بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: ::.× پــروژه ی عظــیم فیلم حضرت محمد ( ص ) ×.:: ویژه

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    شماره عضویت
    9281
    نوشته ها
    1,062
    تشکر
    2,783
    تشکر شده 2,982 بار در 409 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    880 Thread(s)

    پیش فرض ::.× پــروژه ی عظــیم فیلم حضرت محمد ( ص ) ×.:: ویژه

    به نام خدا



    همینطور که اطلاع دارید پروژه ی عظیم فیلم حضرت محمد ( ص ) در حال آماده شدن و هست و این تاپیک زده شده تا ،
    خبر های جدید در مورد بازیگران ، فیلنامه و همینطور جلوه های ویژه درش گذاشته بـشه .
    امیدوارم تاپیک خوبی از آب در بیاد .

    ××××××

    اطلاعات خلاصه در مورد فیلم
    پروژه ی بزرگ این فیلم به کارگردانیه مجید مجیدی است ، این پروژه از مهرماه سال 86 با فعالیت گروه تحقیق آغاز شد .
    تا اینکه اولین نسخه از فیلنامه در نوروز 88 آماده شود و طبق اطلاعات پیش تولید این پروژه از خرداد 89 تا شهریور 90 تعیین شده و فیلمبرداری پس از پایان این پیش تولید آغاز شود .
    قرار است مراحل پایانی این پروژه تا پایان سال 91 باشد و آماده نمایش شود.
    گفته می شود این پروژه ی بزرگ به یکی از بهترین پروژه ی های تاریخ سینمای ایران تبدیل خواهد شد .

    ××××××

    عوامل پروژه ی حضرت محمد ( ص )
    کارگردان : مجید مجیدی |
    كارگردان: مجيد مجيدي | نويسنده ي فيلمنامه: كامبوزيا پرتوي، مجيد مجيدي، با همكاري حميد امجد
    | مشاور كارگردان: رضا ميركريمي| كارگردان هاي يونيت دوم: بيژن ميرباقري، سيروس حسن پور| دستيار اول كارگردان و برنامه ريز: لوكا لاچين| دستياران كارگردان: علي سبزواري، حسن نجفي، بهزاد رفيعي، محسن قرائي| مدير فيلمبرداري: ويتوريو استورارو، فيلمبردار: حميد خضوعي ابيانه| طراح توليد (مدير طراحي صحنه، دكور و آكسسوار): ميلژن كركا كلژاكويچ، مديران و طراحان هنري: محسن شاه ابراهيمي، حميد قديريان، بابيك برانمير (بانه)| طراحي هنري: اصغر نژاد ايماني، بهزاد آدينه| طراحي آكسسوار: فرانكو فوماگالي| طراحي لباس: مايكل اوكانر| طراحي گريم: جيانتو دروسي| جلوه هاي ويژه كامپيوتري: اسكات اندرسون، هماهنگ كننده: اميررضا معتمدي| جلوه هاي ويژه ميداني: كوريدوري، جواد شريفي راد| مستندسازي پروژه: محمد مقدم، مهتاره عليزاده| امور بين الملل: رضا تشكري| امور مالي :مهدي نيرومند| هماهنگي امور مديريت پروژه: نريمان شاداب| مديران توليد مجتبي متولي، محمد رضا منصوري، فرهاد كي نژاد| تهيه كننده هاي اجرايي: پروانه پرتو، عليرضا رضاداد| تهيه كننده: محمد مهدي حيدريان| سرمايه گذار: مؤسسه ي سينمايي نور

    ×××
    ×××





    اطلاعات خلاصه در مورد اسکات اندرسون
    اسکات اندرسون در سال 1996 به خاطر جلوه های ویژه ی فیلم "بیب" برنده ی جایزه ی اسکار شده است ، و تمامی سابقه های کاری او حرفه ای محسوب می شود .
    اسکات اندرسون در فیلم های " ژر فنا " در سال 1989 ، ترمیناتور 2 در سال 1991 ، مهاجمین سفینه ی فضایی در سال 1997، مرد نامرئی در سال 2000 ، کینگ کنگ در سال 2005 ، استخوان های دوست داشتنی در سال 2009 و ماجراهای تن تن ، راز تک شاخ در سال 2011 مدیریت جلوه های ویژه رو بر عهده داشته و در سطح سینمای جهان این فرد معتبر محسوب می شه .


    ××××××

    تاپیک با معرفی بیشتر این پروژه آبدیت میشه
    اگر بشه این تاپیک تا پایان پروژه پا برجاست
    در آبدیت بعدی در مورد اسکات اندرسون که مدیریت جلوه های ویژه این پروژه رو داره صحبت میشه
    آبدیت..



    ویرایش توسط AĦӍẪÐƦÉȤA : 08-28-2011 در ساعت 07:41 PM
    21 کاربر مقابل از AĦӍẪÐƦÉȤA عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DEAD MAN (08-28-2011), Didoo (08-27-2011), El Residente (08-27-2011), Goldberg The Man (08-28-2011), Holy Diver (08-28-2011), J B L (08-28-2011), JMJ (08-28-2011), S.H.A.Y.A.N (08-28-2011), SASAN (08-29-2011), Sarkesh (08-27-2011), SasanPunk (08-27-2011), TeZAR (08-28-2011), amir 26 (08-28-2011), amir-aghaei (08-28-2011), amirnba (08-28-2011), r v d (08-27-2011), © The Phantom Pain (08-28-2011), ĜЁЙЗЯĂŁ (08-28-2011), ŠÄÉËĐ (08-27-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-27-2011)

  2. Top | #2

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    آقا در مورد این آقای اسکات اندرسون بگم که ایشون یک مرد بسیار مشهور هست و کار های بسیار قدرتمندی رو توی لیستش داره . مثل ::

    ژر فنا , 1989
    ترمیناتور 2 , 1991
    مهاجمین سفینه فضایی , 1997
    مرد نامرئی , 2000
    کینگ کونگ , 2005
    استخوان های دوست داشتنی , 2009
    ماجراهای تن تن : راز تک شاخ , 2011


    ×××

    یه تشکر ویژه هم از احمد رضا میکنم بابت این تاپیک زیبا ....امیدورام به کار بچه ها بیاد .
    18 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (08-27-2011), Didoo (08-27-2011), El Residente (08-27-2011), Goldberg The Man (08-28-2011), Holy Diver (08-28-2011), J B L (08-28-2011), JMJ (08-28-2011), S.H.A.Y.A.N (08-28-2011), SASAN (08-29-2011), Sarkesh (08-27-2011), SasanPunk (08-27-2011), TeZAR (08-28-2011), amir 26 (08-28-2011), amir-aghaei (08-28-2011), amirnba (08-28-2011), r v d (08-27-2011), ŠÄÉËĐ (08-27-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-27-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    شماره عضویت
    9281
    نوشته ها
    1,062
    تشکر
    2,783
    تشکر شده 2,982 بار در 409 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    880 Thread(s)

    پیش فرض

    سلامـی دوباره



    همونطور که گقته بودم قرار در این آپدیت مصاحبه ی اسکات اندرسون در مورد این پروژه رو براتون بزاریم به علاوه کارهایی که انجام داده که البته حسین به طور کامل گفت اما من هم در این آبدیت میگم .

    ××××××

    اطلاعات خلاصه در مورد اسکات اندرسون
    اسکات اندرسون در سال 1996 به خاطر جلوه های ویژه ی فیلم "بیب" برنده ی جایزه ی اسکار شده است ، و تمامی سابقه های کاری او حرفه ای محسوب می شود .
    اسکات اندرسون در فیلم های " ژر فنا " در سال 1989 ، ترمیناتور 2 در سال 1991 ، مهاجمین سفینه ی فضایی در سال 1997، مرد نامرئی در سال 2000 ، کینگ کنگ در سال 2005 ، استخوان های دوست داشتنی در سال 2009 و ماجراهای تن تن ، راز تک شاخ در سال 2011 مدیریت جلوه های ویژه رو بر عهده داشته و در سطح سینمای جهان این فرد معتبر محسوب می شه .

    ××××××

    مصـاحبه با اسکات اندرسون



    منبع خبری : همونطور که شما از لوکشین های پروژه ی حشضرت محمد ( ص ) بازدید کردید کار کدام سکانس ها سنگین تر است ؟

    اسکات اندرسون :
    در میان حوادث اصلی فیلم، بخش مربوط به حركت لشكر ابرهه و جمع شدن آدم ها پیش از حمله به مكه و حمله ی پرنده ها [ابابیل] خیلی عظیم است؛ هم چنین كار دهكده ی ماهی گیرها برای ما خیلی خیلی بزرگ است، چون كار با آب در هر نوع طراحی جلوه های ویژه دشوار است. هردوی این سكانس ها كار تكنیكی و كار خلاقانه ی زیادی می خواهد. درحال حاضر، این دو سكانس كارهای اصلی ما هستند. چند تهمید خلاقانه هم لازم داریم كه هنوز راهش را پیدا نكرده ایم. آنها مربوط به مكان های فیزیكی خاصی نیستند و بیشتر مفهومی اند. ما هنوز برای آن بخش های فیلمنامه راهی پیدا نكرده ایم. اما چالش*های هنری به اندازه*ی چالش های تكنیكی بزرگ است و ما هم چندتایی چالش هنری داریم.

    منبع خبری : در این پروژه که یک پروژه ی بسیار بزرگ و تاریخی است قطعاً باید در مقیاس وسیعی از سی جی آی استفاده شود ، به نظر شما چه قواعدی و ترتیبی باید رعایت شود تا قدرت پروژه سرجایش باشد و برای مخاطب باور پذیر باشد؟

    اسکات اندرسون :
    به مجیدی گفتم، به همه ی كارگردان هایی كه تاكنون با آنها كار كرده ام هم گفته ام؛ باید با جلوه های ویژه همان طور كار كرد كه با بخش های دیگر فیلم؛ یعنی كارگردان ها همان جور كه یك بازیگر را كارگردانی می كنند، همان جور كه از فیلمبردار یك حركت دوربین را می خواهند، یا برای نورپردازی فكر می كنند، همان طور هم باید به ما بگویند چه می خواهند و بگذارند خودمان نگران اجرای آن باشیم. ما قرار نیست سبك فیلم را بشكنیم، یعنی چیز بزرگ و چشمگیری به آن اضافه كنیم؛ قرار نیست صحنه ای به فیلم اضافه كنیم كه بزرگ تر از كل فیلم باشد، به چشم بیاید و بخشی از آن كل نباشد. من به شدت معتقدم كه فیلم باید انسجام هنری داشته باشد. اگر بتوان به آن انسجام رسید، همه چیز طبیعی خواهد بود. ما باید همان قالب های فكری را داشته باشیم كه بر فیلم حاكم است. ما از همه ی كسانی كه روی فیلم كار می كنند یاد می گیریم، سعی می كنیم همان انرژی را به كاری كه می كنیم منتقل كنیم، و از جایگاهی كه هستیم با گروه طراحی صحنه و طراحی تولید و كارگردان و فیلمبردار و بازیگران و طراحی لباس ارتباط برقرار كنیم. جنس كار همه ی آنها باید به ما منتقل شود و اگر ما بدون آن اطلاعات كار كنیم، آن وقت با كل فیلم منطبق نمی شویم.



    منبع خبری : سینمای ایران سالانه نزدیک به 100 فیلم تولید میکند که همه ی آن ها کم هزینه و ارزان است ، به نظر ما سینمای ما برای رسیدن به تکنیک هالییود باید قواعد سی جی آی را بیاموزد؟ یا اینکه اصلاً برای ما ضروری است وارد این عرصه شویم؟

    اسکات اندرسون :
    سؤال اصلی این است كه چه جور داستانی می خواهید تعریف كنید؟ من تعداد محدودی فیلم ایرانی دیده ام؛ بیشتر آنها روی آدم ها تمركز دارد و روابط شان و سبك روایی عاطفی ظریفی در آنها وجود دارد. آیا صنعت سینمای ایران، صنعتی است كه به طور معمول ترانسفورمرز بسازد؟ نمی دانم! منظورم این است كه اصلاً دلیلی دارد؟ اولین چیزی كه باید از خودتان بپرسید این است كه واقعاً به چه هدفی می خواهید برسید. اگر مساله این است كه می خواهید توانایی ساختن فیلم های عظیم تری را پیدا كنید كه داستان های پیچیده تری با آدم های بیشتری تعریف كنند، فكر می كنم چیزهایی هست كه می توانید یاد بگیرید. اما این فقط در مورد سی جی آی. نیست؛ سی جی آی. فقط یك ابزار دیگر است، چون اگر كارهای دیگر را درست انجام دهید، سی جی آی. هم جای متناسب خودش را پیدا می كند. من معتقدم فیلمی «محمد(ص)» صنعت سینمای یك كشور را تغییر می دهد؛ همه تلاش می كنند از پس چنین كار بزرگی برآیند و بنابراین با این مقیاس بزرگ سازگار می شوند. دیگران هم نتیجه را می بینند و مشتاق می شوند كه كاری عظیم تر از قبل انجام دهند؛ چنین فیلمی بدون توجه به استفاده از سی جی آی. یا هر تكنیك دیگری حركت خودش را به وجود خواهد آورد.

    منبع خبری : نظر شما در مورد آینده ی تکنولوژی های کامپیوتری چیست و به نظر شما چه رازی درش نفهته است که در سال های بعد شکوفا میشود و به فیلم ها کمک میکند . ؟

    اسکات اندرسون :
    «پیش از اینها ما می توانستیم تماشاگران را با به وجودآوردن چیزی كه پیش از این ندیده اند حیرت زده كنیم، اما حالا حتی وقتی چیزی به وجود می آوریم كه پیش از این ندیده اند، آنها بازهم متوقع اند. ما از مرحله ای گذشته ایم كه در آن جلوه های ویژه و به خصوص جلوه های دیجیتال برای به حیرت انداختن تماشاگران كافی باشد، اما فیلمنامه نویسان هنوز به سطحی از خلاقیت نرسیده اند كه بتوانند مصالح كافی برای كاری كه ما انجام می دهیم مهیا كنند. طبیعتاً این وظیفه ی كارگردان است كه تصمیم بگیرد از چه چیز و در كجا استفاده كند، اما احساس می كنم كه اكنون در مرحله ی جدیدی قرار داریم و سخت است حدس زدن این كه بعد از این چه اتفاقی خواهد افتاد. ما خیلی سریع تر و وسیع تر از آن چه حدس زده می شد پیش رفته ایم.»

    ××××××

    در آبدیت های بعدی در مورد بازیگران این پروژه تا به الان صبحت میشه
    همینطور در پست اول مشخاصت اسکات اندرسون اضافه شد
    فعلاً
    6 کاربر مقابل از AĦӍẪÐƦÉȤA عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DEAD MAN (08-28-2011), SASAN (08-29-2011), TeZAR (08-28-2011), amir 26 (08-28-2011), r v d (08-28-2011)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد