برو بچی که به سگ علاقه دارن اینجا بحث کنن.
من خودم باکسر رو خیلی دوست دارم.وبعد از اون دوبر و ژرمن
عکسشم پیوست شد.
برو بچی که به سگ علاقه دارن اینجا بحث کنن.
من خودم باکسر رو خیلی دوست دارم.وبعد از اون دوبر و ژرمن
عکسشم پیوست شد.
هر کسی هم اطلاعاتی نداره و می خواد داشته باشه بیاد .در خدمتیم.
من یک سگ داشتم اسمش چو چو بود ولی از این در پیتی ها بود نمیدونم
دو هزار تومان خریدم یااینکه مفتی گرفته بود خلاصه خیلی دوست داشتنی بود
چطور مفتی گرفتی؟توله بود؟
به نظر من نگهداری سگ کار تمیزی نیست.
تا کجا باشه و چطوری من خودم سگ رو تو خونه نمیبرم به هیچ وجه من سگو برا باغ می خوام.
من این سگ از یک نگهبان خونه گرفتم نمیتونست نگه دارش یعنی غذایی نداشت بهش بده منم گفتم ثواب داره بزرگش کنم
میگم چقدر مفت داده

من یک سری کم مونده بود تو مملکت غریب از دست یه سگ گرگی کتک بخورم. واسه همین از ۲ سال پیش از هر چی سگه بدم میاد. تو این منطقه ی ما هم سگ زیاده هر وقت سگ ببینم میزنمش.
گربه لذتش از سگ بیشتره... البته اگه گربه ی درست حسابی باشه.
[align=center]The Rated R Superstar EDGE
[/align]
میزنی؟لابد از این سگ کوچیکا هستند.فک نکنم کسی حریف دوبرمن یا باکسر بشه.
اگه طرفدارای گربه زیاد باشن یه تاپیک براش می زنیم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)