بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

موضوع: × - كاسياس : شكستن سلطه بارسلونا ، كاري اساسي بود - ×

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    شماره عضویت
    6417
    نوشته ها
    1,188
    تشکر
    5,157
    تشکر شده 3,381 بار در 587 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    168 Thread(s)

    پیش فرض × - كاسياس : شكستن سلطه بارسلونا ، كاري اساسي بود - ×

    كاسياس : شكستن سلطه بارسلونا ، كاري اساسي بود





    ايكر كاسياس ، كاپيتان رئال مادريد ، در مصاحبه با ماركا نگاهي به فصلي كه رو به اتمام است داشت .

    كاپيتان بزرگ (مستولز ، 1981) ، قول داد كه اين پروژه در فصل بعد به اوج عظمت خود برسد و گفت : مي خواهيم دوباره آغاز كنيم . در مورد الكلاسيكو ها تمايلي به صحبت كردن نداشت اما گفت : يك ماه و نيم است با ژاوي صحبت نكرده ام .




    بهترين و بدترين ويژگي هاي اين فصل ؟

    بهترين نكته اين است كه اعتماد به نفس تيم رشد كرده است . ما تيمي هستيم كه بدنه مان را بازيكنان جوان تشكيل مي دهند و اين سال اول براي ايجاد حاشيه امنيت در تيم مهم بود .

    توانستيم حداقل در مقابل فشار مطبوعات ، به درجه اي برسيم كه نمره قبولي بگيريم . شكست دادن بارسلونا در فينال و حذف كردن اتلتيكو و سويا از نظر من خيلي ارزشمند بود .

    تيم توانست كه انتظارات را برآورده كند و چهره خوبي از خود ارائه داد . در لاليگا دوم شديم و در چمپيونزليگ ، رئال مادريد توانست كه در نيمه نهايي و در ميان چهار تيم برتر اروپا حاضر باشد .

    بدترين نكته هم حرفهايي بود كه زده شد ، چه خوب چه بد ، به خصوص در چهار الكلاسيكو .



    فكر نمي كني كه استرس و جديت در اين بازي خيلي زياد بود ؟

    بله ، چرا پوشش رسانه اي و تجهيزات ارتباطي بيشتر و بيشتر شده بود . وقتي مردم دور هم جمع مي شوند ، نظرات بيشتري گسترده مي شود و حساب كنيد كه وقتي چهار الكلاسيكو در 20 روز برگزار مي شود ، چه موج صحبتهايي است كه ايجاد مي شود .

    حالا همه چيز تمام شده است و بايد به آينده نگاه کنیم . نياز نيست كه بيشتر از اين در موردش صحبت كنيم و بايد برنامه ريزي براي فصل جديد را آغاز كرد و مطمئن باشيم كه مي توان بهتر بود .



    فاصله رئال مادريد و بارسلونا چه بود كه ليگ را از دست داديد ؟

    گفتنش سخت است . فصل طولاني بود و امتيازات زيادي از دست داديم ، به خصوص در مقابل تيمهايي كه آسان تر به نظر مي رسيدند . جالب است اما در مقابل ده تيم بالاي جدول نباختيم ، به جز بارسلونا كه در آن جا باختيم و در سانتياگو برنابئو مساوي كرديم .


    علت اين امتياز دادن هاي غيرمنتظره چه بود ؟

    خب ، نمي دانم . در برخي بازيها ، لياقت بيشتر از آن چه را كه بدست آورديم داشتيم . مثل بازي با اسپورتينگ در خانه ، همين طور برابر ساراگوسا .

    يا در ريازور هم تيرك ها برايمان بدشانسي آوردند ، همين طور بازي اول ليگ برابر مايوركا... در چنين بازيهايي نمي توان دليلي براي نتيجه نگرفتن پيدا كرد . البته ممكن است بازيهايي هم بوده باشد كه برده ايم و لايقش نبوده ايم .



    با شكستن سلطه بارسلونا ، دست به كاري اساسي زديد ؟

    همين طور فكر مي كنم . حالا بايد به فصل بعد فكر كرد چرا كه بازيهايي بوده اند كه خاطرات خوبي برايمان نداشته اند .


    ترجيح مي دادي كه فاصله اين چهار الكلاسيكو با هم كمي بيشتر بود ؟

    بله ، شايد . اما اين را هم بايد در نظر گرفت كه اين اتفاق تا صد سال ديگر نمي افتد . اتفاقات زيادي در اين الكلاسيكو ها افتاد و هيجان خيلي زياد بود . حتي وقتي كه بايد رئال مادريد و بارسلونا با شاختار و تاتنهام بازي مي كردند هم در مورد نيمه نهايي رئال - بارسا صحبت مي شد .


    رئال مادريد يك برند جهاني است . عادي است كه بزرگترين باشگاه جهان ، توجيهاتي داشته باشد كه ربطي به فوتبال ندارد ؟ مثل برنامه ريزي ، داوران و ...

    شايد حرف شما منطقي باشد اما وقتي كه مربي جلو مي آيد و چيزي مي گويد ، به اين خاطر است كه به آن اعتقاد دارد و مي داند كه چه مي گويد . هيچ كس ترديدي ندارد كه رئال مادريد تاثيري جهاني دارد . اين پيراهن بسيار ارزشمند است و نه تنها خوزه مورينيو ، بلكه همه بايد به خوبي قداست آن را حفظ كنند .


    احساس مي كنيد يوفا به شما ظلم كرده است ؟

    همان طور كه گفته بودم ، همه تصاوير تلوزیونی را ديده اند و واقعا چيز ديگري نمي توان گفت . واقعا زشت است كه يك بازيكن يك كلمه زشت را به زبان مي آورد و كس ديگري محروم مي شود .

    من هيچ انتظاري از كسي ندارم چرا كه هم من دوست او هستم و هم او دوست من اما تصاوير مشخص است . آنهايي كه مي گويند كه كلمه "ميمون" گفته نشده ، كور هستند .

    اگر من هم اشتباه كنم خودم مي گويم . در بازي با بارسلونا چند بار دستم را روي صورتم گذاشتم و گفتم كه كارم اشتباه بوده است . ممكن است كه اين بازيها ، حرارت بازي را افزايش داده باشند اما طبيعي است كه در اين همه بازي بارسلونا - رئال مادريد ، دما بالا رفته باشد .

    نمي دانم كه مارسلو قبلش چيزي گفته به بوسكتز يا نه اما دوربين ها سرجيو را گرفته اند ، پس مي توانم بگويم كه برايم قابل درك نيست .



    اين قانون نانوشته را كه هر اتفاقي درون زمين مي افتد نشكستي ؟

    اين چيزي است كه بيشتر تقصير مطبوعات بود . من كه اين طور فكر مي كنم . شكايت رئال مادريد به يوفا به خاطر حرفهايي بوده كه زده شد ، نظراتي بود كه داده شد و ... منظورم اين است كه برگزاري چهار الكلاسيكو در 20 روز ، باعث شد كه مطبوعات به تب و تاب بيافتند .

    البته منظورم اين نيست كه همه مسئوليت گردن آنها بود اما به نظرم باعث شدند كه شخصا اين بازيها را با عصبانيت به پايان برسانم .



    اولين نفري كه در آفريقاي جنوبي در آغوش گرفتي ، بوسكتز بود . باورت مي شد كه بعد از چند ماه او اين طور در تيررس اتهام باشد ؟

    با بوسكتز خيلي رفيق هستم ، واقعا همين طور است . آدم بسيار خوب و فوق العاده ايست و نمي توانم از او زياد بد بگويم . اما ممكن است درون زمين اتفاقاتي بيافتد كه زياد قشنگ نيست چرا كه زياد بازي مي كنيم .

    او از بارسلونا دفاع مي كند و من از رئال مادريد . در يك مقطع او يك كار اشتباه كرده است و اتفاقي هم نيفتاده است . ديگر نبايد آن را كش داد ، بلكه بايد به فكر اصلاحش بود .



    اين اتفاقاتي كه افتاده جو تيم ملي را ملتهب مي كند ؟

    اكنون بيشتر در مورد تيمهايي صحبت مي كنيم كه در معرض سقوط آنها هستند . وقتي آنها چمپيونزليگشان تمام شود ، يك روز با هم مي نشينيم و همه اتفاقات الكلاسيكو ها را فراموش مي كنيم .

    در يك مراسم با ويا بودم و برايم قابل درك بود از تيم ملي بپرسند چرا كه همه به آن 20 روز نگاه مي كردند و انگار كه ما دشمن خوني هم هستيم .



    تو و ژاوي را به خاطر سابقه تان و قديمي بودنتان ، كليد بازگرداندن شرايط به حالت ايده آل مي دانند .

    در عرض يك ماه و نيم اخير صحبتي با ژاوي نداشته ام . به خودم قبولانده ام كه اردوي تيم هاي ملي وقت ديدار مجدد است تا يكديگر را به القابمان صدا بزنيم ... و بعد از آن بلافاصله همه چيز حل مي شود .

