هوا سرده

    49.کریم انصاری فرد هیچ نسبتی با برادران انصاری فر نداره!بخصوص با محمد حسن

    50.پنج حلقه المپیک نمادی از رنگ پرچم همه ی کشورهای دنیاست

    51.پرتغال 1 بازی 1 امتیاز،ساحل عاج 1 بازی 1 امتیاز،کره شمالی 0 بازی 0 امتیاز،برزیل 0 بازی 0 امتیاز

    52.صد هزار نفری که در استادیوم نشسته اند،نشان دهنده ی امنیتی است که در کشور وجود دارد

    53.باقری استپ سینه رو اومد ولی نتونست ادامه بده

    54.اتسو با کریمی صحبت میکنه،چیکار میخوان بکنن اونجا؟دارن نقشه اش رو میریزن اونجا

    55.باز شاهدیم که صندلی های بی گناه ورزشگاه به زمین پرت میشه

    56.افرین علیرضا محمد،افرین.واقعا یکبار دیگه با صراحت میگم،افرین علیرضا محمد

    57.یک سانتر بی هدف ... و گل

    58.از 4 دقیقه وقت تلف شده یک دقیقه تلف شد

    59.شما از روی قطر 2 بازیکن میتونید بفهمید کدوم قوی تره

    60.سبک بازی پاراگوئه جوریه که دوست داره بازیو به ضربات پنالتی یا نهایتا وقت اضافه بکشونه

    61.ساندویچی از بازیکن در اونجا به وجود میاد

    62.حالا بعد از این مسابقه کشتی اسپانیا از 4/1 عبور میکنه و وارد نیمه نهایی میشه

    63.حالا توپ رو سانتر ميكنه...در واقع پرتاب ميكنه

    64.فعلا با مداد اسم هلند رو در فینال بنویسید

    65.اوه , عجب برگردونی زد تو صورتش حالا چمن و عرق هر چی بود هم میاد تو صورتش

    66.امان از دست این دیرک دروازه یه موقع به نفع تیمه یه موقع به ضرر تیم

    67.حالا اين موج , اسمش موجه مكزيكيه كه تو ورزشگاه الان زده ميشه

    68. بزن خلعتبری .. بزن

    فعلا...

    از شروین عزیز هم بی نهایت بابت تاپیک متشکرم
    13 کاربر مقابل از The Survivor عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DIONYSUS (03-23-2011), Dejavoo (03-23-2011), Didoo (03-23-2011), El Niño (01-22-2015), Kaj (03-23-2011), Keyvan (01-17-2011), MrSAMET (03-23-2011), MαмαđRezα (05-26-2015), P H E N O M (01-17-2011), Sarkesh (03-23-2011), TORNADO (06-05-2012), The Fury (12-22-2013)

  3. Top | #3

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    فقط بارسلونا
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1123
    نوشته ها
    2,803
    تشکر
    9,344
    تشکر شده 15,746 بار در 1,824 ارسال
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1632 Thread(s)

    پیش فرض RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !

    البته تيكه ي قشنگ خيلي زياد داشت ولي اين 5 تا خيلي ديگه ضايع بودن :

    1 - طرفدارای مکزیک راه زیادی رو از مکزیک تا آفریقا اومدن,البته اگه از مکزیک اومده باشن
    2 - اسپانیا یه گل زده ، داوید ویا هم زده ، خیلی قشنگم زده ، 5 دقیقه پیشم زده
    3 - تورس می*فرسته روی دروازه ... کسی نیست که استفاده کنه... جای خود تورس اونجا خالی بود
    4 - جالبه بدونيد كه اين دو تيم اولين بازي جام جهاني در اولين جام جهاني رو انجام دادن.... .... ... .... البته نه اين دو تيم.بازيكناشون فرق داشتن
    5 - مسی مسی گل میزنه ... توز توز گل میزنه !

    با تشكر از شروين و احسان عزيز ...
    2 کاربر مقابل از S.H.A.Y.A.N عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MαмαđRezα (05-26-2015), TORNADO (06-05-2012)

  4. Top | #4

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !

    [align=center]

    1- باران هم به شدت ميوزه
    2- فعلا با مداد اسم هلند رو در فینال بنویسید
    3- شاید نزدیک ترین کشور به قطب جنوب , آفریقای جنوبی باشه
    4- زاکو نی که زا به معنای افریقا و ک و نی به معنایه عدد 10 است
    5- تشنش شده داره اب ميخوره . نوش جان


    [/align]
    کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: MαмαđRezα (05-26-2015)

  5. Top | #5

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    شماره عضویت
    6358
    سن
    31
    نوشته ها
    168
    تشکر
    0
    تشکر شده 2 بار در 2 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !

    بزن خلعتبری .. بزن

    از نظر ران هم در نظر بگيريم.ران بازيكنان هندوراس خيلي بزرگتره

    بدون شک الان مردم شهر چلسی خیلی خوشحال هستند

    با شماره 2013 تماس بگیرید و پیامک بدید

    باران هم به شدت ميوزه
    و از احسان و شروین عزیز هم تشکر میکنم بابت این تاپیک
    کاربر مقابل از The Red Devil عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: MαмαđRezα (05-26-2015)

  6. Top | #6

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3675
    سن
    33
    نوشته ها
    723
    تشکر
    9,036
    تشکر شده 3,862 بار در 537 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    804 Thread(s)

    پیش فرض RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !

    1- ساندویچی از بازیکن در اونجا به وجود میاد
    2- هنوز هم مزه مزه میکنن تا توپو بزنن
    3- وقتی یه بازیکن هوندوراس تنه میزنه , انگار یه درخت تنه میزنه
    4- تشنش شده داره اب ميخوره . نوش جان
    5-یک سانتر بی هدف ... و گل

    یه چیزی هم بگم . از یه چیز کینگ جواد خوشم میاد اونم فرم صورتش ! مخصوصا وقتی حرف میزنه
    3 کاربر مقابل از Sarkesh عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MαмαđRezα (05-26-2015), P H E N O M (01-17-2011), TORNADO (06-05-2012)

  7. Top | #7

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    BarBQ
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    1990
    سن
    32
    نوشته ها
    925
    تشکر
    604
    تشکر شده 2,140 بار در 351 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    135 Thread(s)

    پیش فرض RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !


    1. بذاريد به صراحت بگم كه دو دقيقه وقت به پايان مسابقه باقي مونده !

    2. تشنش شده داره اب ميخوره . نوش جان

    3. آفرین علیرضا محمد،افرین.واقعا یکبار دیگه با صراحت میگم،افرین علیرضا محمد

    4. فعلا با مداد اسم هلند رو در فینال بنویسید

    5. از نظر ران هم در نظر بگيريم.ران بازيكنان هندوراس خيلي بزرگتره

    -------------------------

    بنده خدا آدم بی آزاریه .... میخواد بازی رو هیجانی کنه ، می ر ینه به بازی ...

    3 کاربر مقابل از Xtreme عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MαмαđRezα (05-26-2015), P H E N O M (01-17-2011), Sarkesh (03-23-2011)

  8. Top | #8

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    6787
    سن
    31
    نوشته ها
    3,399
    تشکر
    20,039
    تشکر شده 19,770 بار در 2,823 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    1
    حالت من
    Vaaaaay
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1722 Thread(s)

    پیش فرض RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !

    [align=center]1.مسی حرکت میکنه .. مسی ضربه میزنه .. مــــسی .. ولی مسی گل نمیزنه !!!
    2.با شماره 2013 تماس بگیرید و پیامک بدید.
    3.باران هم به شدت ميوزه.
    4.زاکو نی که زا به معنای افریقا و ک و نی به معنایه عدد 10 است.
    5.اسپانیایی ها V وسط رو B میخونن مثل والنسیا که بالنسیا خونده میشه.[/align]
    2 کاربر مقابل از El Niño عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MαмαđRezα (05-26-2015), Sarkesh (03-23-2011)

  9. Top | #9

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    شماره عضویت
    6417
    نوشته ها
    1,188
    تشکر
    5,157
    تشکر شده 3,381 بار در 587 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    168 Thread(s)

    پیش فرض RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !

    [align=center]من که خودم عاشق اینا هستم
    01.رونالدو محبوب نیست - مشهوره - یعنی همه میشناسنش !
    07.بذاريد به صراحت بگم كه دو دقيقه وقت به پايان مسابقه باقي مونده !
    14. تعویض های دلبوسکه خارج از عرفه .
    15.اسپانیا یه گل زده ، داوید ویا هم زده ، خیلی قشنگم زده ، 5 دقیقه پیشم زده
    33.خوب الان دو تيم بايد هر كدوم 5 تا پنالتي بزنن.بايد بگم كه هر تيمي كه پنالتي ها رو ببره يعني اينكه بازي رو برده و هر تيمي هم كه ببازه يعني اينكه بازي رو باخته


    یه نظری دارم شروین 5 رو بکنیم 7 انقدر سوتی های خنده دار داره که آدم میمونه کدومو انتخاب کنه [/align]
    2 کاربر مقابل از The Survivor عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. MαмαđRezα (05-26-2015), Sarkesh (03-23-2011)

  10. Top | #10

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    شماره عضویت
    18429
    سن
    36
    نوشته ها
    25
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 2 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: ویژه : پنج سوتی و تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی از نظر شما !

    واقعا عجیبه که در تهران ما الان هوا گرمه،ولی در افریقا الان هوا سرده.

    از 4 دقیقه وقت تلف شده یک دقیقه تلف شد

    شاید نزدیک ترین کشور به قطب جنوب , آفریقای جنوبی باشه(احتمالا سر کلاس جغرافیا هم کلاس رییس جمهور مردمی (!)بوده)

    جالبه بدونيد كه اين دو تيم اولين بازي جام جهاني در اولين جام جهاني رو انجام دادن.... .... ... .... البته نه اين دو تيم.بازيكناشون فرق داشتن

    دقیقه 15 بازی هستیم .... اگر تبریزی ها این بازی رو واگذار کنند چیزی از ارزش های این تیم کم نمیشه
    کاربر مقابل از faramir عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: MαмαđRezα (05-26-2015)

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 03-05-2011, 04:47 AM
  2. پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: 02-14-2011, 12:26 PM
  3. گزارش ویژه از تیم ملی ایتالیا
    توسط ŠÄÉËĐ در انجمن سری آ ایتالیا
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-03-2010, 11:29 AM
  4. رتینگ **** استارز بازی هفته بعد اسمک دان سوتی سینا
    توسط THE DARKEST SIDE در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 06-12-2010, 03:44 PM
  5. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 12-29-2009, 07:00 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد