خو بله .. همراه با احسان .. و عزیزان گروه جی تی کی .. تصمیم گرفتیم تاپیکی زده بشه تا 5 تیکه برتر سلطان جوآت خیابانی مشخص بشه ! .. 68 تیکه جمع آوری شده و از دوستان عزیز خواهشمندیم 5 تیکه برتر از نظر خودشون رو در این تاپیک ارسال کنند تا در پایان رای ها جمع آوری بشه و 5 تیکه برتر مشخص !!
فقط خواهشا از 5 تا بیشتر نگید ! ...
40 تای اول رو من براتون میزارم بقیش رو احسان در پست بعدی قرار میده ...
یه تشکر خیلی ویژه هم از احسان میکنیم
[align=center][/align]
01.رونالدو محبوب نیست - مشهوره - یعنی همه میشناسنش !
02.اشتباه کنه کارشون تمومه,حالا ببینیم اشتباه میکنه یا نه
03.طرفدارای مکزیک راه زیادی رو از مکزیک تا آفریقا اومدن,البته اگه از مکزیک اومده باشن
04.یک ساعت,60 دقیقه از بازی گذشته
05.همه چیز به بازی آخر میچسبه
06داور در سوت خودش میزنه
07.بذاريد به صراحت بگم كه دو دقيقه وقت به پايان مسابقه باقي مونده !
08.شاید نزدیک ترین کشور به قطب جنوب , آفریقای جنوبی باشه
09.زاکو نی که زا به معنای افریقا و ک و نی به معنایه عدد 10 است
10.تشنش شده داره اب ميخوره . نوش جان
11.باران هم به شدت ميوزه
12.بازي شيلي و اسپانيا بسيار جذاب خواهد شد مخصوصا اينكه بازيكناي هر دو تيم هم زبان و همجنس و (بعد از يه مكث طولاني) و هم زبان هستن
13. وقتی یه بازیکن هوندوراس تنه میزنه , انگار یه درخت تنه میزنه
14. تعویض های دلبوسکه خارج از عرفه .
15.اسپانیا یه گل زده ، داوید ویا هم زده ، خیلی قشنگم زده ، 5 دقیقه پیشم زده
16.نود ثانیه از الان بشمارید تا مسابقه تموم شه
17.با شماره 2013 تماس بگیرید و پیامک بدید
18.دقیقه 15 بازی هستیم .... اگر تبریزی ها این بازی رو واگذار کنند چیزی از ارزش های این تیم کم نمیشه
19.بله ! این گل هم تقدیم به شهدای 8 سال دفاع مقدس
20.بدون شک الان مردم شهر چلسی خیلی خوشحال هستند
21.داور هند پنالتی رو دیده و میگه نه !
22.کاسیاس از توپی که داره بازی میشه انتقاد کرده بود
23.به قول خودمون یه پا دو پا انجام داد توپ رو کشید رو پای ضربه زنندش
24.کاسیاس هرگز به قد و قواره ی آرکوندا نمیرسه
25.سرخیو راموس به ناواس اُه اُه بد زدنش
26.هنوز هم مزه مزه میکنن تا توپو بزنن
27.اسپانیایی ها V وسط رو B میخونن مثل والنسیا که بالنسیا خونده میشه
28.بازیکنای اسپانیا در بازی با سوئیس از توپ هم سریعتر می دویدن
29.تورس می*فرسته روی دروازه ... کسی نیست که استفاده کنه... جای خود تورس اونجا خالی بود
30.دومنک بازیگر آماتور وحرفه ای تئاتر
31.جالبه بدونيد كه اين دو تيم اولين بازي جام جهاني در اولين جام جهاني رو انجام دادن.... .... ... .... البته نه اين دو تيم.بازيكناشون فرق داشتن
32.از نظر ران هم در نظر بگيريم.ران بازيكنان هندوراس خيلي بزرگتره
33.خوب الان دو تيم بايد هر كدوم 5 تا پنالتي بزنن.بايد بگم كه هر تيمي كه پنالتي ها رو ببره يعني اينكه بازي رو برده و هر تيمي هم كه ببازه يعني اينكه بازي رو باخته
34.مسی حرکت میکنه .. مسی ضربه میزنه .. مــــسی .. ولی مسی گل نمیزنه !!!
35.مسی مسی گل میزنه ... توز توز گل میزنه !
36.یه اشتباه .. اشتباه مرگ بار .. بله .. مرگ مکزیک نزدیک میشه در این مسابقه
37.حالا دیگه مکزیک نمیتونه کمر راست کنه
38.حرکت توپ رو ببینید : قشنگ در آغوش دروازبان قرار میگیره
39.یه گل مسی داد به توز .. و حالا توز باید دنبال این باشه که یه گل بده به مسی
40.هلند تنها رقیب جدیش برزیله البته اسلــــــواکــــی هم تیم نــــــــاجــــدی نیســـــــــت






[/align]
پاسخ با نقل قول







علاقه مندی ها (Bookmarks)