بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: اسکات در مراسم هال آف فیم امسال شرکت نمی کند - جری لالر در لایو اونت راء

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض اسکات در مراسم هال آف فیم امسال شرکت نمی کند - جری لالر در لایو اونت راء

    ســـلام



    - حضور جری لالر در لایو اونت راء

    در لایو اونت دیشب راء که در شهر ایندیانا برگزار شد ، در مین اونت جری لالر داوری مسابقه ی رندی اورتن ، جان سینا و سی ام پانک ، د میز را بر عهده داشت.این مسابقه را رندی اورتن و جان سینا با برد به پایان رساندند.




    - اسکات هال در مراسم هال آف فیم امسال هست ؟

    در حالی که سین والتمن و کوین نش خبر دادند که اسکات هال برای دیدن شان مایکلز به مراسم هال آف فیم امسال خواهد آمد ، خود اسکات هال در مصاحبه ی جدیدی اعلام کرد که در مراسم حضور نخواهد داشت :

    من می خوام خودم در حال حاضر اعلام کنم که می خواستم تو مراسم هال آف فیم امسال شرکت کنم تا شان مایکلز رو از نزدیک ببینم ، اما الان تغییر عقیده دادم و دیگه نمی خوام تو مراسم شرکت کنم، بخاطر اینکه در حال حاضر اون قدر قوی نیستم تا اونجا حاضر بشم.

    همه ی چیزایی که من می خواستم اطرافم باشه بچه های قدیمی بودن ، کسایی که تو آتالانتا دور هم جمع میشن و بیشتر شبیه آواره های NWO هستن.اما بودن با این پسرها خیلی برام سنگینه.من نمی تونم و آماده نیستم تا اون اتمسفر رو تحمل کنم.من فقط میشینم تو خونه و پی پر ویو رو تماشا میکنم.

    فعلا .!
    10 کاربر مقابل از Arsalan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (03-28-2011), DIONYSUS (03-28-2011), MEĦRAN (03-28-2011), RKOrton (03-28-2011), Sarkesh (03-28-2011), The Last Outlaw (03-28-2011), The Man (04-04-2011), The Zodiac (02-18-2012), Ғ Д † Д Ł β (03-28-2011)
    امضای ایشان

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 04-04-2010, 02:16 PM
  2. دانلود دابلیو دابلیو ای دیس ویک آن دابلیو دابلیو ای »» 17 فوریه
    توسط P H E N O M در انجمن هوم ویدئو , کلیپ و سایر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-18-2010, 06:31 PM
  3. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 10-29-2009, 03:27 PM
  4. بازگشت استار دبلیو دبلیو ایی به اف سی دبلیو
    توسط I Am Legend در انجمن اخبار رسلينگ ساير كمپانى ها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 07-10-2009, 05:37 PM
  5. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 01-13-2009, 01:44 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد