سلام خدمت دوستان انجمن
تاپیک ویزه ای زده شده که این تاپیک رو براتون به کل معرفی میکنم
این تاپیک به دو بخش سینمای ایران و سینمای هالییود تبدیل میشه و هر کاربری که دوست داشت در هر دو بخش و یا یک بخش نظر خودش رو میگه . شاید کسی سینمای ایران رو دوست نداشته باشه و تو سینمای هالییود بخواد نظر بده .
اما طریقه ی نظر دهی : همونطور که گفتم ما دو بخش سینمای ایران و سینمای هالییود داریم . توی هر بخش ما سوالاتی رو داریم که شما باید بر اساس میلتون به اون جواب بدید و یه طوری فرم رو پر کنید . دقیقاً مثل تاپیک حسینِ که میتونید از [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]اون رو ببینیدو اینم بگم که من اصلاً قسط اسکی رفتن ندارم و این تاپیک با هماهنگی خوده حسین گذاشته شده .
میریم سره لیست سوالاتی که باید شما پرش کنید .
××××××
بخش سینمای ایران
بخش سینمای ایران ، سوالات این بخش به این صورت که شما دوست دارید چه نوع فیلمی با چه کارگردان و چه بازیگرایی و با چه موضوعی ساخته بشه که من تک تک سوالات رو پشت سره هم براتون میزارم که شما متوجه بشید . تو این بخش باید از بازیگرها و کارگردانی که مخشص کردید و همینطور موضوع فیلمتون کاملاً مربوط به سینمای ایران باشه .. اما میریم سراغ فرم این بخش .:
ژانر فیلم ( موضوع فیلم ) :
کارگردان فیلم مورد نظر :
بازیگران اصلی فیلم ( معمولاً سه تا بازیگر اصلی در فیلم حضور داره ) :
بازیگران مکمل :
خلاصه داستان ( کاملاً اختیاری ) :
اسم فیلم :
××××××
بخش سینمای هالـییود
این بخش هم کاملاً شباهت به صحبت هایی که در مورد بخش سینمای ایران کردم هست و کاربری که دوست داره تو این بخش یعنی بخش سینمای هالییود فرم ها رو به اصطلاح پر کنه میتونه در این بخش نظر خودش رو بده . سوالات هم کاملاً شباهت با سوالات بخش سینمای ایران هست فقط با فرقی که باید توی این بخش بازیگران و کارگردان خارجی یا معروف هالییودی به جای ایرانی نام برده بشه .:
ژانر فیلم ( موضوع فیلم ) :
کارگردان فیلم مورد نظر :
بازیگران اصلی فیلم ( معمولاً سه تا بازیگر اصلی در فیلم حضور داره ) :
بازیگران مکمل :
خلاصه داستان ( کاملاً اختیاری ) :
اسم فیلم :
××××××
توضیحات در مورد فرم ها
من تک تک این فرم ها رو براتون توضیح میدم . بخش ژانر فیلم یا همون موضوع فیلم ، در مورد موضوع فیلم مورد نظرتونه که باید یا اجتماعی - خانوادگی باشه یا حادثه ای باشه یا کمدی باشه و ....
بخش کارگردان هم که کاملاً معلومه باید کارگردان مورد نظرتون رو برای فیلم مورد نظرتون انتخاب کنید ..
بازیگران اصلی هم کاملاً باهاش آشنایی دارید که باید بازیگران مهم فیلم مورد نظرتون باشه که معمولاً 2 تا الی 3 تا بازیگر اصلی در فیلم وجود داره . و بازیگر مکمل هم بازیگران انتخابی دیگه ی شما هست .
اما بخش مهم خلاصه داستان هست که البته اختیاری هست هر کاربری دوست داشت میتونه خلاصه ی داستان یا فیلنامه ای که دوست داره بر اساس اون فیلم مورد نظرش ساخته بشه توی این بخش وارد کنه .
و بخش آخری هم اسم فیلم هست که کاربرا اسم فیلم مورد نظرشون رو هم میتونند بگن .
××××××
خوب امیدوارم که فهمیده باشید منظورمو ، اگه سوالی نیست شروع کنید و اگر سوالی هم دارید بگید
امیدوارم بخش سینما تو این انجمن مثل بخش های مهم انجمن بازدیدش زیاد شه
تشکر از ارسلان عزیز و حسین








پاسخ با نقل قول
! 





علاقه مندی ها (Bookmarks)