    نيازي به صلح دادن نيست . براي من اين آزار دهنده است كه يك گزارشگر يك نتايج غلطي را از يك بازي بگيرد و لگدي كه آربلوا به ويا زده را به معني جنجال و درگيري بداند .

    به همين علت است كه مي گويم مطبوعات مقصر هستند . آنها همه ژست ها و حالت ها را بزرگنمايي مي كنند ، مثلا كارهاي پيكه و راموس را و اين خوب نيست . متقاعد شده ام كه وقتي ژابي را ببينم ، چهار كلام با هم صحبت مي كنيم و هيچ چيز پيش نمي آيد .



    هنوز مي گويي كه در فينال چمپيونزليگ طرفدار فوتبال هستي ؟

    بله ، نظر من همين است . آن چه كه مي خواهم اين است كه دو تيمي كه به فينال رسيده اند بازي خوبي ارائه دهند ، يك بازي سالم تا همه لذت ببرند .

    اگر بارسلونا ببرد هم به خاطر ژاوي ، بوسکتز و ... كه مي شناسمشان خوشحال مي شوم . اميدوارم كه يك فينال خوب را ببينيم و از تمام بازي لذت ببريم .



    چطور است كه در زمين هاي مهمي مثل سن مامس ، مستايا ، ال مادريگال و سانچز پيزخوان برنده شده ايد و در برابر بارسلونا ناكام مانديد ؟

    به نظرم اين قضيه به اعتماد به نفس مربوط بود . اين فصل بازيكنان جديد زيادي به تيم اضافه شده اند و در بازي اول برابر بارسلونا در نيوكمپ ديديم و پنج گل خورديم . بايد به همه چيز غلبه مي كرديم . توجيهي نيست .

    بارسلونا بازي خود را انجام داد و ما وحشتناك بوديم . بايد به جو ، شرايط بازي و ... همه چيز فائق مي آمديم . اما در نيمه دوم فصل ، بهتر شديم و مي توان آناليز مثبتي از چهار الكلاسيكويي كه انجام داديم داشت .

    يكي را باختيم ، يكي را برديم و دو تاي ديگر مساوي شد . درست است كه زيباترين بازي را باختيم كه چمپيونزليگ بود اما در واقع يك گام رو به جلو برداشتيم .

    فصل بعد هيجان انگيز تر خواهد بود . مي دانيم كه در ليگ نه تنها بايد با بارسلونا بازي كنيم ، بلكه بايد برابر تيمهايي همچون بتيس ، اسپورتينگ و ... قرار گيريم . در آن جاهاست كه ليگ تعيين مي شود .



    براي بازي رو در رو با بارسا براي فصل بعد اعتماد به نفس بدست آورده ايد ؟

    هميشه رو در رو بازي كرده ايم . ما فقط چه خوب ، چه بد ، شيوه خود را داشتيم .


    اما در فينال كوپا سازماندهي شده تر بازي كرديد .

    بله ، درست است ، آن يك فينال بود و تك بازي بود . نشان داديم كه 5-0 يك اتفاق بوده است . اميدواريم كه در سوپركاپ دوباره يك رئال مادريد خوب را ببينيم .


    در حالي كه همه بارسا را به عنوان فوتبال زيبا مثال مي زنند ، چطور است كه رئال مادريد گلزن ترين تيم است و آقاي گل را در اختيار دارد ؟

    حالا كه نمي توانيم قهرمان ليگ شويم ، زيبا بوده است كه گلهاي زيادي را بزنيم و به كريستيانو كمك كنيم . خوشايند است كه بازيكني از رئال مادريد بتواند ال پي چي و كفش طلا را ببرد .
    14 کاربر مقابل از The Survivor عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. A m ! R (05-20-2011), Arsalan (05-20-2011), Attitude-Era (05-22-2011), El Residente (05-22-2011), Hamid (05-22-2011), JMJ (05-21-2011), Kaj (05-22-2011), MEĦRAN (05-22-2011), THE DARKEST SIDE (05-22-2011), The Proud (05-22-2011), The Shadow (05-20-2011), amin_ (05-21-2011), Ð-i-R-Ť-Y (05-20-2011)
    امضای ایشان




  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    شماره عضویت
    19988
    سن
    28
    نوشته ها
    1,036
    تشکر
    4,205
    تشکر شده 2,420 بار در 508 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    248 Thread(s)

    پیش فرض

    مرسی احسان جان. من دیروز زیاد نبودم ف تاپیک رو الان دیدم ! ( :| )
    ایکر مقدس بدون شک بهترین دروازه بان امروز است. او سیو های فوق العاده ی داشته و خیلی از موقع ها رئال رو نجات داده. حق داره نخواد درباره ال کلاسیکو ها حرف نزنه بعد از این همه تئاتر و داور و ... :|
    4 کاربر مقابل از JMJ عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Kaj (05-22-2011), The Proud (05-22-2011), The Survivor (05-21-2011), amin_ (05-21-2011)
    امضای ایشان


  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7578
    سن
    32
    نوشته ها
    715
    تشکر
    637
    تشکر شده 1,478 بار در 286 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    164 Thread(s)

    پیش فرض

    نه از معرفت ایکر خوشم اومد !!! که می ** خوشاینده کریس کفش طلا رو ببره !!
    در ضمن علی جان تا ادوین " لجندری " ون در سار زندست این حرفو تکرار نکن که ایکر بهترین دروازه بان هست !!!! :|
    فعلا ...
    5 کاربر مقابل از El Residente عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. JMJ (05-22-2011), Kaj (05-22-2011), SASAN (05-22-2011), THE DARKEST SIDE (05-22-2011)
    امضای ایشان

    http://01.iranwwe.net/image.php?type=sigpic&userid=7578&dateline=1342292  804

    X- I'll Always Remain a Proud Miz-Fit No Matter What ...-X

  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    شماره عضویت
    19988
    سن
    28
    نوشته ها
    1,036
    تشکر
    4,205
    تشکر شده 2,420 بار در 508 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    248 Thread(s)

    پیش فرض

    در ضمن علی جان تا ادوین " لجندری " ون در سار زندست این حرفو تکرار نکن که ایکر بهترین دروازه بان هست !!!!
    آقا حقیقت تلخه دیگه ، نیست ؟! :|
    3 کاربر مقابل از JMJ عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Kaj (05-22-2011), The Proud (05-22-2011), The Survivor (05-22-2011)
    امضای ایشان


  5. Top | #5

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7578
    سن
    32
    نوشته ها
    715
    تشکر
    637
    تشکر شده 1,478 بار در 286 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    164 Thread(s)

    پیش فرض

    Really ?? Really ?? Really

    حقیقت ؟؟ تو ظاهرا بازی های منچستر یا سابقا تیم ملی هلند رو زیاد دنبال نمی کردی !! ادوین هر سال که پیر تر می شه جای افت داره پیشرفت می کنه !! عکس العمل هایی داره با این سن که به نظرم فقط امثال یاشین و اشمایکل که اسطوره ای بودن از عهدش بر می آن !! ادوین زمانی که تو فولهام بود به خاطر ضعف شدید خط دفاعیش زیاد فرصت درخشیدن نداشت !! تا وارد اولد ترافورد شد ما شاهد ادوین واقعی بودیم !!

    بعد از بازنشستگی این اسطوره در فینال باشگاه های اروپا و کنف کردن مسی در امر گل زنی و بردن جام بالای سر " و با توجه به افت جی جی بوفون " کاسیاس واقعا بهترین دروازه بان جهان هست !!!

    بزودی ...
    کاربر مقابل از El Residente عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Didoo (05-22-2011)
    امضای ایشان

    http://01.iranwwe.net/image.php?type=sigpic&userid=7578&dateline=1342292  804

    X- I'll Always Remain a Proud Miz-Fit No Matter What ...-X

  6. Top | #6

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    شماره عضویت
    19988
    سن
    28
    نوشته ها
    1,036
    تشکر
    4,205
    تشکر شده 2,420 بار در 508 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    248 Thread(s)

    پیش فرض

    خب بابا. چرا میزنی ؟ :|
    یا الله :|
    امضای ایشان


  7. Top | #7

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7578
    سن
    32
    نوشته ها
    715
    تشکر
    637
    تشکر شده 1,478 بار در 286 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    164 Thread(s)

    پیش فرض

    شرمنده من غیرتی می شم سر شیاطین سرخ !!
    امضای ایشان

    http://01.iranwwe.net/image.php?type=sigpic&userid=7578&dateline=1342292  804

    X- I'll Always Remain a Proud Miz-Fit No Matter What ...-X

  8. Top | #8

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    شماره عضویت
    19988
    سن
    28
    نوشته ها
    1,036
    تشکر
    4,205
    تشکر شده 2,420 بار در 508 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    248 Thread(s)

    پیش فرض

    یا الله خدایا رحم کن :|
    امضای ایشان


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-12-2011, 10:11 PM
  2. دانلـود گل هاي بازي » قطـر 0 - 2 ازبكستـان « (جام ملت هاي آسيا)
    توسط SASAN در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-08-2011, 09:43 AM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12-18-2010, 02:32 PM
  4. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 03-08-2010, 11:28 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد