بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: ساموئل اتوئو صبح پنج شنبه در روسیه !!

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض ساموئل اتوئو صبح پنج شنبه در روسیه !!

    سلام .


    × سامی اتوئو ! ×

    پپینو تری مسئول نقل و انتقالات فیفا در سخنان جدید اظهار داشت که قرارداد اتوئو صبح پنچ شنبه با تیم آنژی ماچاخ کالا تکمیل میشود و این بازیکن به این تیم میرود .

    دو باشگاه صبح دوشنبه طی مذاکراتی با هم به تفاهم رسیدند که سامی با مبلغ 30 میلیون
    از تیم اینتر به این تیم روسی بپیوندد .

    تری در ادامه سخنان خود گفت : " الان فقط جزئیات مونده . ما باید قرار داد رو صبح پنج شنبه تکمیل کنیم و قرارداد تا اونموقع تکمیل میشود . "

    اما در این بین مدیر برنامه های این بازیکن در باره ی این سخنان گفت : " قرار داد هنوز تکمیل نیشده و قطعی نمیشه در موردش صحبت کرد . ما منتظر نماینده تیم روسی هستیم تا شرایط رو بررسی کنیم و تا پنجشنبه تصمیم خودمون رو بگیریم . "

    ×××

    مخلص ...
    8 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Holy Diver (08-23-2011), Sarkesh (08-23-2011), TeZAR (08-23-2011), The Great One (08-23-2011), amirnba (08-23-2011), farzam_12 (08-23-2011), r v d (08-23-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-23-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3675
    سن
    33
    نوشته ها
    723
    تشکر
    9,036
    تشکر شده 3,862 بار در 537 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    804 Thread(s)

    پیش فرض

    اتوئو بازيكن خوبي بود . كاش يه تيم ديگه ميرفت .احتمالا ديگو فورلان ميره اينتر ميلان تا جاي خالي اتوئو رو پر كنه .
    کاربر مقابل از Sarkesh عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: amirnba (08-23-2011)
    امضای ایشان




    به یاد تموم کله کردنا ...
    به یاد تموم پشت دری آ ...
    به یاد تموم تو شیکم رفتنا ...
    به یاد شات گان ...

  3. Top | #3

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    Nothing
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5151
    سن
    35
    نوشته ها
    4,116
    تشکر
    11,074
    تشکر شده 11,535 بار در 2,040 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1128 Thread(s)

    پیش فرض

    خیلی دوست دارم انتقال فورلان هرچه زود تر انجام بگیره. واقعاً حیف فورلان بهترین بازیکن جام جهانی نیست که تو اتلتیکو زیر سایه بارسا و رئال و تو آقای گلی زیر سایه مسی:- l و رونالدو :x باشه !
    درسته یکم دیره دیگه واسه فورلان با توجه به سنش که بخواد جا بیوفته تو اینتر و درکل نمیدونم چرا با اینکه پیشنهاد های خوبی داشت از جزیره فصلهای قبل تو اتلتیکو موند ولی همینم که بیاد اینتر خیلی عالیه . حالا که الکسی سانچز نیست رقابت آقای گلی میشه بین زلاتان و فورلان . کلا کالچو امسال با حضور فورلان یه حال و هوای دیگه داره.
    2 کاربر مقابل از r v d عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. amirnba (08-23-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-23-2011)
    امضای ایشان


  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    شماره عضویت
    23709
    سن
    33
    نوشته ها
    1,108
    تشکر
    2,417
    تشکر شده 7,473 بار در 1,033 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    769 Thread(s)

    پیش فرض

    اتوئو تو اینتر خیلی خوب بازی میکرد نباید به یه باشگاه پایین بره و اون به سرنوشت کسی چون ریوالدو دچار میشه اونم با اینکه خوب بازی میکرد ولی به خاطر پول رفت یه باشگاه بی ارزش
    اتوئو هم از باشگاهای دیگه پیشنهاد داشت ولی شاید بدلیل مسائل مالی رفت روسیه
    امضای ایشان
    .

    .


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راسل برند : میخوام که عروسیم خیلی عادی باشه . همین !
    توسط Olympic Hero در انجمن سینمای هالیوود
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-14-2010, 04:27 PM
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 05-29-2009, 02:14 PM
  3. بازاره داغ موسیقی....بهترین البومه تا به این لحظه
    توسط Ali Bahmanyar در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 01-03-2009, 08:16 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد