بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: × IWe-Wood ×

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    شماره عضویت
    9281
    نوشته ها
    1,062
    تشکر
    2,783
    تشکر شده 2,982 بار در 409 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    880 Thread(s)

    پیش فرض × IWe-Wood ×

    سلام خدمت دوستان انجمن
    تاپیک ویزه ای زده شده که این تاپیک رو براتون به کل معرفی میکنم
    این تاپیک به دو بخش سینمای ایران و سینمای هالییود تبدیل میشه و هر کاربری که دوست داشت در هر دو بخش و یا یک بخش نظر خودش رو میگه . شاید کسی سینمای ایران رو دوست نداشته باشه و تو سینمای هالییود بخواد نظر بده .

    اما طریقه ی نظر دهی : همونطور که گفتم ما دو بخش سینمای ایران و سینمای هالییود داریم . توی هر بخش ما سوالاتی رو داریم که شما باید بر اساس میلتون به اون جواب بدید و یه طوری فرم رو پر کنید . دقیقاً مثل تاپیک حسینِ که میتونید از [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]اون رو ببینیدو اینم بگم که من اصلاً قسط اسکی رفتن ندارم و این تاپیک با هماهنگی خوده حسین گذاشته شده .

    میریم سره لیست سوالاتی که باید شما پرش کنید .

    ××××××

    بخش سینمای ایران



    بخش سینمای ایران ، سوالات این بخش به این صورت که شما دوست دارید چه نوع فیلمی با چه کارگردان و چه بازیگرایی و با چه موضوعی ساخته بشه که من تک تک سوالات رو پشت سره هم براتون میزارم که شما متوجه بشید . تو این بخش باید از بازیگرها و کارگردانی که مخشص کردید و همینطور موضوع فیلمتون کاملاً مربوط به سینمای ایران باشه .. اما میریم سراغ فرم این بخش .:

    ژانر فیلم ( موضوع فیلم ) :
    کارگردان فیلم مورد نظر :
    بازیگران اصلی فیلم ( معمولاً سه تا بازیگر اصلی در فیلم حضور داره ) :
    بازیگران مکمل :
    خلاصه داستان ( کاملاً اختیاری ) :
    اسم فیلم :

    ××××××

    بخش سینمای هالـییود



    این بخش هم کاملاً شباهت به صحبت هایی که در مورد بخش سینمای ایران کردم هست و کاربری که دوست داره تو این بخش یعنی بخش سینمای هالییود فرم ها رو به اصطلاح پر کنه میتونه در این بخش نظر خودش رو بده . سوالات هم کاملاً شباهت با سوالات بخش سینمای ایران هست فقط با فرقی که باید توی این بخش بازیگران و کارگردان خارجی یا معروف هالییودی به جای ایرانی نام برده بشه .:

    ژانر فیلم ( موضوع فیلم ) :
    کارگردان فیلم مورد نظر :
    بازیگران اصلی فیلم ( معمولاً سه تا بازیگر اصلی در فیلم حضور داره ) :
    بازیگران مکمل :
    خلاصه داستان ( کاملاً اختیاری ) :

    اسم فیلم :

    ××××××

    توضیحات در مورد فرم ها

    من تک تک این فرم ها رو براتون توضیح میدم . بخش ژانر فیلم یا همون موضوع فیلم ، در مورد موضوع فیلم مورد نظرتونه که باید یا اجتماعی - خانوادگی باشه یا حادثه ای باشه یا کمدی باشه و ....
    بخش کارگردان هم که کاملاً معلومه باید کارگردان مورد نظرتون رو برای فیلم مورد نظرتون انتخاب کنید ..
    بازیگران اصلی هم کاملاً باهاش آشنایی دارید که باید بازیگران مهم فیلم مورد نظرتون باشه که معمولاً 2 تا الی 3 تا بازیگر اصلی در فیلم وجود داره . و بازیگر مکمل هم بازیگران انتخابی دیگه ی شما هست .
    اما بخش مهم خلاصه داستان هست که البته اختیاری هست هر کاربری دوست داشت میتونه خلاصه ی داستان یا فیلنامه ای که دوست داره بر اساس اون فیلم مورد نظرش ساخته بشه توی این بخش وارد کنه .
    و بخش آخری هم اسم فیلم هست که کاربرا اسم فیلم مورد نظرشون رو هم میتونند بگن .

    ××××××

    خوب امیدوارم که فهمیده باشید منظورمو ، اگه سوالی نیست شروع کنید و اگر سوالی هم دارید بگید
    امیدوارم بخش سینما تو این انجمن مثل بخش های مهم انجمن بازدیدش زیاد شه
    تشکر از ارسلان عزیز و حسین
    ویرایش توسط AĦӍẪÐƦÉȤA : 08-20-2011 در ساعت 08:04 PM
    20 کاربر مقابل از AĦӍẪÐƦÉȤA عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsalan (08-20-2011), DEAD MAN (08-20-2011), Didoo (08-20-2011), Goldberg The Man (08-20-2011), H H H (08-20-2011), Holy Diver (08-20-2011), J B L (08-20-2011), JMJ (08-20-2011), Keyvan (08-20-2011), S.I.S (08-20-2011), Sarkesh (08-20-2011), TeZAR (08-20-2011), The Last Outlaw (08-21-2011), The Survivor (08-20-2011), amirnba (08-20-2011), farzam_12 (08-20-2011), r v d (08-20-2011), ĜЁЙЗЯĂŁ (08-21-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-20-2011)

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3675
    سن
    34
    نوشته ها
    723
    تشکر
    9,036
    تشکر شده 3,862 بار در 537 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    804 Thread(s)

    پیش فرض

    خب انگاري من اولين نفرم !

    ژانر فيلم : كمدي - درام

    كارگردان مورد نظر : jerry siegel

    بازيگران اصلي : ian somerhalder - Selena Gomez -Daniel Radcliffe -

    بازیگران مکمل : Robert De Niro-

    خلاصه داستان ( کاملاً اختیاری ) : جاني (ian somerhalder) به همراه پدرش (Robert De Niro ) به نازگي به محله جديد نقل مكان كرده اند . در انجا جاني با دنيل (Daniel Radcliffe) آشنا ميشه و باهش طرح رفاقت ميريزه. تا اين كه خواهر دنيل ( Selena Gomez) رو ميبينه و چشمشو ميگيره . بعد از صحبتايي كه با دنيل ميكنه ميفهمه كه خواهرش ادم پرخاشگري هست و با هيچكس تا به حال رفيق نشده برا همين با دنيل شرط ميبنده كه بتونه تورش كنه اما ......


    اسم فیلم : پرخاشگر


    10 کاربر مقابل از Sarkesh عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (08-21-2011), Holy Diver (08-21-2011), J B L (08-20-2011), JMJ (08-21-2011), S.I.S (08-21-2011), TeZAR (08-20-2011), amirnba (08-21-2011), r v d (08-20-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-21-2011)
    امضای ایشان




    به یاد تموم کله کردنا ...
    به یاد تموم پشت دری آ ...
    به یاد تموم تو شیکم رفتنا ...
    به یاد شات گان ...

  3. Top | #3

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    ژانر فیلم : اجتماعی ( با مضمون عاشقانه و ترسناک )

    کارگردان مورد نظر : مسعود کیمیایی

    بازیگران اصلی فیلم :حامد بهداد - صابر ابر - هدیه تهرانی

    بازیگران مکمل : پولاد کیمیایی

    خلاصه داستان :کامیار ( حامد بهداد ) به تازگی با نازنین ( هدیه تهرانی ) ازدواج کرده اند و برای ماه عسل تصمیم میگیرند به شمال بروند . این زوج روزهای خوبی رو با هم سپری میکنند و ماه عسل رویایی دارند ولی این روزهای خوش زیاد طول نمیشکد که سر و کله فرزاد ( صابر ابر ) که خواستگار سابق نازنین بوده پیدا میشه و فرزاد که مدتی قصد انتقام گرفتن از نازنین رو داشته در تعقیب اونها به شمال میاد تا در یک فرصت مناسب زهر خودش رو به این زوج بریزه. کامیار و نازنین ویلای حسن آقا ( پولاد کیمیایی) رو واسه یک هفته اجاره میکنند تا ماه عسل خودشونو در اونجا بگذرونند. ولی این روزهای خوش زیاد طول نمیکشه چون فرزاد ..... ( باقی فیلم رو هر وقت سی دیش درومد برید بخرید )

    اسم فیلم : انتقـــــام به سبک دیوانه

    ----------------------------------------------
    6 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (08-21-2011), JMJ (08-21-2011), Sarkesh (08-21-2011), amirnba (08-21-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-21-2011)
    امضای ایشان


  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    شماره عضویت
    9281
    نوشته ها
    1,062
    تشکر
    2,783
    تشکر شده 2,982 بار در 409 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    880 Thread(s)

    پیش فرض



    ژانر فیلم : اجتماعی - خانوادگی ( کمدی )

    کارگردان مورد نظر : اصغر فرهادی

    بازیگران اصلی فیلم : حامد بهداد - هدیه تهرانی - شهاب حسینی

    بازیگران مکمل : گلشیفته ی فراهانی

    خلاصه داستان : داستان فیلم در مورد دو زوج به نام های فرهاد ( حامد بهداد ) و الناز ( هدیه تهرانی ) است که پس از گذشت چندین سال راهیه سفری میشوند . صبح آن روز طی ماجرایی فرهاد رازی را در مورد همسرش که دو سال هست با او زندگی کرده است میفهمد که توسط شریک سابقش نیما ( شهاب حسینی ) به او گفته میشود . فرهاد با فهمیدن این راز سعی در خراب کردن سفر ندارد اما تصمیم گرفته تا در سفر به طور آرام موضوع را با همسرش در میان بگذارد و او را متوجه ی این ماجرا کنید . آن ها در یک ویلایی در شمال کشور که برای دو روز تعطیلات اجاره کرده اند ساکن میشوند و فرهاد ماجرا را برای همسرش تعریف میکند و همسرش او را متهم به دروغ گویی میکند و فرهاد چاره ای ندارد تا شاهد این قضیه را هم به این ماجرا بکشد و تهمینه ( گلشیفته ی فراهانی ) را توسط شریکش به آن ویلا میاورد تا موضوع را به طور واضح برای او بگوید . در آخر فرهاد دست به کشتن همسرش و شاهد ماجرا زده و همراه شریکش جسدها را میسوزانند . ( همسره فرهاد یک کاری با این تهمینه کرده و فیلمش هم پخش شده که فرهاد از این قضیه مطلع میشه و دست به این کاری رو میزنه ) . برای دانلود این کلیپی که پخش شده بهم پ.خ بدید تا لینکشو بهتون بدم

    اسم فیلم : تنفــر


    واقعاً اگه چرت بود شرمنده چون ای دی اس الم شارژش داره تموم میشه
    بیشتر از این به ذهنم نرسید تا فکر کنم نتم تموم میشد
    فعلاً ..

    5 کاربر مقابل از AĦӍẪÐƦÉȤA عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. JMJ (08-21-2011), Sarkesh (08-21-2011), amirnba (08-21-2011), r v d (08-21-2011)

  5. Top | #5

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    شماره عضویت
    19988
    سن
    28
    نوشته ها
    1,036
    تشکر
    4,205
    تشکر شده 2,420 بار در 508 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    248 Thread(s)

    پیش فرض


    زانر فیلم : کمدی

    کارگردان : Christopher Nolan

    بازیگران اصلی فیلم : Neil Patrick Harris , Matt LeBlanc , Ellen Page , Selena Gomez

    خلاصه داستان : بارنی (نیل پاتریک هریس) و جویی (مت لبلنک) دو دوست هستند که همیشه کت شلوار میپوشند. این دو دوست همیشه پایه ی هم دیگه بودن و با کمک هم برای هم دختـــر تــور میکردند. اما روزی این دو دوست ، دو دختر را میبینند. توری (سلنا گومز) و کریستی (الن پیج) این دو دختر هستند که به راحتی گول پسر ها را نمیخورند. بارنی و جویی سراغ این دختر ها میروند اما بعد از اینکه با چند تلاش مختلف موفق به تور کردن این دو دختر نمیشوند نا امید میشوند. سپس آنها شب تا صبح بیدار میمانند و با هم نقشه ای برای تور کردن دو دختر زیبا میکنند و سپس به نتیجه میرسند و صبح آن روز به سراغ دو دختر میروند و ....

    نام فیلم : Challenge Accepted


    این یه جور مخلوط از HIMYM و فرندز هست که تبدیل به فیلم سینمایی شده و بیشتر داستانش مثل HIMYM شده !



    5 کاربر مقابل از JMJ عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (08-21-2011), Sarkesh (08-21-2011), amirnba (08-21-2011), r v d (08-21-2011)
    امضای ایشان


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد