بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

موضوع: مصاحبه ی بسیار خواندنی استینگ | خیلی خیلی به قرارداد با وینس مکمن نزدیک بودم !

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض مصاحبه ی بسیار خواندنی استینگ | خیلی خیلی به قرارداد با وینس مکمن نزدیک بودم !

    ســـلام



    • مصاحبه ی جدید استینگ | خیلی خیلی به قرارداد با WWE نزدیک بودم !

    سوپـ.ر استار کمپانی TNA استینگ به تازگی مصاحبه ای را با یکی از سایتهای بریتانیایی انجام داده و در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرده است.اینکه چگونه به این بیزینس کشیده شد ، ریشه های شخصیت استینگ و دیگر موضوعات ..


    آیا وینس مکمن تا بحال سعی کرده با شما قرارداد ببندد ؟

    بله ، چند بار و هر بار نزدیک بوده که من قرارداد رو امضاء کنم. آخرین بار اوایل امسال ماه ژانویه بود که خیلی خیلی به بستن قرارداد نزدیک بودم. همه ی سالهای دهه ی نود و حتی 2000 به بعد وینس مکمن سعی داشت با من قرارداد امضاء کنه تا به اعتقاد من WCW رو تضعیف کنه.اما هر بار من به بستن قرارداد نزدیک میشدم ولی هرگز امضاء نمی کردم و تصمیم به موندن میگرفتم .


    هنگامی که از استینگ پرسیده شد چه مسابقه ی رویارویی ممکنه هنوز برای اون اتفاق بیفته استینگ جواب داد : آندرتیکر !


    در مورد آمدن اریک بیشاف و هوگن به تی ان ای چه فکری میکنی ؟

    من چند تا نگرانی دارم.همه میدونیم که چه بلایی سر WCW اومد.اون آخرای کار به نظرم یه سری کارهای مخفی صورت گرفت و انگیزه های خود خوهانه ی شخصی توسط افراد زیادی باعث شد تا WCW نابود بشه .

    شما دو تا نام بزرگ داشتید که به WCW کمک کرد تا تبدیل به اون چیزی که بود بشه و سپس همینطور شما منم به این اضافه کردید که این میتونست واقعا یه چیز خیلی خوب باشه یا یه فاجعه ی مطلق !

    بدین ترتیب همیشه من موندن رو انتخاب کردم.به عقیده ی خودم در اوایل سال 2000 و همون دور و اطراف همیشه وینس مکمن منو میخواست تا WCW رو تضعیف کنه ولی من پیشنهادش رو قبول نکردم.


    نظراتان در مورد مسابقه 88 ثانیه ای خودتان و جف هاردی در پی پر ویوی ویکتوری رود 11 چیست ؟

    هیچ راهی برای بیان اون اتفاق نیست.یه نوع زخمی وجود داشت که صدمه زد.شما در پی پی وی شرکت کرده بودید، شما هوادارانی رو داشتید که پول داده بودن تا بیان کشتی ببینن اما ندیدن . قطع کردن داستان بلند به اون کوتاهی فقط یه چیز احمقانه بود و من نمیتونم وانمود کنم که اتفاقی نیفتاده. اما چیزی هست که اتفاق افتاده و الان تنها چیزی که میتونم بگم اینه که بسوی جلو حرکت کنیم.

    تا بعد .!
    25 کاربر مقابل از Arsalan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ARiAN (04-22-2011), Blood Raven (04-22-2011), DIONYSUS (04-22-2011), Didoo (04-22-2011), El Niño (04-22-2011), Goldberg The Man (04-22-2011), I Am Legend (04-24-2011), JMJ (04-22-2011), Kaj (04-22-2011), Kamy R (04-22-2011), Keyvan (04-22-2011), MEĦRAN (04-22-2011), Nevermore (04-22-2011), RKOrton (04-22-2011), Sarkesh (04-22-2011), Sgt.Wollek (04-22-2011), The Last Outlaw (04-22-2011), The Man (05-03-2011), The Survivor (04-22-2011), The Zodiac (02-18-2012), amirnba (04-22-2011), awwe (04-22-2011), batiiista (04-22-2011), Ғ Д † Д Ł β (04-23-2011)
    امضای ایشان

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو اخراجی
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21314
    سن
    32
    نوشته ها
    297
    تشکر
    286
    تشکر شده 212 بار در 91 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    هنگامی که از استینگ پرسیده شد چه مسابقه ی رویارویی ممکنه هنوز برای اون اتفاق بیفته استینگ جواب داد : آندرتیکر !
    امیدواریم امسال بیاد کمپانی و حال اندرتیکر رو بگیره و 19-1 کنه

  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5349
    سن
    33
    نوشته ها
    1,489
    تشکر
    5,764
    تشکر شده 10,487 بار در 1,288 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    899 Thread(s)

    پیش فرض

    عمرا میدونی چیه؟
    یه ذره برو اونور تر
    امضای ایشان


  4. Top | #4

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو اخراجی
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21314
    سن
    32
    نوشته ها
    297
    تشکر
    286
    تشکر شده 212 بار در 91 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    یه سوال....پس امسال کی قراره با اندرتیکر بازی کنه؟؟؟مطمئا باشین h h h نیست..پس کی میتونه باشه؟؟سانتینو مارلا شاید بتونه با زدن سانتینو کبرا اندرتکر کبیر رو شکست بده....
    خوب پس کی باید اندرتیکر رو شکست بده؟؟؟اصلا شکست نده!!!حریف درست و درمون برا اندر نیست!!!فقط ایتسنگ مونده..این مصاحبه هم پیریزی برای درفت هستش

  5. Top | #5

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    شماره عضویت
    24505
    سن
    31
    نوشته ها
    38
    تشکر
    112
    تشکر شده 32 بار در 15 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    داداش خودت نوشتی؟!
    امضای ایشان


    RANDY ORTON FOREVER

  6. Top | #6

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    شماره عضویت
    24505
    سن
    31
    نوشته ها
    38
    تشکر
    112
    تشکر شده 32 بار در 15 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Nevermore نمایش پست ها
    یه سوال....پس امسال کی قراره با اندرتیکر بازی کنه؟؟؟مطمئا باشین h h h نیست..پس کی میتونه باشه؟؟سانتینو مارلا شاید بتونه با زدن سانتینو کبرا اندرتکر کبیر رو شکست بده....
    خوب پس کی باید اندرتیکر رو شکست بده؟؟؟اصلا شکست نده!!!حریف درست و درمون برا اندر نیست!!!فقط ایتسنگ مونده..این مصاحبه هم پیریزی برای درفت هستش
    فعلا شایعه شده که جان سینا هست
    استینگ عمرا بیاد wwe
    امضای ایشان


    RANDY ORTON FOREVER

  7. Top | #7

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    شماره عضویت
    23688
    نوشته ها
    154
    تشکر
    68
    تشکر شده 164 بار در 60 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ÌؤK2 نمایش پست ها
    فعلا شایعه شده که جان سینا هست
    استینگ عمرا بیاد wwe
    هیچ چیز توwwe غیر ممکن نیست تاپیک تشخیص تصویر هم اپ شد

  8. Top | #8

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    شماره عضویت
    21259
    نوشته ها
    52
    تشکر
    0
    تشکر شده 28 بار در 18 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Nevermore نمایش پست ها
    یه سوال....پس امسال کی قراره با اندرتیکر بازی کنه؟؟؟مطمئا باشین h h h نیست..پس کی میتونه باشه؟؟سانتینو مارلا شاید بتونه با زدن سانتینو کبرا اندرتکر کبیر رو شکست بده....
    خوب پس کی باید اندرتیکر رو شکست بده؟؟؟اصلا شکست نده!!!حریف درست و درمون برا اندر نیست!!!فقط ایتسنگ مونده..این مصاحبه هم پیریزی برای درفت هستش


    معلومه hhh نیست , اینا برا جذابیت هستش...

    به نظر من کین همرا پال پیر هست

  9. Top | #9

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7473
    سن
    26
    نوشته ها
    222
    تشکر
    140
    تشکر شده 490 بار در 146 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    424 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ìř¤k2 نمایش پست ها
    فعلا شایعه شده که جان سینا هست
    wwe
    عزیزم جان سینا با د راک مسابقه داره .پس نمی تونه با تیکر مسایقه بده.
    با تشکر
    2 کاربر مقابل از amin0643 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Kaj (04-22-2011), batiiista (04-22-2011)

  10. Top | #10

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    شماره عضویت
    23688
    نوشته ها
    154
    تشکر
    68
    تشکر شده 164 بار در 60 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط amin0643 نمایش پست ها
    عزیزم جان سینا با د راک مسابقه داره .پس نمی تونه با تیکر مسایقه بده.
    با تشکر
    راست میگه ها پاک یادمون رفته بود!

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 02-18-2011, 09:52 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-10-2011, 12:55 PM
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 10-15-2010, 11:02 AM
  4. بوگرافی استینگ و جف جارت در ویکیپدیا...
    توسط wwe-vala در انجمن بیوگرافی ستاره های TNA
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-17-2010, 05:26 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد