[align=center][size=large]ساختمان ابشارهای شوشتر متعلق به دوره هخامنشی و ساسانی
سر ستون کاخ داریوش در شوش مربوط به دوهزار و پانصد سال قبل
سنگ نوشته ی خط میخی مربوط به حدود دو هزار و پانصد سال قبل در شهر ایذه
"
اثار باستانی جای نوشتن یادگاری هست؟
ما مردم خیلی باشعوری هستیم؟
سازمان میراث فرهنگی چه می کند؟[/size][/align]
[size=medium]با تشکر از فرستنده ی میل:فاطمه جلالی[/size]








"
پاسخ با نقل قول



علاقه مندی ها (Bookmarks)