جان موریسن:
امروز صبح جان موریسن استار کمپانی(اسبق)از راستر سایت حذف شد و به wwe alumni پیوست !
بازگشت ایون بورن و شروع فعالیت برودس کلی:
کمپانی از بازگشت ایون بورن در لایو ایونت راء در فلورایدا خبر داد!اگر مشکلی پیش نیاد به زودی برمیگرده.
برودس کلی نیز بلاخره این هفته در اسمک داون کار خودشو دوباره شروع میکنه!
تایتل جدید برای WWE Champion:
کمپانی قصد داره به زودی این تایتل رو کنار بزاره و در حال طراحی تایتل جدیدش هست!در رابطه با همین موضوع سی ام پانک دارنده ای این کمربند گفته که "آره،تایتل فعلی دیگه قدیمی شده.خیلی هم ضایع و بچه گونه و شلوغ پلوغه!من نیاز به یک کمربندی دارم که با وقار و در سطح من باشه!نه این مسخره!






پاسخ با نقل قول







علاقه مندی ها (Bookmarks)