سلام .
خوزه مورینیو مهاجم نمی خواهد :
![]()
× خوزه مورینیو ! ×
خوزه مورینیو سرمربی تیم رئال مادرید در خبر ها اعلام کرد که در زمستان نیازی به مهاجم ندارد و تصمیم ندارد مهاجم جدیدی را خریداری کند . او همچنین گفت که از خرید امانوئل آدبایور منصرف شده است .
-----------
-----------------
او در جواب این سوال که آیا تیمش در فصل نقل و انتقالات نیازی به مهاجم ندارد گفت : " فکر نکنم . من با مدیر باشگاه صحبت کردم و با هم تصمیم گرفتیم که نیازی به مهاجم نیست . من رابطه ی بسیار خوبی با مدیر عامل دارم و امیدوارم این رابطه همینطور و بلکه بهتر به پایان برسد . اما الان باشگاه به خاطر قوانینی نمیتواند یک مهاجم بخرد . در ضمن ما رئال مادرید هستیم و هر بازیکنی نباید وارد این تیم شود . "
---------
----------------
او در ادامه نیز گفت : " من الان مجبورم با انچه دارم سر کنم . این تمام دارایی من است و باید با آن بسازم . بازیکنان ما بسیار خوب هستند . ما الان فقط یک مهاجم نوک داریم و او هم کریم بنزما است . اما من الان باید تلاش کنم تا یک جانشین هم برای او پیدا کنم . "
----------------------
-----------
او همچنین در مورد شایعه ای که میگوید ساموئل اتوئو به رئال خواهد پیوست گفت : " رئال دنبال ساموئل نیست و اتوئو تا سال 2014 در باشگاه اینتر میماند . او الان در کامرون است و این شایعه که میگوید ما با مدیر برنامه های او صحبت کردیم حقیقت ندارد . او اکنون در اینتر خوشحال است و میخواهد تا پایان قراردادش در آنجا بماند ."
----------------------------------
یا علی ...





پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)