بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: اطلاعاتی درباره راء امشب

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5364
    سن
    29
    نوشته ها
    2,456
    تشکر
    14,581
    تشکر شده 13,907 بار در 2,194 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    457 Thread(s)

    پیش فرض اطلاعاتی درباره راء امشب



    شوء ماندی نایت راء امشب در سِـیو مارت سنتر ، در کالیفرنیا برگزار خواهد شد. شوئ امشب اولین شوء بعد از پی پی وی الیمینیشن چمبر میباشد.

    همانطور که چند هفته پرومویی درباره بازگشت یک استار در تاریخ 2.21.11 پخش میشد بالاخره معلوم شد که آن استار کسی نیست جز آندرتیکر. پس امشب شاهد بازگشت آندرتیکر به کمپانی خواهیم بود و باید دید که آیا امشب حریف او در رستلمینیا مشخص خواهد شد یا خیر ؟

    در دارک مچ مین اونت امشب هم رندی اورتن و جان سینا در یک مسابقه تگ تیم به مصاف سی ام پانک و دبلیو دبلیو ای چمپین میز خواهند رفت که داور مخصوص این مسابقه کسی نیست جزء مایکل کول !


    ویرایش توسط Sgt.Wollek : 02-21-2011 در ساعت 08:36 PM
    11 کاربر مقابل از Sgt.Wollek عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsalan (02-21-2011), Blood Raven (02-21-2011), El Niño (02-21-2011), Goldberg The Man (02-21-2011), JMJ (02-21-2011), Keyvan (02-21-2011), Sarkesh (02-21-2011), The Last Outlaw (02-22-2011), The Shadow (02-21-2011), amirnba (02-21-2011)
    امضای ایشان



    ♥ HALA MADRID ♥



  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7578
    سن
    32
    نوشته ها
    715
    تشکر
    637
    تشکر شده 1,478 بار در 286 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    164 Thread(s)

    پیش فرض

    عجب مسابقه ای !!!

    فقط نمی دونم طرف کی باشم ! اینور د وایپر رو داریم و اونور " دبلیو دبلیو ای چمپین " دمیز و مایکل کول عزیز !!!

    بالاخره باید بازی قشنگی از آب دربیاد !!

    بابت اسپم شرمنده !

    ممنون داش عبدی !!
    کاربر مقابل از El Residente عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Sgt.Wollek (02-21-2011)
    امضای ایشان

    http://01.iranwwe.net/image.php?type=sigpic&userid=7578&dateline=1342292  804

    X- I'll Always Remain a Proud Miz-Fit No Matter What ...-X

  3. Top | #3

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5364
    سن
    29
    نوشته ها
    2,456
    تشکر
    14,581
    تشکر شده 13,907 بار در 2,194 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    457 Thread(s)

    پیش فرض

    دوستان عزیز زیاد جو گیر نشین اون دارک مچ مین اونت هست اشتباهی نوشته بودم مین اونت شرمنده همگی
    امضای ایشان



    ♥ HALA MADRID ♥



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 03-02-2011, 09:48 AM
  2. رتینگ ان اکس تی/نظر **** ها در مورد تی ان ای/wwe روبه توسعه
    توسط THE DARKEST SIDE در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 06-17-2010, 08:45 PM
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 11-22-2009, 03:14 PM
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 10-22-2009, 09:30 AM
  5. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 04-18-2009, 02:36 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد